Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 520 e34-be szeretnék...

BMW 520 e34-be szeretnék nagyobb motort. Vagy egy 525-öt vagy 530-at. A műszaki vizsgán így átmenne-e még? Mert ismerősök azt modják hogy akkor a kocsi már kuka, mert hogy nem eggyezik a motorszám, és hogy így műszakin nem engedik át.

Figyelt kérdés

2015. szept. 26. 23:20
 1/8 anonim ***** válasza:
33%
Jólmondták.
2015. szept. 26. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
66%

Kérdés M20 vagy M50 ami benne van?


Motorkódosra megmókolva másik sorhat ami kinézetre azonos az járható út.

M50nél az a szerencséd ott még az M50B25 be bele lehet fűzni M52-54 cuccait is a b28 vagy b30ból.


Igazából viszont olyan sok munka és pénz 20i ből 25i, hogy szerintem nem éri meg.

Ha már motorkódos mókolás és építés akkor minimum 220-250Le. Ott viszont 1MFt az alsóhang.

Másik kipuf, váltó, motorvezérlés, fékek, féltengely, difi, stb.


M50B25 motort meg jót már nem kapsz bontva sehol, amennyi egy motorgenerál az is sok pénz, és akkor megint oda jukadtunk ki, hogy motorkódos mókolás kell, mert a b20 és b25 közt nem csak a furat tér el, hanem a löket is, tehát kell másik nyers blokk.

Én sajnos még nem találtam olyan hajtókar és dugattyú párost amivel a M50b20 -ban belefűzhető másik főtengely, de ha valaki tud ilyet írja meg, mert érdekelne!

Löket növelésnélkül meg megint ami kis pluszt kapsz( kb. 2.2es lesz a 2.0ból, de számold ki pontosan ha érdekel...) ez meg nekem nem ér annyit, hogy fúrni+új dugók....

2015. szept. 26. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Valóban nem fog átmenni műszakin...illetve ha egyszer el akarod adni,eredetiség vizsgán is elég "kelkemetlen" lesz a nem egyező motorszám
2015. szept. 27. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Na ezért szokták azt csinálni hogy a blokk marad a régi, de belsejét a nagyobb (köbcentis) motoréra cserélik. Ez nem akkora gond műszakilag, mert a BMW többféle hengerűrtartalmú motort is készített azonos motorblokkból. Más a főtengely, más a furat, más a hengerfej, ezek bizonyos keretek között szabadon összecsavarozhatók, 520-asból lehet csinálni akár 530-ast is, a motorszám pedig marad a régi. Műszakin nem néznek bele hogy mekkora a dugattyú, meg a teljesítményt sem mérik, így át fog menni az autó. Már lapra tartozik, hogy lényegében átvered a hatóságokat, és ha valahogy fény derül a turpisságra (pl. baleset utáni jogászkodás során) akkor kegyetlenül megszívod.
2015. szept. 27. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat.
2015. szept. 28. 17:00
 6/8 anonim ***** válasza:
4#: hogy a rohadt eletben csinalsz te az M50B20 blokkbol 3000ccm -t???? Ird mar le! 2200ccm nagyobbra nem talaltam alkatreszeket!!!!
2015. szept. 28. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
2015. szept. 28. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Oké akkor tovább fogalmazok.

BESZEREZHETŐ alkatrészekkel.

Tudod te mennyi egy bontott olyan blokk? Vagy az új alkatrészek ára?

Bontott már se égen se földön, nézegetem amcsi ebayt, néha felbukkan horror áron.


Tehát "m-es" kivételével valami más létezik?

2015. szept. 28. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!