Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nem rég mutatták be az új,2015...

Nem rég mutatták be az új,2015ös autókat, Audi-Mercedes rendesen felkészült azt új A6/A7 FaceLiftekkel, Mercedes az új C-vel arat, a BMW sehol-semmi, elaludtak?

Figyelt kérdés

Az A6 2012es modell és 3év alatt kapott egy face liftet, BMW 5öse 2012ben kapott egy faceliftet az alap 2010es modell... azóta semmi.

F01-es 7-es 2009óta 1 facelift 2012ben, azóta semmi.


miújság van BMWéknél ? semmit nem mutattak be kb.


2015. ápr. 9. 15:02
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
Jó, figyel én nem akarlak meggyőzni, elég ha én tudom. Ha gondolod élj abban a hitben ahogy hiszed, hogy működik, de igazából a tényeken nem változtat, mint írtam, nem két évet húztam le ott, nem szalag mellett.
2015. ápr. 10. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 anonim ***** válasza:

Mert gondolod en csak ugy a levegobe beszelek?


7 evig voltam fejleszto az Audiban, a BMWnel meg lassan 9 eve vagyok ugyanaz.


Gondolkozz mar egy kicsit, hogy lehetne eltalalni statisztikailag azt hogy egy vasarlo milyen szint, felnit, karpitot, extrakat rendel az autojaba? Sehogy.


Statisztikailag pusztan az alkatreszek beszerzesenek a tervezeset es a gyartas nagyvonalakban valo tervezeset vegzik, de ezt is befolyasoljak a valos megrendelesek.


A valos megrendelesek folyamatosan valtoznak, es a tervezett gyartasi szamokat neha fel kell tolteni toltelek darabszamokkal, ilyenkor lep be a gyar maga es gyart le elore konfiguralt jarmuveket, amiket aztan szetszor a kereskedok kozott, de ez az ossz legyartott mennyiseg kis resze.


Ezeket az elore konfiguralt jarmuveket valoban statisztikai alapon allitjak ossze, tudjak hogy mi a gyakori szin es felszereltseg, es olyat csinalnak, hogy a kereskedo konnyebben talaljon ra vevot. Azon kivul vannak egyes piacok ahol a vevok nem szeretnek konfiguralgatni es aztan honapokat varni az autora, hanem szalonbol szeretnek vasarolni, ilyen pl. az USA. Oda is statisztikai alapon gyartanak, de a termelesi rendszerbe azok is egyedi megrendelt autokent kerulnek.

2015. ápr. 10. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 anonim ***** válasza:

Aha 7 év itt 9 év amott de nem tudod hogy mennek a dolgok. Rendben, remélem több szakmabeli is olvas az oldalon, legalább mosolygunk egy jót.

De ha bizonyítani akarod Audi: Hány karakteres az engedélyen azonosító a név alatt? Hány betű és szám? Ha dolgoztál ott tudnod kell. :)

2015. ápr. 10. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 anonim ***** válasza:

fogalmam sincs, azt sem tudom mirol beszelsz. De ha tudtam is valamikor, 9 ev alatt tuti elfelejtettem. 2006ban jottem el az Auditol.

Amugy sincs szukseg semmifele bizonyitasra, nem a birosagon vagyunk, amugy sem erdekel hogy mit hiszel, csak a tevedeseidet javitgatom.


Azt amugy elfelejtetted elmagyarazni, hogy hogyan lehet lemodellezni statisztikai modszerekkel azt hogy a vevo egy teljesen egyedi jarmuvet rendel meg. A valasz az hogy sehogy.


Azt is elfelejtetted elmagyarazni hogy hogyan lehetseges az hogy ha bemegyek az Audihoz vagy a BMWhez es megrendelek egy autot, akkor pontosan meg tudjak nekem mondani hogy az altalam rendelt jarmu mikor kerul legyartasra, sot a gyartas megkezdese elott rovid idovel meg modosithatok is a konfiguracion.

2015. ápr. 10. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:

Ja jó 2006-ban bőven volt ez a rendszer, meg jóval előtte is, elfelejteni meg hát, elég sokszor használtuk, jó a memoriád 4 betű 8 szám...


Na mindegy, igazából engem sem érdekel túlzottan, csak vicces, hogy olyasmiket állítasz amiről gőzöd sincs, pedig ha valóban ott lettél volna akkor képben lennél. Innen egyértelmű a dolog, hogy életedben nem jártál Audi központ közelében sem.


