Minek kell cserélni újra a féktárcsát 2500 km után?
Voltam egy szerelőnél több mint 1 hónapja, mert fékezésnél a jobb első keréknél erős rezgést észleltem.
Azt gondoltam, talán az egyik szilent ment ki, de a szerelő megnézte és a féktárcsán mikro deformáció alakúlt ki és ezért rezeg minden fékezésnél.
Aztán ki lett cserélve az első két kerékben a féktárcsa és úgy szintén a fékbetét és megszünt minden rezgés.
Azóta lejártam kb. 2500 km-ert és megint ugyanúgy kezd rezegni az első jobb kerékben.
Nem hiszem hogy a tárcsa lenne rossz és már azt sem, hogy az volt a rossz a korábbi tárcsa is, hanem biztosan megengedtek azok a csavarok amik tartják a féktárcsát ill. a fékbetétet vagy nem tudom.
Egyébként Seat Toledo TDI a kocsi 2003 évjárat.
Most inkább viszem egy másik javítóhoz.
Volt valakinek ilyesmi eset már?
Létezik hogy egy féktárcsa eltud deformálódni??
Értem azt hogy fel van forrósodva fékezésnél és közben szakad az eső, de erre van tervezve hogy bírja az ilyen hőingadozásokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!