Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy gyenge 60 lőerős motort...

Egy gyenge 60 lőerős motort mivel lehet rugalmasabbá tenni?

Figyelt kérdés

A chiptuning-ra gondoltam az állítólag +6 lóerőt adna, és a fogyasztás is csökkenne. A sport légszűrűvel +2 lőerőt nyernék. Így kb már 67-68 lőerő.


Ezeken felül mivel lehetne még rugalmasabbá tenni? Arra gondolok, hogy egy előzés ne tartson 20 másodpercig hanem kb max 10. Csak annyit akarok, hogy kicsit jobban pörögjön, és rugalmasabb legyen előzéskor! Ne pedig lendülettel előzzek. A fenti 2 dolgon mivel lehetne még "rugalmasabbá" tenni?


2015. febr. 27. 18:52
1 2 3
 11/25 anonim ***** válasza:

" A sport légszűrő is csak kigyorsításoknál segít, mert egyszerre több levegőt tud átengedni, cserébe viszont könnyen kinyírhatod vele a motort"

Áruld már el mi nyirja ki a motort!

2015. febr. 27. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/25 anonim ***** válasza:
már hogyne menne jobban a V powertől ? már tankolás után egyből érezhető
2015. febr. 27. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/25 anonim ***** válasza:
ja igen...meg gondolom kevesebbet is fogyaszt belőle...
2015. febr. 27. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/25 anonim ***** válasza:

Olyan chip tuning nincs amitől erősebb lesz a motor és még kevesebbet is fogyaszt.

Nem kell mindent elhinni ám

Egyébként a chip tuning régebbi kis teljesítményű autóknál nem éri meg...

sokba kerül és észre se fogod venni a változást, sőt még tönkre is vághatod vele az elektronikát.

Törödj bele hogy 60 ló van a masinában, vagy cseréld le egy erőssebbre

Azt meg van oldva a gondod

2015. febr. 28. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/25 anonim ***** válasza:
tehát marad a V power...
2015. márc. 1. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/25 anonim ***** válasza:

Attól hogy magasabb oktánszámú bemzint tankolsz még nem fog nőni a teljesítmény.

Viszont a benzinre többet fogsz költeni


A benzin oktánszámának semmi köze a benne lévő tárolt energiához.

Csak növekszik a nyomásállósága(kissebb az idő előtti önrobbanás esélye nagyobb oktánszámnál)

De mivel a mai autók kopogás érzékelős vezérlésüek így pénz kidobás a magasabb oktánszámú benzin.

A prémium benzint nem a hétköznapi autókba találták ki, persze ezt azért nem reklámozzák az olajcégek hogy vegyék azok is akiknek semmi előnyt nem nyújt.

2015. márc. 1. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/25 anonim ***** válasza:
De a mai autók hozzáállítják a gyújtást a magasabb oktánszámú benzinhez sőt a v powerb-ban egyéb jó hatású adalékok is vannak.
2015. márc. 1. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/25 anonim ***** válasza:
és egy 60 lovas kocsinál a V Power hatása érezhető mi? :) Semmit nem érzel vele, én 1750 köbcentis 200 lovas turbóbenzines Alfa 159-be tankoltam V Powert kipróbálásként (amúgy csak Agip-ot tankolok), előtte is ment a kocsi mint a bolond, meg utánna is, de semmi különbséget nem éreztem pedig egy elég hosszú utat tettem meg a V Powerrel a tankba. Egyébként egy haveromé volt a turbóbenzines Alfa, nekem is 159-em van, csak az 2.4JTDm meg összkerekes. Itt nem kell trükk hogy a kocsi erősebb legyen, alapból 200 lovas, 400 nm nyomatékkal amit már 2000 alatt lead.
2015. márc. 1. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/25 anonim ***** válasza:
lehet mert ott sok az erőtartalék és nem érzed viszont 9-lE-s motorkerékpáromon igenis érezhető a különbség és még a hangja is szebb
2015. márc. 1. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/25 anonim ***** válasza:

Na holnap akkor teletankolom az Aprilia Mojito-mat V Power-rel és megnézem hogy érezhető e a különbség.


Én üzemanyagtól erőnövekedést éltemben egyszer éreztem, mégpedig amikor a Barkasz-ba a nagy pofázás közepette nem öntöttem be az olajat, csak betankoltam a tiszta benzint. Akkor tényleg megnőtt az ereje, furcsa is volt mert az 1000 köbcentis 2 ütemű motorral szerelt kocsit mintha hátulról tolták volna az úton, úgy ment mint a rakéta. Csak hát nem esett le hogy hoppá, nincs benne olaj, csupán a tiszta benzint nyakalja meg azt a 3 liter keveréket ami még benne volt a tankba. Nem tartott sokáig a gyönyör mert egyszercsak mint amit leszögeztek az asztfaltra, megállt a Barkasz. És apám még akkor sem esett le hogy mi van a kocsival, szállok kifelé a Barkaszból és hát kiesik a felbontatlan olaj, na akkor jöttem rá hogy mi a helyzet. A második erőnövekedés az nem az üzemanyag által volt, viszont szintén Barkasz-al történt, mikor fellökték rá a katalizátort, a Barkasz előtte se volt egy fürge jószág, de a katalizátorral még az is gyengült amit előtte tudott, nem is sokáig volt azon mert Balmazújváros határában úgy vágta magáról a katalizátort mint a sicc.

2015. márc. 1. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!