A gyártásról meg olvasd el pár hozzászólással előbbi kommentemet figyelmesen, konkrétan arra vonatkozólag az olcsóbb típusoknál miként megy a dolog.

2015. ápr. 10. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 anonim ***** válasza:

"elfelejteni meg hát, elég sokszor használtuk"


Hol?


Nem dolgoztam soha egy percet sem a gyartosoron.


A kerdeseimet elegansan kikerulted, mert nem illik bele a kepbe amit felepitettel magadban.

2015. ápr. 10. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 anonim ***** válasza:

Gyártósor... nem gyártósoron kellett, de mindegy, teregetni nem fogok, ha ott lettél volna tudnád a dolgok mikéntjét.

És olvass vissza ott a választ:

Amiből fogy le van gyártva, egyéb extrákat már márkaszervizek beszerelik.

Nehogy azt hidd, hogy mikor megrendelsz egy autót akkor állnak neki az első csavarral a gyárban. Készen van már az 80%-ban, csak épp az igényeknek megfelelően alakítják ki véglegesen.


De tényleg feleslegesen pazarlom a szót. Ha jól esik mondd, hoy ott dolgoztál, lehet elhiszik az emberek, ha neked edttől jobb szíved joga, engem nem igen tud érdekelni.

2015. ápr. 10. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 anonim ***** válasza:

Ezek utan nekem van ketsegem hogy dolgoztal-e valaha autogyarban :)


Egy tolatoradar szintu extrat be lehet szerelni a szalonban, de pl. egy napfenytetot vagy navigaciot, vagy nagy hifit vagy ulesfutest nem. A premiumgyartok egyedi konfiguralhatosaga csakis ugy mukodik ha minden egyes megrendelt autot a megrendeles utan kezdenek el gyartani. Ez nem jelenti azt hogy az alkatreszeket is akkor kezdik el hozza megrendelgetni, itt jon be a statisztika meg az elore tervezes.


80%-ban kesz az auto? :) Lattal te mar gyartosort? :)


99ben kezdtem, 2006-ban jottem el, a G9 foldszintjen dolgoztam. ha az Audiban dolgozol akkor tudod mi van a G9ben.

2015. ápr. 10. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:

Látom jól meg a google, G9 egyetlen amiről van leírás neten, hogy pontosan mi van ott. :D


Tudod az a 80-ban kész úgy értelmezednő: Motorikusan összeszerelt a beltér kialakítása későbbiekben is lehetséges, mindennek elő van készíve a kábelezés, hely, innen a vevő döntése, hogy mi kerül be.

2015. ápr. 10. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim ***** válasza:

Figyi, szamoljunk egyutt egy kicsit.


Vegyuk az A3 Limousine-t, azt ismerned kell kozelrol:


Van 5 fele felszereltsegi szint, van 14 motor/valto kombinacio, van 14 szin, 10 fele felni, 3 fele lampa.


Ez konkretan 29.400 fele kombinacios lehetoseg, persze biztos vannak megkotesek, hogy mit mivel lehet rendelni, de a nagysagrend stimmel. Ezek kozul a gyartosoron mindegyik varians elofordul.


Es akkor az egyeb extrakrol nem beszeltem, ugymint ulesek, karpitok, elektronikus cuccok, a lista baromi hosszu, es valoban tobb millio kombinacios lehetoseg van, amit a gyarnak le kell tudni gyartani.


Csak szin + motor + valto + meghajtas kombinaciobol van kozel 400! Megis hogy a fenebe lehetne ezeket 80%ig elkesziteni, aztan varni hogy bejojjon a megfelelo megrendeles?


Megmondom: sehogy. Ez csakis ugy mukodik, ahogy en irtam, minden egyes legyartott auto mar a gyartas elott pontosan be van konfiguralva, meghozza a gyarba beerkezo megrendeles alapjan.


Te azzal kevered ezt az egeszet, ahogy a Logistikplanung megprobalja elore betervezni az igenyeket, es ahogy sakkoznak a gyartasi kapacitassal, alkatreszmegrendelesekkel. Azt valoban statisztikai alapon teszik, es valoban csinalnak egy durva Planungot akar honapokkal elore is, de amikor elkezdik gyartani az autot, akkor ott van a kapcsolodo megrendeles is.


Ezert marhasag az hogy raktarra gyartanak, meg ki akarjak futtatni a keszletet, es ezert nem mutatnak be uj modellt.

2015. ápr. 10. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!