Ha rosszak az olasz autok akkor a maserati, lamborghini, ferrari meg bugatti is? Nem ertem hogy egy fiat vagy alfa miatt egy egesz orszagot kell leszolni?
Te ugyanúgy általánosítasz, minősítesz, mint azok, akikről véleményt mondasz.
Ép eszű ember nem gondolja, hogy minden olasz idióta, s az autókat fejlesztők a legnagyobbak.
A felsoroltak egyébként nem nagy szériában gyártott tömegtermékek, hanem luxus verdák.
Valami Vilmos bácsitól idézek:
A rossz, mit ember tesz, túl éli őt;. A jó gyakorta sírba száll vele
Valami ilyesmi lehet itt is. A rossz rányomja a bélyegét a többire is, s sokáig megmarad. Lehet, már nem gyártanak futószalagon sem vacakot, de hosszú idő kell ahhoz, hogy az emberek is változzanak.
Olyan kocsi nincs hogy rossz,mindegyik jó a maga nemében olyan van hogy némelyik több törődést igényel mint pl lancia delta vagy alfa ,de ha megfeleloen karban vannak tartva azokkal sem lesz nagy gond... masik kategoria pl suziki swift vagy toyota ... azok sokkal igenytelenebbek.. persze azokatcis karban kell tartani :)
Sztem rossz autó nincs,csak rossz gazda aki elhanyagolja .. nalunk magyarorszagon sokan igy tesznek sajnos :)
Azért a Volkswagen tulajdonú Bugattit nem kéne olasz autónak nevezni. A Maserati, Lamborhhini, Ferrari pedig a gazdag emberek élményautója, amihez nem árt egy garázst tartani, garázsmesterrel, aki pontosan tudja mit hol kell simogatni a drágaságon, hogy minden működjön, ha a tulajnak autókázni van kedve. Hétköznapi autó módjára "csak tankolom, és nyomom neki" használva ezek a kis szériás csodák is nagyon hamar letérdelnének.
Amúgy az olasz autógyártás, ha nem történik valami csoda, egyre jelentéktelenebb lesz. 2013-ban talán 400 000 autót szereltek össze az olasz autógyárak összesen. Csak kicsit kevesebbet, mint a Nissan angliai üzeme. Ugye érzed az arányokat. Az olasz kisember is költségérzékeny, nem fog csak azért Fiatot venni, mert olasz, azt az autót fogja venni, amit hosszabb távon olcsóbb fenntartani.
Azért az sem véletlen, hogy az esztergomi szuzuki gyárban fiat emblémás szuzukik jöttek le a szalagról, és vitték taljánországba...mert ők ragaszkodnak a fiathoz, az az övék, olasz ember munkája. Ráadásul strapabíró olasz autó.(Jártam a gyárban tanulmányúton, bizony megdöbbentem a fiat emblémán)
Pont olyan, mint az Ikarus buszok a szovjetúnióban..
a szovjet emberek sokáig, vagy talán még ma is úgy tudták/tudják, hogy az Ikarus busz szovjet gyártmány...meg vannak vele elégedve, és büszkék, hogy ilyen jókat gyárt az orosz ipar..
Nehogy azthidd, hogy a Ferrarikkal, Maserattikkal soha semmi gond nincs.
A Bugatti pedig francia :D Na jó, igazából a VW tulajdona, nem is áll messze az Auditól, úgyhogy ez a te autód :D
A Lambo is a VW konszern tulajdona, tulajdonképpen Audi motor van bennük, így akár még jó is lehet. Megbízhatóságot tekintve valószínűleg egy Astra nyomába sem érnek ezek a csodák. A múltkor hasonló dolgon vitáztunk, és csak kíváncsiságból beírtam a googlebe, hogy "Maserati Quattroporte problems". Na onnantól tudtam, hogy ilyen autó sem kéne, rengeteg nyűgje van. Gyönyörűek az olasz sportkocsik, elegánsak kívül belül, biztos baromi jók amíg mennek, de azért csak ott van bennük az olaszos trehányság. Persze kivételek biztos akadnak.
Az Audidat pedig ne add el soha, ha jó állapotú. A 80-as egy jó széria, akkor még tudtak a németek autót gyártani. A mai napig alig látni rozsdás Audit abból az időből. Amit nem törtek össze, annak szinte hibátlan a karosszériája.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!