Ha a reklámban az van hogy a kocsi 4 800 000-tól elvihető, akkor ha odamegyek a szalonba, kifizetem a fenti összeget és vihetem a kocsit?
elvileg igen de nézd meg a prospektust a neten,mindegyik gyártó modelljét megtalálod.az is lehet hogy alapból adnak klímát.az egyéb költségek pedig hasonló árfekvésű autónál:
regadó 65e
forgalomba helyezés 70e
vizsgadíj 20400
illeték 650Ft/Kw
rendszámtábla 8500
törzskönyv 12e
plusz kötelező,casco.
ezek tavalyi árak.
A fapadost alapmodelnek is nevezik. Az a model, amelyikbol hianyoznak olyan extra dolgok, amiert a kereskedes meg tobb penzt tud elkerni, peldaul bor ules, ulesfutes, navi, klima, tolatokamera stb.
A xy-tol elviheto az altalaban az alapmodellre vonatkozik. Ezzel az "alacsony" arra csalogatjak be a vasarlokat a kereskedesbe, de nagyon ritkan tartanak a kereskedesek alapmodelt keznel, mert azon nincs annyi nyereseguk, mint ugyanaz a tipus full extrakkal. Es tudjak, hogy a kocsi vasarlas nagyon sokszor erzelmi donteseken nyugszik, vagyis bemesz, hogy 4.8-nal nem fizetsz tobbet, de beultetik a segged a navigacios, ulesfuteses borbe es csorog a nyalad es annyira jo, hogy hajlando leszel kifizetni az 5.2-t es a kereskedes mar dorzsoli is a tenyeret.
AMugy pedig a hirdetett arban sosincs benne a jarulekos koltseg, ilyen olyan adminisztracios dij, ado, regisztracio, nehol a biztositast is megkotik neked, szoval a 4.8, az alap modell CSAK a kocsi ara
és alkudni nem lehet? - alkudni mindig lehet, sot kell is!
Van egy osszeg amit a kereskedo kifizet a gyarnak a kocsira. Van az osszeg, amit a gyar ad meg a kereskedonek, hogy ennyiert javasoljak arulni a kocsit. Es van az ar, amit a kereskedo rair a cetlire (ami lehet pofatlanul sok, de amikor ebbol enged, a vevo azt hiszi milyen nagyvonalu a ceg)...
A kereskedonek a celja, hogy minel nagyobb profittal adja el a kocsit, vagyis minimum amennyi a cetlin van.
Beszerzesi aron nem fogjak odaadni, mert akkor nem nyertek semmit a kocsin, de nagyon sokszor hajlandoak engedni; pl. az arbol nem, de ad ingyen olajcseret, vagy ad ingyen labtorlot, meg ilyen aprosagokat. Toled fugg, hogy hagyod hogy "kiszurja" a szemed extra pohartartoval meg csomagtarto haloval, vagy inkabb elenged 100 ropit a vegosszegbol.
Termeszetesen a lehetoseged mindig megvan, hogy felallsz es kisetalsz. Elofordul, hogy kilincs a kezedben es utanad mennek, hogy na jo megis.
Amugy videki kereskedesekben neha olcsobb ugyanaz a kocsi, mert nekik kisebb a koltseguk (villanyszamla, szalon berleti dij, stb) mint a legmenobb pesti kereskedonek, vagyis megeri korulnezni, telefonalni, emailezni.
Vannak itt tévedések.
A szalonból startból rendszámmal adják ki az autót, és a tulajnak semmi intéznivalója nincs, mindent rendez a cég, csak a biztosítást meg az adót kell kiperkálni. De a biztosítást is megköti a szalon.
És ez sem igaz, hogy a kereskedők csak fapados autókat tartanak készleten, sőt, éppen ellenkezőleg, egész jól extrázott, sokszor full extrás példányokat árulnak, mert erre van kereslet, fapadosokat kevesen vesznek, vagy csak a flottás cégek, de azoknak úgyis rendelni kell a gyárból.
Mondjuk az igaz, hogy nem úgy megy a dolog, hogy besétálsz 2kor, és 2.10 kor jössz is az autóval, mintha csak a Tescoba mennél, azért 1-2 napot igénybe vesz az ügyintézés és az autó előkészítése. Viszont előfordulhat, hogy olyan modell, ami neked kell, nincs készleten, így van hogy 2-3 hónapot is kell várni, hogy az általad kívánt modellt lehozzák. Lehet van szürke, piros, kék és fehér autó a kereskedésben, de neked fekete kell, akkor várhatsz hónapokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!