Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ford C-Max 2007/2008 benzin...

Ford C-Max 2007/2008 benzin vagy dízel?

Figyelt kérdés
Melyik jobb motor ebből a típusból? Évi 25.000km-re lenne használva, napi 60 km-es táv (munkába járás) legfőképp... :)

2015. okt. 8. 22:30
 1/5 anonim ***** válasza:
Akkor tdci
2015. okt. 8. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

C-max ből szerintem benzinest nemigazán találsz, mert mindenki az 1.6 tdci-vel vette. Mindegyik motor jó én a 90lovasat vezettem 5l-ből ki lehet hozni a hosszú váltója miatt (90 nél 1800rpm).

Megbízhatóság, 1.6 vagy 2.0 HDI motorok vannak benne, az pedig köztudat, hogy a franciák tudnak dízel motort csinálni, innentől csak állapot függő.

2015. okt. 9. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

#2 - azért azt is tegyük hozzá, hogy ez használt autó, így nagyon sok függ eddig mit kapott az élettől.

Nekem is TDCi-m van, 1.6, 80kW (korai, részecskeszűrő nélküli verzió), csak Focus kombiban. Eddig a 283e km alatt nem sok baja volt, de vigyáztam is rá.

A neten pedig bőven lehet ellenpéldákat is találni, amiket esetleg a kérdezőnek érdemes lenne elolvasnia.

2015. okt. 9. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

#3- feltételeztem, hogy nem a leharcolt példányok közül szeretne válogatni a kérdező.

Igaz lehet, hogy nem fejeztem be a mondatot: "innentől csak állapot függő", hogy megkíméltet vesz ami sok évig ki fogja szolgálni vagypedig széthullót amit csak szidni fog és költeni rá. Ezért van az hogy állapotot veszünk nem km-t, bár ezt MO. eléggé nehéz elfogadtatni.

2015. okt. 9. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

#4 - az állapot alapján vásárlás oké, mostanában nagy divat ezt hangoztatni. De a karosszéria és a futómű állapotát könnyű felmérni, míg a motorblokkét nem annyira.

Én legalábbis nem láttam még személyesen olyat, hogy valaki, főleg laikus pl. lehúzza a légtömegmérő és a turbo közötti csövet és megmozgassa kézzel a turbó lapátkerekét, ugyan mennyi játéka van. De ha megteszi, akkor sem biztos, hogy meg tudja ítélni. A DPF-be pedig nem látsz bele, semmi módon.


Szerintem érdemes kicsit negatívabban hozzáállni, a matematikát pesszimista számokkal végezni, biztos ami biztos.

Modern dieselt pedig csak és kizárólag műszeres vizsgálat után megvenni használtan. A részletes vizsgálat mellett (sőt inkább előtt) pedig alapos próbakör.


Persze én vagyok az örök pesszimista, de pl. a hibakód-kiolvasás nem dob hibakódot a nyomáskülönbségre átfúrt részecskeszűrőnél. :)

2015. okt. 9. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!