Német luxusautók tényleg sokkal jobbak mint a többi autó vagy a márkát fizetjük meg?
Utóbbi.
Mercikkel még ki sem jöttél a szervízből,máris kigyullad a következő hibaüzenet a műszerfalon.
Opeleknél szintén. Porschek-nak kánikulában elmegy az ereje,BMW-k futóműve nem bírja a Magyar utakat
a nevet és a prémium minőséget fizeted meg...
általánosságban véve, jobb anyagokat, jobb zajszigetelést, kényelmesebb üléseket, pontosabb összeszerelést kéne utóbbinak jelentenie, na meg persze a végtelen extra listát... :)
2: Az Opel mióta luxusautó? :DDDDD
Na mindegy, örülök neki, ezek szerint én is luxusban élek :D
Egyébként, lekopogom, semmi baja, pedig van már benne jó pár év és km.
BMW, Audi jó, persze nem a 20 évesek, amikkel itthon menőznek :) Merci nagyon drága, mindenért külön kell fizetni, ami pl. BMW-ben, Audi-ban alapban meg van. Nem éri meg az árát. Ott tényleg a márkát fizeted.
Persze, jó azt hinni hogy a kommersz astra olyan mint az 5-ös BMW, tudom én.
Ezeket a szervizes mítoszokat azok találják ki, akik csak messziről láttak BMW-t, meg mercit, azt is 20 éveset 600 Ezer km-rel.
Annyi talán igaz, hogy a BMW-vel nem tud az őstulok 60 ezret elmenni egy olajjal, mert az elektronika szól hogy esedékes lenne.
Az is egy ilyen mítosz, hogy kigyullad a piros lámpa, és utána már nem indul be, mert letilt, az olajcsere miatt. Ezt még az e30-asok idejében kitalálta valami elmeháborodott, és azóta is terjesztik. Èrdekes módon még senkit Sem láttam aki emiatt a parkolóban maradt volna.
Bele kell ülni, menni 1000km-t, aztán levonni a konzekvenciát. Szerintem az alkatrészekben nem feltétlenül vannak jobban a luxusban, pl. 3-as BMW- az 5-öshöz képst jobban öregszik (a müanyagok, utastér meg hasonlók), viszont jól fekszi az utat, kényelmes az ülés hosszú távon is, 200-nál is alig van benne valami zaj. Míg egy kommersz középosztályos autónál az embernek 200 felett halálfélelme lehet, 140 felett ordítozni kell(diesel 5-ös golf pl.) és 500 km útán már az ember várja hogy kiszálljon. Bár az utolsó az alkat kérdése.
Valaki említette, hogy a BMW futóművet kicsinálja a Magyar út. Nekünk a Ford ami újkora óta nálunk van, alap a müszakinál hogy valamilyik összekötöt cseréltetjük,éppen kibírja mindig a 2 évet.
Én ezt hogy az ember a márkát fizeti meg, leginkább csak a VW-nél tapasztalom. Sokkal megbízhatatlanabb mint egy opel vagy Ford, sokkal többe kerül, és mégis veszik, pedig semmivel nem jobb. A Luxus triónál azért érezni a külömbséget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!