Elvileg ha berakom sebességbe az annyira megfogja az autót, mint a kézifék? Akkor hogy lehet, hogy elgurult a kocsi?
Kipróbáltam. Van 1 utca ami tök meredek. Egy mélyebb garázsbeálló meredeksége.
És megállok az alján, felgurulok, berakom 1 esbe, leállítom a motort, kuplungot kiengedem, engedem fel a féket, erre elkezd visszagurulni.
Most ezt hogyan? lehet nem minden autónál működik ez?
Azt mondzák a sebességbe rakás ha orral lefele áll a kocsi rükvercbe, ha felfele 1 esbe, az annyira erősen fogja, mint a kézifék, és télen pélául nem fagy be.
Lehet nem minden autónál műkdöine?
Számít az is, mekkora a motor. Egy kisebb köbcentis motor könnyebben átfordul, egy nagyobb dízelt nyugodtan hagyhatod 1-ben. Pár centit gurulhat hátra, aztán megfogja a váltó, de inkább szép lassan engedd a féket, amíg meg nem fogja. Egyébként ha nagyon meredek, ékeld ki az autót, és a kormányt tekerd a padka felé.
A váltónak semmi baja nem lesz attól, hogy az tartja az autót.
Picit tud gurulni mielőtt megfogja. Persze ha túl meredek akkor át tud fordulni a motor és onnan már nincs megállás (szépen begyorsul).
Érdemes lehet kéziféket is behúzni mellé.
Ezen felül mindig a padka felé tekerd a kormányt és ha tovább állsz ott ki is kéne ékelni.
25 éve "cibálom" a kéziféket, és még egyik kocsin sem sikerült "beállnia"...
Rögzítőfék. Próbáld ízlelgetni a szót, majd értelmezni a jelentését, aztán kicsit elgondolkozni, hogy mi célból tették bele a fejlesztők. Ha az a célja, ami, bizonyára meg is felel a célnak, és nem fog tönkremenni attól, hogy használják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!