Nem rég mutatták be az új,2015ös autókat, Audi-Mercedes rendesen felkészült azt új A6/A7 FaceLiftekkel, Mercedes az új C-vel arat, a BMW sehol-semmi, elaludtak?
Az A6 2012es modell és 3év alatt kapott egy face liftet, BMW 5öse 2012ben kapott egy faceliftet az alap 2010es modell... azóta semmi.
F01-es 7-es 2009óta 1 facelift 2012ben, azóta semmi.
miújság van BMWéknél ? semmit nem mutattak be kb.
Mert gondolod en csak ugy a levegobe beszelek?
7 evig voltam fejleszto az Audiban, a BMWnel meg lassan 9 eve vagyok ugyanaz.
Gondolkozz mar egy kicsit, hogy lehetne eltalalni statisztikailag azt hogy egy vasarlo milyen szint, felnit, karpitot, extrakat rendel az autojaba? Sehogy.
Statisztikailag pusztan az alkatreszek beszerzesenek a tervezeset es a gyartas nagyvonalakban valo tervezeset vegzik, de ezt is befolyasoljak a valos megrendelesek.
A valos megrendelesek folyamatosan valtoznak, es a tervezett gyartasi szamokat neha fel kell tolteni toltelek darabszamokkal, ilyenkor lep be a gyar maga es gyart le elore konfiguralt jarmuveket, amiket aztan szetszor a kereskedok kozott, de ez az ossz legyartott mennyiseg kis resze.
Ezeket az elore konfiguralt jarmuveket valoban statisztikai alapon allitjak ossze, tudjak hogy mi a gyakori szin es felszereltseg, es olyat csinalnak, hogy a kereskedo konnyebben talaljon ra vevot. Azon kivul vannak egyes piacok ahol a vevok nem szeretnek konfiguralgatni es aztan honapokat varni az autora, hanem szalonbol szeretnek vasarolni, ilyen pl. az USA. Oda is statisztikai alapon gyartanak, de a termelesi rendszerbe azok is egyedi megrendelt autokent kerulnek.
Aha 7 év itt 9 év amott de nem tudod hogy mennek a dolgok. Rendben, remélem több szakmabeli is olvas az oldalon, legalább mosolygunk egy jót.
De ha bizonyítani akarod Audi: Hány karakteres az engedélyen azonosító a név alatt? Hány betű és szám? Ha dolgoztál ott tudnod kell. :)
fogalmam sincs, azt sem tudom mirol beszelsz. De ha tudtam is valamikor, 9 ev alatt tuti elfelejtettem. 2006ban jottem el az Auditol.
Amugy sincs szukseg semmifele bizonyitasra, nem a birosagon vagyunk, amugy sem erdekel hogy mit hiszel, csak a tevedeseidet javitgatom.
Azt amugy elfelejtetted elmagyarazni, hogy hogyan lehet lemodellezni statisztikai modszerekkel azt hogy a vevo egy teljesen egyedi jarmuvet rendel meg. A valasz az hogy sehogy.
Azt is elfelejtetted elmagyarazni hogy hogyan lehetseges az hogy ha bemegyek az Audihoz vagy a BMWhez es megrendelek egy autot, akkor pontosan meg tudjak nekem mondani hogy az altalam rendelt jarmu mikor kerul legyartasra, sot a gyartas megkezdese elott rovid idovel meg modosithatok is a konfiguracion.
Ja jó 2006-ban bőven volt ez a rendszer, meg jóval előtte is, elfelejteni meg hát, elég sokszor használtuk, jó a memoriád 4 betű 8 szám...
Na mindegy, igazából engem sem érdekel túlzottan, csak vicces, hogy olyasmiket állítasz amiről gőzöd sincs, pedig ha valóban ott lettél volna akkor képben lennél. Innen egyértelmű a dolog, hogy életedben nem jártál Audi központ közelében sem.
A gyártásról meg olvasd el pár hozzászólással előbbi kommentemet figyelmesen, konkrétan arra vonatkozólag az olcsóbb típusoknál miként megy a dolog.
