Egy gyenge 60 lőerős motort mivel lehet rugalmasabbá tenni?
A chiptuning-ra gondoltam az állítólag +6 lóerőt adna, és a fogyasztás is csökkenne. A sport légszűrűvel +2 lőerőt nyernék. Így kb már 67-68 lőerő.
Ezeken felül mivel lehetne még rugalmasabbá tenni? Arra gondolok, hogy egy előzés ne tartson 20 másodpercig hanem kb max 10. Csak annyit akarok, hogy kicsit jobban pörögjön, és rugalmasabb legyen előzéskor! Ne pedig lendülettel előzzek. A fenti 2 dolgon mivel lehetne még "rugalmasabbá" tenni?
" A sport légszűrő is csak kigyorsításoknál segít, mert egyszerre több levegőt tud átengedni, cserébe viszont könnyen kinyírhatod vele a motort"
Áruld már el mi nyirja ki a motort!
Olyan chip tuning nincs amitől erősebb lesz a motor és még kevesebbet is fogyaszt.
Nem kell mindent elhinni ám
Egyébként a chip tuning régebbi kis teljesítményű autóknál nem éri meg...
sokba kerül és észre se fogod venni a változást, sőt még tönkre is vághatod vele az elektronikát.
Törödj bele hogy 60 ló van a masinában, vagy cseréld le egy erőssebbre
Azt meg van oldva a gondod
Attól hogy magasabb oktánszámú bemzint tankolsz még nem fog nőni a teljesítmény.
Viszont a benzinre többet fogsz költeni
A benzin oktánszámának semmi köze a benne lévő tárolt energiához.
Csak növekszik a nyomásállósága(kissebb az idő előtti önrobbanás esélye nagyobb oktánszámnál)
De mivel a mai autók kopogás érzékelős vezérlésüek így pénz kidobás a magasabb oktánszámú benzin.
A prémium benzint nem a hétköznapi autókba találták ki, persze ezt azért nem reklámozzák az olajcégek hogy vegyék azok is akiknek semmi előnyt nem nyújt.
Na holnap akkor teletankolom az Aprilia Mojito-mat V Power-rel és megnézem hogy érezhető e a különbség.
Én üzemanyagtól erőnövekedést éltemben egyszer éreztem, mégpedig amikor a Barkasz-ba a nagy pofázás közepette nem öntöttem be az olajat, csak betankoltam a tiszta benzint. Akkor tényleg megnőtt az ereje, furcsa is volt mert az 1000 köbcentis 2 ütemű motorral szerelt kocsit mintha hátulról tolták volna az úton, úgy ment mint a rakéta. Csak hát nem esett le hogy hoppá, nincs benne olaj, csupán a tiszta benzint nyakalja meg azt a 3 liter keveréket ami még benne volt a tankba. Nem tartott sokáig a gyönyör mert egyszercsak mint amit leszögeztek az asztfaltra, megállt a Barkasz. És apám még akkor sem esett le hogy mi van a kocsival, szállok kifelé a Barkaszból és hát kiesik a felbontatlan olaj, na akkor jöttem rá hogy mi a helyzet. A második erőnövekedés az nem az üzemanyag által volt, viszont szintén Barkasz-al történt, mikor fellökték rá a katalizátort, a Barkasz előtte se volt egy fürge jószág, de a katalizátorral még az is gyengült amit előtte tudott, nem is sokáig volt azon mert Balmazújváros határában úgy vágta magáról a katalizátort mint a sicc.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!