Egy kipufogócsere mennyibe kerül?
2005-ös Honda. Durván leszakadt és el is van rohadva?
Hmmm...... :(
Rakjuk össze a gondolatokat, zárójelben a konklúzió:
Az autó sokáig állt a garázsban, de Anyukád ezzel jár dolgozni.
(akkor Anyukád sokáig nem dolgozott)
Ez egy jó szerelő, mindig ő csinálja az össze autótokat, most is ő fogja.
(folyamatosan évek óta átveri a családot)
15évesen te fogod kifizetni a javítást.
(neked van rá pénzed, te vagy a családban a főnök)
Meg vagy elégedve?
Mehetsz suliba. :D
Ne szivassuk már :). Amúgy igen láttam én is írtó rozsdás Civicet. felül csili vili, alul meg - hát hagyjuk. Ha a tulaj nem csinál alvázvédelmet, akkor ilyen lesz, de mindegyik kocsi. Van Japán meg Német is. Újonnan a sajátomon látom mi lesz vele 12-éves korára.
150-ezerből simán fel lehet újítani a rendszert.
Kevés pénzből is megoldható ha a mester, megmenti a dobokat. Tipikusan a dob és cső találkozásánál szokott elrohadni, illetve a kerékjárati ív résznél a cső. Szinte mindegyik rendszer flexibilis csöve szintén 5-8 év alatt cserés lesz. Így jó szakember, feljavíthatja a rendszert.
Ha mindenből újat veszel az alábbi költségekkel lehet számolni:
Új dob középre: ~32000ft
Új dob hátulra: ~38000ft
Új flexibilis cső javítva a régi leömlőt: 10000ft
Gumitartó és ezaz plusz munkadíjat számold rá (árak a webről)
Ennyiért egy kipufogós cég gyárt egyet rá és még választhatsz is hogy mennyire legyen hangos.
Az én japánomra olcsóbb volt mintha utángyártott hulladékokat vettem volna
....még hogy ne szívassuk? :)
Én meg azt kérem #hatoskától, hogy akkor Ő se etesse a kérdezőt ezzel az alvázvédelem szöveggel.
Kétségtelen, hogy az alvázvédelem nagyon hasznos dolog, de a kipufogó cső, a katalizátor, illetve a közép és végdob élettartamának szempontjából semmi jelentősége nincs. Akár van alvázvédelem, akár nincs, ugyan annyi annyi idő alatt bír szétégni vagy szétrohadni a kipuff-rendszer bármelyik eleme.
Arról ne is beszéljünk, hogy az "odaverem/leszakítom" jellegű sérülések ellen sem nyújt védelmet. :)
1. Az autó 1 éve van a mi tulajdonunkban, előtte garázsban állt pár évig..
2. Édesanyám egyedüli szülő, hárman vagyunk testvérek, ennek következtében hónap közepe fele elfogy a fizetése..
3. A szerelőt ismerjük.. tudjuk, hogy nem ver át, mert alapból nem egy ilyen kis családi vállakozás, és minden ismerősünk hozzá viszi a kocsiját, mindenki meg van elégedve.
4. Voltam nyári munkán, és maradt ballagási pénzem.. nyilván anyukám majd szépen lassan visszafizeti az árát, csak most nincs pénze.
5. Éld már ki az agresszivitásodat másokon, ne gyerekeken, mert ez szánalmas..
"Mostmár mehetsz vissza dolgozni!:D"
#6: Veterán vasnak: teljesen igazad van. Így közvetlenül nincs összefüggésben, de aki csak akkor néz alá a kocsinak mikor már nincs alatta kipufogó, ott vannak már más "bajok" is. Pusztán segíteni akartam nem pedig kötözködni, mert az előbbi valóban javíthat a helyzeten, az utóbbi meg csak pusztán időpocsékolás.
A kocsira szükségük van, így ha maradt egy kis pénz a malacperselyben úgy a kipufogó csere\javítás ürügyén rá kéne nézni az aljára is - de legkevesebb a kerékjárati ívekre. Akinek van japán kocsija az tudja, hogy ott gyárilag nincs alvázvédelem, csak egy szimpla festés. Ha időben megtörténik az alvázvédelem, sok bosszúságnak lehet elejét venni, ha meg már ott vannak a lyukak, úgy kompromisszumot kell kötni. Azaz nézni egy bontott kipufogót olcsón + alváz javítás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!