Adokveszek1984 kérdése:
Tipo 1.6 vajon hengerfejes-e?
Figyelt kérdés
A tünetek: pár hete elkezdett 3 hengerezni ez a problem megoldódott gyertyacserével. A motor szépen jár, erővesztést nem tapasztalok, az olaj szine nem változott, a hűtősapkát levéve kis örvénylő fehér békanyálszerű vacakokat látni néha. Járó motornál sincs buborék, vagy buborékolás. Ami aggaszt : Hidegindításnál jó sok fehér füst, kb 40-50mp múlva nyoma sincs, menet közben se tapasztalom. Ha eléri a 90fokot a vízmutató, venti kapcsol, de amint megállok és leállítom a sapkánál már nyomja is kifelé a vizet. ha nem éri el a 90et, nem folyik viz, ebben az esetben hosszabb távon sem tapasztaltam vizfogyást. Fűtést még nem ellenőriztem. Egyszer hajtottam meg beinditás után 3perccel egy vasúti átjárón egyes, illetve kettes fokozatban, akkor jelentkezett a háromhengerezés de amint irtam az gyertyacsere óta megszünt. Tippek?? Segítség??2015. jún. 2. 01:49
11/25 anonim válasza:
Pontosítsunk...a hűtő sapkánál folyik vagy a tágulási tartály sapkájánál?
12/25 A kérdező kommentje:
Elképzelhető hogy csak egyszerűen túl sok vizet töltök bele?? Mert mihelyst kiköpi, következő indulásnál feltöltöm a tartály nyakának a tövéig. Sehol egy min jelzés!!! Vagy légteleníteni kellene?? Egyszer hallottam bugyogást inditás után de ennyi :-(
2015. jún. 2. 12:24
13/25 A kérdező kommentje:
A tágulási tartály ahol betöltöm a vizet. Annyak a menetének az aljánál a kupak alól
2015. jún. 2. 12:25
14/25 A kérdező kommentje:
Annak. nem annyak :-) elnézést
2015. jún. 2. 12:26
15/25 anonim válasza:
Ahha...ha nincs jelzés a tartályon akkor kb felénél kell állnia a víznek. Ha kevesebb van benne az nem baj, ha üres, akkor kell utántölteni. Ha sok van benne, azt folyamatosan kinyomja.
Várd meg, hagy nyomja ki a felesleget, aztán meg kell szünnie a jelenségnek. Utána figyelni kell pár napig, hogy a tartályban hogyan változik a víz szintje. Normál esetben középen van mindig.
16/25 A kérdező kommentje:
Hát az úgy vicces ugyanis leszámítva a nyak méretét szinte teletöltöm állandóan :-( Előtte nem volt ilyen gond vele csak miután elhagytam a kupakot. Ha beinditás után 3-4 perccel kihuzatom 1-2 fokozatban egy ilyen autót az elég lehet hengerfej problem okozásához?? vagy csak túlspilázom ezt a viztöltés problémát?? És a fehér füst indításkor? mondjuk az csak minimum 3 nap állás után van napi inditásokkor, és napközben soha.
2015. jún. 2. 12:37
17/25 anonim válasza:
Nem lesz semmi baja így hajtva az autót, csak akkor, ha rögtön indítás után pörgeti az ember a motort...az sok kárt tud okozni. Ha a vízhőfok mérő már láthatóan elmozdult, akkor már lehet hajtani, de optimális esetben csak akkor lehetne odalépni, ha üzemmeleg.
A fehér füst ez lehet egy kis páralecsapódás a hengerben vagy a szívótorokban, nincs jelentősége.
18/25 A kérdező kommentje:
3-4 perc alatt nem tudom mennyire melegedett be, de ez csak egyszer fordult elő és akkor is gyakorlatilag egyes kettes fokozatban kihuzattam, aztán pihi mert jelentkezett a 3 hengerezés. Akkor ennyitöl még nem igazán lehet hengerfejes egy ilyen autó? Egyébként köszönöm az odafigyelést!!
2015. jún. 2. 13:01
19/25 anonim válasza:
Nem, ettől még nem lesz baja az autónak, de azért a jövőben kerülendő.
20/25 A kérdező kommentje:
Fogom. Tehát most várok hátha a megfelelő szintre köpködi magát :-) ?
2015. jún. 2. 13:20
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!