Miért nem lehetne azt bevezetni, hogy éjféltől hajnali 5-ig ne legyen sebességkorlátozás az autópályákon?
Egyrészt azért, mert éjféltől hajnali 5-ig is ugyanúgy lehet kaszálni a traffipaxokkal, mint előtte és utána.
Másrészt pedig azért, mert itthon nemzeti sport a szabályok kijátszása. Fél 12-kor már "mindjárt éjfél" lenne, fél 6-kor "alig 5 óra és két hét után olvasnánk itt a kérdéseket, hogy ha a sofőr arra hivatkozik, hogy más időzónából jött és nem állította át az óráját, akkor ugye nem bünteti meg a rendőr.
Egyébként pedig az autópályákat adott sebességre tervezik: ehhez igazítják a minimális ívsugarakat, a le- és felhajtók sűrűségét, a gyorsító- és lassítósávok hosszát. Ami pedig 130-as tempónál jó, az nem biztos, hogy 160-nál is az lesz, mert nagyobb sugarú ívek, hosszabb gyorsító- és lassítósávok kellenének, csak ugye az útpálya nem teleszkópos.
"csak ugye az útpálya nem teleszkópos"
Ménem? :DD
Azért olyan sok végsebesség-tesztelő nem lenne szerintem, aki meg nyomja az nappal is nyomja ..
Inkább a legalacsonyabb engedélyezett sebességet kellene megemelni, mert a mai 60km/h az vicc. Külső sáv minimum 80km/h, belső sáv minimum 120km/h - max 140km/h. Aki spórol, az beállhat a kamionok mögé, aki nem az meg haladjon azért van az a qrva autópálya. Aki ezeket nem tartja be szigorúan büntetni és pontozni. Ha kamion megy 80-nál lassabban azt is(lásd SPARos autók), ha személyautó tartja fel a kamiont azt is, ha a belsőben szüttyög valaki annak is 30 000-ret.
Követési távolság be nem tartásáért meg kezdetben 50 000-ret. Pár hét alatt normálisan járhatóak lennének az autópályák napközben is.
Az éjjeli limit eltörlést azért nem támogatom, mert volt már olyan, hogy siettem egy kicsit és bizony a mammer kijött elém a kamion mögül , sikerült majdnem szétcsapni. Ő olyan halál nyugisan előzte a 80-nal haladó kamiont 82-vel... :) Na az ilyenek miatt nem lenne jó ötlet engedni a száguldást. Ha rosszkor jön ki eléd valaki még az 50km/h is elég nagy sebességkülönbség lehet, jobb bele sem gondolni egy 220km/h vs 90km/h-ba.
Miért gondolja azt mindenki, hogy mivel szabad ezért a suzukis mami is kinyomja a kocsija szemét ? Ha nem érzi biztonságosnak akkor 1.) nem megy akkor amikor nincs limit 2.) Nem megy gyorsan ha nem érzi magát biztonságban.
A két sávos pályára való hivatkozás pedig hülyeség..nem egy olyan német pálya van ami kétsávos ráadásul még rohadt szar is gondolok itt a Bajor részre ami Münchenig vezet (olyan szar pálya MO-n nincs is) mégis mennek mint a bolondok..az más kérdés h 200 feletti tempót ott sem mer senki bevállalni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!