"elfelejteni meg hát, elég sokszor használtuk"
Hol?
Nem dolgoztam soha egy percet sem a gyartosoron.
A kerdeseimet elegansan kikerulted, mert nem illik bele a kepbe amit felepitettel magadban.
Gyártósor... nem gyártósoron kellett, de mindegy, teregetni nem fogok, ha ott lettél volna tudnád a dolgok mikéntjét.
És olvass vissza ott a választ:
Amiből fogy le van gyártva, egyéb extrákat már márkaszervizek beszerelik.
Nehogy azt hidd, hogy mikor megrendelsz egy autót akkor állnak neki az első csavarral a gyárban. Készen van már az 80%-ban, csak épp az igényeknek megfelelően alakítják ki véglegesen.
De tényleg feleslegesen pazarlom a szót. Ha jól esik mondd, hoy ott dolgoztál, lehet elhiszik az emberek, ha neked edttől jobb szíved joga, engem nem igen tud érdekelni.
Ezek utan nekem van ketsegem hogy dolgoztal-e valaha autogyarban :)
Egy tolatoradar szintu extrat be lehet szerelni a szalonban, de pl. egy napfenytetot vagy navigaciot, vagy nagy hifit vagy ulesfutest nem. A premiumgyartok egyedi konfiguralhatosaga csakis ugy mukodik ha minden egyes megrendelt autot a megrendeles utan kezdenek el gyartani. Ez nem jelenti azt hogy az alkatreszeket is akkor kezdik el hozza megrendelgetni, itt jon be a statisztika meg az elore tervezes.
80%-ban kesz az auto? :) Lattal te mar gyartosort? :)
99ben kezdtem, 2006-ban jottem el, a G9 foldszintjen dolgoztam. ha az Audiban dolgozol akkor tudod mi van a G9ben.
Látom jól meg a google, G9 egyetlen amiről van leírás neten, hogy pontosan mi van ott. :D
Tudod az a 80-ban kész úgy értelmezednő: Motorikusan összeszerelt a beltér kialakítása későbbiekben is lehetséges, mindennek elő van készíve a kábelezés, hely, innen a vevő döntése, hogy mi kerül be.
Figyi, szamoljunk egyutt egy kicsit.
Vegyuk az A3 Limousine-t, azt ismerned kell kozelrol:
Van 5 fele felszereltsegi szint, van 14 motor/valto kombinacio, van 14 szin, 10 fele felni, 3 fele lampa.
Ez konkretan 29.400 fele kombinacios lehetoseg, persze biztos vannak megkotesek, hogy mit mivel lehet rendelni, de a nagysagrend stimmel. Ezek kozul a gyartosoron mindegyik varians elofordul.
Es akkor az egyeb extrakrol nem beszeltem, ugymint ulesek, karpitok, elektronikus cuccok, a lista baromi hosszu, es valoban tobb millio kombinacios lehetoseg van, amit a gyarnak le kell tudni gyartani.
Csak szin + motor + valto + meghajtas kombinaciobol van kozel 400! Megis hogy a fenebe lehetne ezeket 80%ig elkesziteni, aztan varni hogy bejojjon a megfelelo megrendeles?
Megmondom: sehogy. Ez csakis ugy mukodik, ahogy en irtam, minden egyes legyartott auto mar a gyartas elott pontosan be van konfiguralva, meghozza a gyarba beerkezo megrendeles alapjan.
Te azzal kevered ezt az egeszet, ahogy a Logistikplanung megprobalja elore betervezni az igenyeket, es ahogy sakkoznak a gyartasi kapacitassal, alkatreszmegrendelesekkel. Azt valoban statisztikai alapon teszik, es valoban csinalnak egy durva Planungot akar honapokkal elore is, de amikor elkezdik gyartani az autot, akkor ott van a kapcsolodo megrendeles is.
Ezert marhasag az hogy raktarra gyartanak, meg ki akarjak futtatni a keszletet, es ezert nem mutatnak be uj modellt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!