Az lehet egy leehtséges válasz, hogy a német nagy teljesítményű auókat el tudják dani? (SLS mercedes, SLK, C/S klasse AMG, M3-M5 mercedes, Z4 bmw, Audi r8........)
2011. máj. 3. 09:43
2/18 anonim válasza:
Kétlem, inkább csak képesek felelősségteljesebben vezetni. Az hogy nincs korlátozva nem azt jelenti ám, hogy mindenki száguldozik. De látom az egyszerű agyacskáddal te is és sok más ember is így gondolja és ezért van a többi országban korlátozás.
2011. máj. 3. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
3/18 anonim válasza:
Így is naponta átlag 4 ember hal meg az utakon,ha eltörölnék a pályán a 130-at, akkor még több lenne ez a szám .
2011. máj. 3. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
4/18 anonim válasza:
A németek általában egy sokkal precízebb, magától szabálykövetőbb nép. Felesleges korlátozni őket, mert olyan a közlekedési morál, hogy megteszik maguk.
A magyarok tipikusan nem ilyenek, száguldoznak ész nélkül, az a menő, aztán meg csodálkoznak, amikor feltekerednek egy fára. Itt még nem elég intelligensek az emberek ahhoz, hogy el lehessen törölni a korlátozást.
2011. máj. 3. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
5/18 anonim válasza:
Én is így hallottam kamionos ismerősöktől, h a német közlekedési morált össze se lehet hasonlítani a magyarral.
Az autópályáról meg ne is beszéljünk.
2011. máj. 3. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
6/18 anonim válasza:
Azért mert máshol jó autók vannak,a németek meg csak német autókat vesznek,amik azért elég gagyik és nem is képesek túl gyorsan menni,és sokszor be sem indulnak,mert megbízhatatlanok(17% hibaarány a mercedesnél az első 3 évre),szóval nem kell tőlük félnI:D
2011. máj. 3. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
7/18 anonim válasza:
Azért nem lehet szabadon száguldozni, mert - ahogy előttem is mondták - a magyar autós például képtelen lenne rá. Ha nem lenne sebességhatár, akkor állandóan végsebességen nyomná az autónak, "mert lehet", akár még tükörjégen is. Hiszen nem volt sehol sem kiírva, hogy nem szabad 300-zal menni... Ha pedig balesetet szenved, akkor mindenki hibás lesz: az ÁAK, hogy nem takarította le a havat a pályáról, az időjárás, hogy miért havazott, a másik autós, hogy miért csak 90-nel ment a hófúvásban... Ha viszont eléggé kulturált a nép ahhoz, hogy a "lehetőség" fogalmát megfelelően értelmezze, akkor el lehet törölni a sebességkorlátozást. Valószínűleg Németországban megvan ehhez a megfelelő közlekedési kultúra: nem vonatoznak egymástól 20 centire 200-as tempónál, nem döngetnek tizensok éves, mintázatmélység nélküli, "okosba' vettük" gumikkal, lógó futóművel a szakadó esőben 160-nal, mert lehet... Talán ez a különbség. Illetve van egy gyanúm, hogy a sebességkorlátozás hiánya valamiféle hagyomány lehet náluk, de erről nem tudok bővebbet.
2011. máj. 3. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
8/18 anonim válasza:
Nem kell itt senkit sem köpködni. Mindenhol vannak hülye vezetők és száguldozók.
Németországba azért lehet mert ott van a világ legjobb autópályája (és ingyenes). Biztonságos és a legnagyobb tervezők dolgoztak rajta. A többi országokba a némethez képest silány minőségű. a magyar és szlovák autópályáról nem is beszélek.
2011. máj. 3. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
9/18 anonim válasza:
Németországban is van ajánlott sebesség, ami 130. Annál többel csak saját felelősségre mehetsz, és ha valami történik, nagyobb felelősség fog rád hárulni. Szóval ott sem ajánlott ész nélkül száguldozni.
2011. máj. 3. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
10/18 anonim válasza:
Németeknél van olyan falu ahol nincs sebesség korlátozás önkényesen az önkormányzat rendeletében, mert évente csak 2 baleset szokott lenni. Itthon ilyen soha nem lesz.
Kint miért van a pályán?
A német nem ideges, előzékeny, jobb minőségű utak.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!