Mennyire nehéz féktárcsát és betétet cserélni otthon?
Tárcsát miért cserélsz? Ha még nem csináltad,azt megszívod.
Betétet gyakorlat nélkül közepesen nehéz.
Először is fontos a megfelelő emelő. Amit a csomagtartóban találsz azt felejtsd el (vagy ha megemelted aláteszel egy farönköt).
Ha fent van, kerék le (gondolom a csavart már a földön meglazítottad). Négy csavar tartja a féket, kettő a féknyerget fogja a kerékagyhoz,kettő a munkahengert a féknyereghez. Valamelyik kettőt oldd le (amelyiket tudod a szerszámaiddal, hatlapfejű (és nem 12 lapfejű) készlettel gyerekjáték, villáskulccsal neki se állj, némelyik imbuszos). Utána lejön a dugattyú. A féknyeregből a betéteket kiveszed, és most jön a mesterfogás. Találsz két hornyot vagy sínt,amiben a féknyereg csúszik. Na azokra nyomsz WD40-et és a csavarhúzó fejével tisztára sikálod őket! Utána vissza kell nyomnod a dugattyút,mert a kopott betétek miatt kintebb van. Én erre célszerszám hiányában asztalos szorítót használok, szépen visszatekered vele. Aztán összerakod az egészet úgy, ahogy volt. Még ebbe az állapotában rápróbálsz (pedált 2-3x megnyomod, ne ijedj meg ha elsőre nem fog). Ha minden rendben,akkor kerék fel, és mehetsz a másik oldalra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!