Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tipo 1.6 vajon hengerfejes-e?

Adokveszek1984 kérdése:

Tipo 1.6 vajon hengerfejes-e?

Figyelt kérdés
A tünetek: pár hete elkezdett 3 hengerezni ez a problem megoldódott gyertyacserével. A motor szépen jár, erővesztést nem tapasztalok, az olaj szine nem változott, a hűtősapkát levéve kis örvénylő fehér békanyálszerű vacakokat látni néha. Járó motornál sincs buborék, vagy buborékolás. Ami aggaszt : Hidegindításnál jó sok fehér füst, kb 40-50mp múlva nyoma sincs, menet közben se tapasztalom. Ha eléri a 90fokot a vízmutató, venti kapcsol, de amint megállok és leállítom a sapkánál már nyomja is kifelé a vizet. ha nem éri el a 90et, nem folyik viz, ebben az esetben hosszabb távon sem tapasztaltam vizfogyást. Fűtést még nem ellenőriztem. Egyszer hajtottam meg beinditás után 3perccel egy vasúti átjárón egyes, illetve kettes fokozatban, akkor jelentkezett a háromhengerezés de amint irtam az gyertyacsere óta megszünt. Tippek?? Segítség??

2015. jún. 2. 01:49
1 2 3
 21/25 anonim ***** válasza:
Igen!
2015. jún. 2. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/25 A kérdező kommentje:
Addig is nagyon szépen kÖszönöm ! van még kedv segíteni?? Az autót úgy vásároltam hogy csak tolásra/vontatásra indult. Akkumulátor, Akkusaruk cseréje megoldotta ezt a problémát is de attól még érdekes! Tolásra azonnal indul gyakorlatilag 2 méter sem kellett, indítózásra viszont ha nem nyomok gázt kb 7-8mp mire beindul akkor is csak mintha kurblival tekerném, ha benyomott gázpedállal inditom ugyanaz csak 5mp alatt, ha pumpálással inditom viszonylag szépen gyorsan beindul. Néha az öninditó nem reagál ilyenkor a testkábel villáskulccsal való megmozditasa után teker. Erre a kérdésre nem várom el hogy válasz érkezzen már így is rengeteg segítséget kaptam
2015. jún. 2. 14:13
 23/25 A kérdező kommentje:
Lemaradt hogy akkumulátor és saruk újak természetesen.
2015. jún. 2. 14:13
 24/25 anonim ***** válasza:

Ebben az esetben végig kell menni a következő vonalon:

- akkusaru-testkábel csatlakozása, szorossága, itt fontos hogy nagyon szorosan rögzüljön, kézzel nem szabad h mozogjon picit sem

- testkábel épsége, bár ha új akkor jónak kell lennie

- testkábel csatlakozási pontja a kasznin és a motorblokkon, lehet hogy rozsdás, koszos a rögzítő csavar vagy a csatlakozási felület

- önindító kábelek rögzítései, nem lazák e a csavarok


A leírtak alapján ugyanis nem jut elég feszültség az önindítóhoz. Ha a fent leírtakkal minden rendben, akkor önindító probléma lesz, ami persze nem jár feltétlen cserével, akár otthon is javítható.

2015. jún. 3. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/25 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ ,átnéztem a csatlakozásokat hát lesz mit csinálnom következő pár napban remélem javul majd a helyzet.
2015. jún. 3. 19:12
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!