Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy gyenge 60 lőerős motort...

Egy gyenge 60 lőerős motort mivel lehet rugalmasabbá tenni?

Figyelt kérdés

A chiptuning-ra gondoltam az állítólag +6 lóerőt adna, és a fogyasztás is csökkenne. A sport légszűrűvel +2 lőerőt nyernék. Így kb már 67-68 lőerő.


Ezeken felül mivel lehetne még rugalmasabbá tenni? Arra gondolok, hogy egy előzés ne tartson 20 másodpercig hanem kb max 10. Csak annyit akarok, hogy kicsit jobban pörögjön, és rugalmasabb legyen előzéskor! Ne pedig lendülettel előzzek. A fenti 2 dolgon mivel lehetne még "rugalmasabbá" tenni?


2015. febr. 27. 18:52
1 2 3
 21/25 anonim ***** válasza:
úgy látom,itt hiába irtam le én ,meg más is,van akinek nem lehet megmagyarázni,hogy nem a vépóvertől megy jobban az autó.....de ha neked ennyire bejött,akkor tankold azt,csak legalább a hülyeségedet,amiről amúgy te szentül meg vagy győződve,ne vedd már szentirásnak azt osszad itt az eszet!
2015. márc. 1. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/25 anonim ***** válasza:

Wiki: " Az injektorral szerelt kocsiknál a nagyobb oktánszámú benzin használata minimális teljesítmény növekedéssel járhat."

Inkább Te ne hőbörögjél ha nem értesz hozzá.

Versenysportban mégis mért alkalmaznak nagyobb oktán számú benzint akkor? Na látod.

2015. márc. 9. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/25 anonim ***** válasza:
kipróbáltam a V Power-t az Aprilia Mojito-ban, hát mit mondjak, semmi különbséget nem vettem észre közte. Ahogy a fentebb leírt Alfa 159 turbóbenzines autóban sem éreztem különbséget a V Power-től. Egyébként értem hogy te mire gondolsz, csak annyi a gond hogy ezek nem versenyautók. Majd ha az utcán járkáló kocsik is tartják a fordulatot tartósan 6-7000 felett, akkor lehet van értelme. De ezekbe a mezei rohangátorokba tök felesleges, ugyan annyit érsz el vele mint a normál 95-ös benzinnel, ha te pedig észre veszel különbséget akkor vagy bebeszéled magadnak vagy ultrakifinomult érzékkel rendelkezel. Szerintem inkább az első.
2015. márc. 10. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/25 anonim ***** válasza:
Vagy esetleg ahol te tankolsz ott 95-ös benzint V-power név alatt árulják ami sajnos ebben az országban elég gyakori átverés. Az Aprilianal , hogy érezd a különbséget a gyújtást utána kéne állítani. Egyébként az én kis berregőm a 100-as benzinnel 105km/h ra képes míg a 95-össel csak 100km/h-ra. Továbbá hallani is a különbséget, sokkal csendesebb. Ez pedig az adalékanyagoknak köszönhető.(Talán ha beköszönt a nyár akkor egy videót is csinálok.) Nem túl egészséges de ha egy picit kiöntesz a kezedre miután elpárolog egy arany-fehér színű réteget hagy maga után amit a sima benzin nem.
2015. márc. 10. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/25 anonim ***** válasza:
én a rohangátorral 50-60 km/h körül járkálok ide-oda, nem nyúzom, ügyelek rá. Egyébként Agip benzint tankolok bele máskor, csak most próba gyanánt telelöktem a V Power-el. A dízeles autómban is csak Agip-ot tolok. Lehet igazad van, én csak azt írtam le hogy én nem tapasztaltam vele különbséget, jó mondjuk amit példának hoztam Alfa 159-et, az alapjában is kegyetlen erős a turbóbenzines blokknak köszönhetően, szóval egy 200 lovas kocsinál van tartalék mert nem plafonon járatom. a kis Aprilia-nal meg ha ezt azt állítani kellene, nekem nem ény annyit hogy hozzápiszkáltassak a jóhoz, hogy fél literrel kevesebbet egyen.
2015. márc. 11. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!