Adokveszek1984 kérdése:
Tipo 1.6 vajon hengerfejes-e?
Figyelt kérdés
A tünetek: pár hete elkezdett 3 hengerezni ez a problem megoldódott gyertyacserével. A motor szépen jár, erővesztést nem tapasztalok, az olaj szine nem változott, a hűtősapkát levéve kis örvénylő fehér békanyálszerű vacakokat látni néha. Járó motornál sincs buborék, vagy buborékolás. Ami aggaszt : Hidegindításnál jó sok fehér füst, kb 40-50mp múlva nyoma sincs, menet közben se tapasztalom. Ha eléri a 90fokot a vízmutató, venti kapcsol, de amint megállok és leállítom a sapkánál már nyomja is kifelé a vizet. ha nem éri el a 90et, nem folyik viz, ebben az esetben hosszabb távon sem tapasztaltam vizfogyást. Fűtést még nem ellenőriztem. Egyszer hajtottam meg beinditás után 3perccel egy vasúti átjárón egyes, illetve kettes fokozatban, akkor jelentkezett a háromhengerezés de amint irtam az gyertyacsere óta megszünt. Tippek?? Segítség??2015. jún. 2. 01:49
22/25 A kérdező kommentje:
Addig is nagyon szépen kÖszönöm ! van még kedv segíteni?? Az autót úgy vásároltam hogy csak tolásra/vontatásra indult. Akkumulátor, Akkusaruk cseréje megoldotta ezt a problémát is de attól még érdekes! Tolásra azonnal indul gyakorlatilag 2 méter sem kellett, indítózásra viszont ha nem nyomok gázt kb 7-8mp mire beindul akkor is csak mintha kurblival tekerném, ha benyomott gázpedállal inditom ugyanaz csak 5mp alatt, ha pumpálással inditom viszonylag szépen gyorsan beindul. Néha az öninditó nem reagál ilyenkor a testkábel villáskulccsal való megmozditasa után teker. Erre a kérdésre nem várom el hogy válasz érkezzen már így is rengeteg segítséget kaptam
2015. jún. 2. 14:13
23/25 A kérdező kommentje:
Lemaradt hogy akkumulátor és saruk újak természetesen.
2015. jún. 2. 14:13
24/25 anonim válasza:
Ebben az esetben végig kell menni a következő vonalon:
- akkusaru-testkábel csatlakozása, szorossága, itt fontos hogy nagyon szorosan rögzüljön, kézzel nem szabad h mozogjon picit sem
- testkábel épsége, bár ha új akkor jónak kell lennie
- testkábel csatlakozási pontja a kasznin és a motorblokkon, lehet hogy rozsdás, koszos a rögzítő csavar vagy a csatlakozási felület
- önindító kábelek rögzítései, nem lazák e a csavarok
A leírtak alapján ugyanis nem jut elég feszültség az önindítóhoz. Ha a fent leírtakkal minden rendben, akkor önindító probléma lesz, ami persze nem jár feltétlen cserével, akár otthon is javítható.
25/25 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ ,átnéztem a csatlakozásokat hát lesz mit csinálnom következő pár napban remélem javul majd a helyzet.
2015. jún. 3. 19:12
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!