BMW 520 e34-be szeretnék nagyobb motort. Vagy egy 525-öt vagy 530-at. A műszaki vizsgán így átmenne-e még? Mert ismerősök azt modják hogy akkor a kocsi már kuka, mert hogy nem eggyezik a motorszám, és hogy így műszakin nem engedik át.
Kérdés M20 vagy M50 ami benne van?
Motorkódosra megmókolva másik sorhat ami kinézetre azonos az járható út.
M50nél az a szerencséd ott még az M50B25 be bele lehet fűzni M52-54 cuccait is a b28 vagy b30ból.
Igazából viszont olyan sok munka és pénz 20i ből 25i, hogy szerintem nem éri meg.
Ha már motorkódos mókolás és építés akkor minimum 220-250Le. Ott viszont 1MFt az alsóhang.
Másik kipuf, váltó, motorvezérlés, fékek, féltengely, difi, stb.
M50B25 motort meg jót már nem kapsz bontva sehol, amennyi egy motorgenerál az is sok pénz, és akkor megint oda jukadtunk ki, hogy motorkódos mókolás kell, mert a b20 és b25 közt nem csak a furat tér el, hanem a löket is, tehát kell másik nyers blokk.
Én sajnos még nem találtam olyan hajtókar és dugattyú párost amivel a M50b20 -ban belefűzhető másik főtengely, de ha valaki tud ilyet írja meg, mert érdekelne!
Löket növelésnélkül meg megint ami kis pluszt kapsz( kb. 2.2es lesz a 2.0ból, de számold ki pontosan ha érdekel...) ez meg nekem nem ér annyit, hogy fúrni+új dugók....
Oké akkor tovább fogalmazok.
BESZEREZHETŐ alkatrészekkel.
Tudod te mennyi egy bontott olyan blokk? Vagy az új alkatrészek ára?
Bontott már se égen se földön, nézegetem amcsi ebayt, néha felbukkan horror áron.
Tehát "m-es" kivételével valami más létezik?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!