BMW E46 320D-vel van valakinek tapasztalata? Mennyit futnak el (nem a tekert órásokra gondolok), nyűgjei stb. Személyes tapatalat érdekelne, mert nem sok jóot mondanak, de természetesen csak olyanok akik csak "hallották".
"futás 4 helyen van tárolva,"
Melyik vezérlőkbe irják még bele? Kábelem van, de eddig csak hibaolvasásra használtam. Lehet itt is jól jön.:)
Valami gyárinak koppintása van EDIABAS/IMPA, szóval többet tud, de eddig hibakódot olvastam, meg olajcserét állítottam vissza így még nem sok a tapasztalat, meg a felület sem annyira felhasználóbarát.
Köszönöm a válaszokt, megnézem jobban asszem.:)
Csak egy saját vélemény.
Pár hónapja akartam egy ugyanilyen 320d-t venni, igyekeztem a jobb állapotúakat megnézni,kipróbálni,de végül arra jutottam, hogy messze messze nem olyan jó autók ezek mint ahogy sokan állítják, max a bmw logót fizeted meg, de semmi olyan nincs benne ami lázba hozná az embert.
Az akkori fele annyit érő autóm (típust direkt nem írok) sokkal kényelmesebb és felszereltebb,szóval nem értem most már ezt a nagy bmw hype-ot.
Ez olyan mint a vallás. Nyugodtan leírhatod mid van/volt.
Attól hogy BMW-t vettem és valszeg fogok is, nem vagyok másnak sem ellene. Elgondolkodtam A-s mercin is, a VW azört nem jön szóba, mert ott dolgoztam, és azóta inkább nem. A rögiek jók voltak (volt VW fan korszakom még a 90-e évek végétől).
De volt feliciám, Mazdám stb.
Új fejelmény. 318 D 116 ló, kicsit drágábban, de német 2. tulaj szervizkönyvvel, jóval kevesebb km.
Erről tapasztalat valakinek? Elég ritka, valóban 2l-es motor ahogy látom. Ma v. holnap megyek megnézni mert a közelben van.
#14 azért mert nem igazán vagy benne ebbe teljes szívvel. Ültem sok kocsiban és ezeken az e46 okban érezni, hogy milyen közvetlen jó a kormányzás, a futomű, bemész egy kanyarba tempósan és ott gyorsitasz gyönyörűen ráfekszik az ívre, és a sofőr pozicíó is tökéletes, a váltókarról elérsz minden klíma gombot, és kicsit feléd van fordítva a középkonzol, és az egész beltér köréd irányul, teljesen más érzés mint más márkák, most ezt motor változattol független mondom, mivel amiket felsoroltam ezeket egy 16i is tudja és egy 30d is tudja,lehet ezzel élvezettel menni, csak legtöbben nem így fogják fel, nekik kár is ilyen autó.
136 lóerős: Adagolóra fogják, hogy azért nem jó, hát 250-300 ezer egy szakszerü adagoló teljes felújítás, hát 20 éves német exprémium ami még Bmw is és dízel is, hát bakker mire vártok? suzuki szintü kiadásokra? Minden ennyi korú német dizel prémiumra vannak 300 ezres kiadások, szóval sose értettem ezt az adagoló körüli okoskodást, ugyan ez van nekem is, felújítva 260 ból és ennyi, számítottam rá mivel nem egy olcsó unalmas autót akartam, ez ezzel jár, de így nincs rá gondom azóta.
150 lovas is 20 éves kitudja mennyi km már ott is tönkremehet a magasnyomású szivattyú vagy a 4 injektor bármi más.. csak ezeket alapból drágábban is árulják tehát itt a magasabb vételár mellé ha bejön egy nagyobb szervíz az húzosabb, mintha vennél egy olcsó 136 lovast és rászámolod azonnal az adagolófelújítást, akkor lényegében ott leszel mintha vettél volna egy 150 lovast, amire még nem költöttél, és nem tudod mi vár még rád.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!