Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Sok a 270000 km egy dízeles...

Sok a 270000 km egy dízeles Mercédesznek?

Figyelt kérdés

2015. máj. 29. 17:41
1 2
 1/13 petizacc ***** válasza:
100%
Állapotra veszünk autót nem kilométerre!
2015. máj. 29. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
100%

1.) Hány éves az autó?

2.) Nem sok.

3.) Úgysem annyi van benne...

2015. máj. 29. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
12 éves
2015. máj. 29. 17:46
 4/13 anonim ***** válasza:
100%
ha sosem cseréltek olajat benne akkor biztos hogy sok....amúgy nem.
2015. máj. 29. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
100%
Mondhatni átlagos futásteljesítmény
2015. máj. 29. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
100%

Azért nem kevés. Persze amiben kevesebb van abban benne vagyon, hogy tekergették az órát, de nem 300.000 környékén kell kezdeni a nézegetést szerintem.

25 éves kocsiban biztos sok, 10 évesben elmegy, ha az előélete olyan

2015. máj. 29. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
51%
mi az hogy 25 évesben sok 10 évesben kevés?a km ugyanannyi.A régebbi dízelek több km-t tudtak mint a mostaniak le merem fogadni,hisz mindehol ez megy,hogy kis motor nagy turbó...
2015. máj. 29. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:

Kedves 7es, konkrétan ott, hogy "lassan" kopó alkatrészek, pl, generátor, önindító, futómű elemek, elektromos vezetékek és áramköri elemek, belsőtér stb stb. Hogy az alváz-, üreg- és korrózióvédelemről ne is beszéljünk. Lehet, hogy lesz egy f_sza motor meg váltó, csak éppen a kocsi hullik le róla drabokban. Ugye nem azért vesz az ember autót mert akkor éppen jó, hanem használni is akarja. Azt felejtik el sokan, amikor döngetik a mellüket, hogy 300.000 km-rel kell autót venni, hogy abba még bele kell utána tenni még legalább 100.000et, azért akkor már csak közelítünk a fél millióhoz. És akkor már nem elég azt mondani, hogy van egy jó motor benne ami elmegy 6-700.000et. Az autó többi részével is számolni kell. Egy E-Klasse-ban azért nem két fillér ha valami komolyabb komfortelektornikát kell esetleg cserélni.


Persze, lehet mondani, hogy a régi a tartós. De azt is vegyük hozzá, hogy szerencsésebb XX. századi történelemmel megáldott országokban kicsit előbb cserélik a kocsit, a futásteljesítményt meg arra méretezik (teljesen érthető módon) nem pedig a mezítlábas csóró magyarra

2015. máj. 29. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 4165 ***** válasza:
4-5-6-8 henger? A 400cdi-nek sok. A többinek nem. Az Atego és Actros motornak meg semmi.
2015. máj. 29. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
Nyílván van abban is valami amit te mondasz,DE(!) most szerintem nem túlzottan idetartozik,hiszen a motorról van szó pontosan ami egyáltalán nem lehet sok,hisz a motor jóval többet tud.De lehetne az is hogy egy 30 éves fiatban csak 30E km van,az nem ér valószínű semmit mert rohad a kocsi,már ha nem tartották ugye karban.Tehát én még mindig azt mondom a 270E km az a 3 évesben és a 13 évesben is 270E km.270E km alatt ugyanúgy kopik minden benne.Kasztni más tészta...
2015. máj. 29. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!