Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW E46 320D-vel van valakinek...

BMW E46 320D-vel van valakinek tapasztalata? Mennyit futnak el (nem a tekert órásokra gondolok), nyűgjei stb. Személyes tapatalat érdekelne, mert nem sok jóot mondanak, de természetesen csak olyanok akik csak "hallották".

Figyelt kérdés

2015. máj. 25. 22:04
1 2
 11/18 A kérdező kommentje:

"futás 4 helyen van tárolva,"


Melyik vezérlőkbe irják még bele? Kábelem van, de eddig csak hibaolvasásra használtam. Lehet itt is jól jön.:)

2015. máj. 26. 22:55
 12/18 anonim ***** válasza:
Azt valszeg csak kód olvasásra fogod tudni használni. Lámpa vezérlő, ECU, kulcs meg még valahol, asszem összesen 4 helyen tárolják a BMWk a futást.
2015. máj. 26. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 A kérdező kommentje:

Valami gyárinak koppintása van EDIABAS/IMPA, szóval többet tud, de eddig hibakódot olvastam, meg olajcserét állítottam vissza így még nem sok a tapasztalat, meg a felület sem annyira felhasználóbarát.

Köszönöm a válaszokt, megnézem jobban asszem.:)

2015. máj. 27. 00:16
 14/18 anonim ***** válasza:

Csak egy saját vélemény.

Pár hónapja akartam egy ugyanilyen 320d-t venni, igyekeztem a jobb állapotúakat megnézni,kipróbálni,de végül arra jutottam, hogy messze messze nem olyan jó autók ezek mint ahogy sokan állítják, max a bmw logót fizeted meg, de semmi olyan nincs benne ami lázba hozná az embert.

Az akkori fele annyit érő autóm (típust direkt nem írok) sokkal kényelmesebb és felszereltebb,szóval nem értem most már ezt a nagy bmw hype-ot.

2015. máj. 28. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 A kérdező kommentje:

Ez olyan mint a vallás. Nyugodtan leírhatod mid van/volt.

Attól hogy BMW-t vettem és valszeg fogok is, nem vagyok másnak sem ellene. Elgondolkodtam A-s mercin is, a VW azört nem jön szóba, mert ott dolgoztam, és azóta inkább nem. A rögiek jók voltak (volt VW fan korszakom még a 90-e évek végétől).


De volt feliciám, Mazdám stb.

2015. máj. 28. 14:37
 16/18 A kérdező kommentje:

Új fejelmény. 318 D 116 ló, kicsit drágábban, de német 2. tulaj szervizkönyvvel, jóval kevesebb km.


Erről tapasztalat valakinek? Elég ritka, valóban 2l-es motor ahogy látom. Ma v. holnap megyek megnézni mert a közelben van.

2015. máj. 28. 14:39
 17/18 anonim ***** válasza:
Ugyan az az m47 es motor elvileg, szóval nagy különbség nem lehet talán picivel kevesebbet eszik. Amúgy nekem van egy 136 lovas 20d pont én is gondolkodtam, hogy benzines vagy diesel de a benzines tekertek már zabálhatják az olajat a hengerfejük is milyen lehet stb gyengék( a 16-18i) ezért mondtam legyen diesel az valamivel jobban birja a km-eket és mégis dinamikusabb mint egy 16i-18i) illetve úgyis 30-60 km re járok jó lesz. Na azóta nem volt különösebb gond, eddig, most elkezdett kicsit rázkódni remegni a motor hidegen, illetve zakatolni kicsit. De ettől független pöccröff. Enyém behozott full ismeretlen előélet semmit sem tudok róla. De azt igen, hogy valszeg tekert. Viszont más oldalról közelítsük meg a sok km futottat. Ha kevesett futott valósan akkor tudod hogy elfog jönni a lendkerék és a turbó csere ideje( pl lendkerék 300 ezer km ig birja ha neked valós 250 ezer km van a kocsiba akkor már lassan számíthatsz rá) de ha mondjuk tekert 400-500 ezer km ről 200 ra akkor már biztos cserélték mivel annyit nem nagyon bír a lendkerék. Tehát azt lenne a legjobb megvenni ami kb annyit futott, hogy már valószinű kellett lendkereket cserélni. Tehát magyarországit de sok km-es is lehet. Mondjuk valós 400 ezer km. cserélt kettőstömegü valszeg cserélt turbóval. Motor önmagába meg nem kopik el olyan 600-700 ezer km-ig sem valószinüleg.
2019. jún. 30. 01:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:

#14 azért mert nem igazán vagy benne ebbe teljes szívvel. Ültem sok kocsiban és ezeken az e46 okban érezni, hogy milyen közvetlen jó a kormányzás, a futomű, bemész egy kanyarba tempósan és ott gyorsitasz gyönyörűen ráfekszik az ívre, és a sofőr pozicíó is tökéletes, a váltókarról elérsz minden klíma gombot, és kicsit feléd van fordítva a középkonzol, és az egész beltér köréd irányul, teljesen más érzés mint más márkák, most ezt motor változattol független mondom, mivel amiket felsoroltam ezeket egy 16i is tudja és egy 30d is tudja,lehet ezzel élvezettel menni, csak legtöbben nem így fogják fel, nekik kár is ilyen autó.

136 lóerős: Adagolóra fogják, hogy azért nem jó, hát 250-300 ezer egy szakszerü adagoló teljes felújítás, hát 20 éves német exprémium ami még Bmw is és dízel is, hát bakker mire vártok? suzuki szintü kiadásokra? Minden ennyi korú német dizel prémiumra vannak 300 ezres kiadások, szóval sose értettem ezt az adagoló körüli okoskodást, ugyan ez van nekem is, felújítva 260 ból és ennyi, számítottam rá mivel nem egy olcsó unalmas autót akartam, ez ezzel jár, de így nincs rá gondom azóta.


150 lovas is 20 éves kitudja mennyi km már ott is tönkremehet a magasnyomású szivattyú vagy a 4 injektor bármi más.. csak ezeket alapból drágábban is árulják tehát itt a magasabb vételár mellé ha bejön egy nagyobb szervíz az húzosabb, mintha vennél egy olcsó 136 lovast és rászámolod azonnal az adagolófelújítást, akkor lényegében ott leszel mintha vettél volna egy 150 lovast, amire még nem költöttél, és nem tudod mi vár még rád.

2023. ápr. 15. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!