Nem rég mutatták be az új,2015ös autókat, Audi-Mercedes rendesen felkészült azt új A6/A7 FaceLiftekkel, Mercedes az új C-vel arat, a BMW sehol-semmi, elaludtak?
Az A6 2012es modell és 3év alatt kapott egy face liftet, BMW 5öse 2012ben kapott egy faceliftet az alap 2010es modell... azóta semmi.
F01-es 7-es 2009óta 1 facelift 2012ben, azóta semmi.
miújság van BMWéknél ? semmit nem mutattak be kb.
Szerinted evente van facelift? :)
A modellciklus alatt (7 ev altalaban) felidoben szokott egy facelift lenni, nagyon porgos modellek eseteben esetleg ketto aranyosan elosztva, de ez ritkabb.
A 7es a modellciklusa vegen van, nemsokara bemutatjak az ujat, (G11, talan meg az iden) es a 5os is jon nemsokara, talan jovore (G30).
Az Audi es a Mercedes sem mutat be minden evben uj faceliftet ugyanarra a modellre, pontosanugyanugy jarnak el mint a BMW.
Audi: quattro hajtás, első közvetlen befecskendezéses turbódizel, első teljes aluminiumkarosszériás autó, illetve a blokkja is aluminium, mostanában a lézervilágitáson dolgoznak. Csak kapásból irtam néhány példát.
BMW?
Utolso: az autoipar nem igy mukodik:
- a fejlesztesek idoigenyesek, addigra keszulnek el mire aktualis lesz a piaci bevezetes
- nem gyart mar manapsag senki raktarra. Minden egyes legyartott auto meg van rendelve.
Ezt most olyannak mondtad aki majdnem 2 évtizedet töltött el az Audinál, nem szalag mellett állva.
A " kommersz " modelleknél ez úgy működik, hogy vannak eladási statisztikák, üzleti negyedévekre lebontva. Ez alapján van kiírva egy legyártandó darabszám, ez alapján rendelik a külső forrásból szállított alkatrészeket is.
Konkrét számokat is tudnék írni, de ez üzleti titokként van kezelve.
A drágább prémium modelleknél a bevett gyakorlat hogy az eladásra kész darabszám alapján pár hónapos mozgással gyártanak. Ha valamelyikből csökken az eladható készlet ( Nem elfogy ) akkor gyártásba kerül egy újabb tétel.
Ami még végül változtatásokra ad lehetőséget az a rendelt extrák, ez viszont az esetek 90%-ban már kisebb márkaszervizekben kerül beépítésre, nem helyben.
Van ami extra helyben bekerül, de ez is általában statisztikai alapon megy, ha tudják hosszabb távra visszamenőleg, hogy mondjuk X modell 70%-hoz kérnek masszázsülést akkor 100-ból 50-be már előre az fog kerülni.
Hat, nem igy mukodik. Az Audinal is az osszes legyartott jarmu meg van rendelve. Hogy a rendelest az ugyfel adta-e le, vagy a kereskedo hogy feltoltse a szalont, az mar mellekes.
Nyilvan a varhato rendeleseket megprobaljak megsaccolni, es ugy programozzak az alkatreszrendelest es a gyartasi programot is nagy vonalakban hogy aztan az osszepasszoljon a gyartasi igenyekkel.
raktarra nem termel mar senki, talan a japanok, de ok is csak azert mert nem birjak megoldani a logisztikat.
Es az asztalfioknak nem fejleszt senki, nincs olyan hogy kifejlesztettek de meg varnak hogy kifogyjanak a regi modellek. A fejlesztes megkezdesekor (azaz 3-4 evvel a piaci bevezetes elott) napra pontosan tudjak mikor kezdodik a szeriagyartas.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!