Klíma a ti kocsitokat is nagyon megfogja?
Ez attól függ mekkora az autó beltere. A klímakompresszor ilyen melegben egy Passat méretű autónál simán ellop 3-6 lóerőt főtengelyről.
Múlt héten matekoztunk, igaz ott Kiát, de az lényegtelen. 2000-res fordulat környékén a TDI tőgázon jó ha 35 lóerőt lead, ebből ha lecsíp a klíma 4-5 lovat, azért az már több mint 10% , ha padlógázzal mész. Kisebb gáznál ez lehet akár 20-30%-is, ezt bizony már megérzed.
Úgy tudom a klíma,hűtési teljesítménye és a kinti meleg és az ilyen hasonló dolgok nem befolyásolják a klíma teljesítményét,tehát bekapcsolom az egy állandó teljesítményt csíp el,mivel csak keveri hozzá a meleg levegőt...
Chiptuning vajon mennyit javít ezen a dolgon?
Van valakinek chipelt TDI-je,meg tudja mondani milyen klímával úgy?
Messze lehetsz már 110 gyári lóerőtől.
Nekem is 110 lóerős TDI-m van. És őszintén szólva ha éppen gyorsítás alatt nyomom rá a klímát akkor észlelhető, de meg nem torpan vagy ilyesmi.
A gyári 110 lóerőt valahol 4000rpm felett adja csak le,ez befolyásolja a legkevésbé...
Én is úgy tudom,hogy csak két állapota van a klímakompresszornak ( dolgozik-nem dolgozik) a tól-ig tartományt azért írtam, mert lövésem sincs mekkora kompresszort pakolt bele a VW.
A hőfok a folyamatos/szakaszos üzem szempontjából lényeges. 26fokban szakaszos üzemnél nem biztos,hogy észreveszed a teljesítményvesztést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!