Az Audikban és Alfa Romeokban, hogy csinálják a futóművet, amiért kanyarban olyan mintha sínen húznák őket?
Milyen plusz vagy más alkatrészekkel érik el ezt?
Mentem egy A5el és egy 159-el a napokban. Félelmetes.. Azt hittem az Octaviam jól fekszi az utat de ezekhez képest olyan, mint egy dülöngélő lovaskocsi.
Véleményem szerint, semmilyen plusz dolog nem áll mögötte.
Feszes, jól belőtt futómű. (Javítsatok ha tévedek, legalább tanulok belőle)
Főleg az Alfa 159-ben nagyon jó a futómű, az egyik létező legélvezetesebb, legstabilabb és legpontosabb.
"Az első futómű a 156 alapjaira épül, csupán a versenysportból kapott tapasztalatokkal egészítették ki. A megoldás a felhasznált anyagok és a felfogatási pontok finomítása. Ezek mellé tettek még egy új kormányművet, ami 2 és egynegyed kormányfordulatot jelent két koppanás között, amivel a fordulókör sugara is minden eddiginél kisebb, alig 11 méteres. Ilyenkor szoktam mondani, hogy nagy ügy... hátsókerék hajtásnál - erős motor esetén - a fordulókör sugara megegyezik a tengelytávval. " - írja a totalcar.hu
Az Alfa 159 elöl kettős, magas lengőkar, hátul Multilink
tehát nem az olcsóbb McPherson ami a skodádban van.
Egyébként a McPherson nem rossz de soha nem alkalmazzák sport kocsikban vagy luxus autókban.
"..soha nem alkalmazzák sportkocsikban.."
És a Porsche 911?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!