Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy gyenge 60 lőerős motort...

Egy gyenge 60 lőerős motort mivel lehet rugalmasabbá tenni?

Figyelt kérdés

A chiptuning-ra gondoltam az állítólag +6 lóerőt adna, és a fogyasztás is csökkenne. A sport légszűrűvel +2 lőerőt nyernék. Így kb már 67-68 lőerő.


Ezeken felül mivel lehetne még rugalmasabbá tenni? Arra gondolok, hogy egy előzés ne tartson 20 másodpercig hanem kb max 10. Csak annyit akarok, hogy kicsit jobban pörögjön, és rugalmasabb legyen előzéskor! Ne pedig lendülettel előzzek. A fenti 2 dolgon mivel lehetne még "rugalmasabbá" tenni?


2015. febr. 27. 18:52
1 2 3
 1/25 anonim ***** válasza:
71%
lángnyelves matrica +5LE,kék helyzetjelző +2LE,krómos rendszámkeret és egyéb króm kiegészitők +3LE,izirájder öcsém "rendszám" a hátsó ablakba +6LE.....ez már igy összesen 16LE,meg még amit te irtál az 7-8Le ez összesen23-24lóerő,fel fogja szaggatni az aszfaltot......
2015. febr. 27. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/25 anonim ***** válasza:

az a 10 lóerő annyira sokat nem fog számítani, főleg, hogy csak mondogatják, de egyáltalán nem tuti, hogy annyit hozzáad.


Plusz az a 60LE se tuti, hogy 60, újonnan biztos annyi volt, de pl egy 20 éves kocsi esetében nem tuti, hogy annyira jól megy.


Előzéskor tessék visszaváltani 1 vagy 2 fokozatot, és mindjárt lesz lendület. Ha pedig akkor se lesz, akkor inkább ne előzz vele!


20 másodpercig előzni életveszélyes, de még a 10 is eléggé sok.

2015. febr. 27. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/25 anonim ***** válasza:
márpedig egy kis benzinessel csak lendületből fogsz előzni. ha azt akarod hogy gázadásra meginduljon arra ott az egykilenc szmókendsárm tdi. Én munkába járáshoz először egy 1.5 D Saxot majd egy 1.0 Swiftet használtam, utóbbit mai napig. Ezek a kis motorok városba lettek tervezve. Ja, és tudok velük előzni, elég visszatenni 4-be és várni a csodát. F Astrad van? Add el és vegyél 1.7 turbódízelt
2015. febr. 27. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 A kérdező kommentje:
nem opelem van. 70.000 km van benne 10 éves a kocsi, és tavaly a műszakin is 60 lóerőt mértek.
2015. febr. 27. 20:07
 5/25 anonim ***** válasza:
Teljes kipuff rendszer is ad + lovakat. Esetleg még egy vezérműtengely csere.
2015. febr. 27. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/25 anonim ***** válasza:
54%
+ez +az...és aztán mindjárt ott járunk hogy lett max +10lóerőd kb 200ezerből......valóban megéri!!!!
2015. febr. 27. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/25 anonim ***** válasza:

Lendület vagy pörgeted a motort ahogy kell. Fölösleges ilyen hülyegyerek tuninggal szórakozni, normális autót kell venni. Bár egy 60 vagy 64 lovas szerkezettel jártam elég sokat(céges) és tudtam vele előzni, igaz nem érdekelt a fogyasztás.

De amikor megvettem magamnak a 180 lovas benzinest egyből sokan mondják hogy mennyit eszik ugy se használod ki felesleges. Hát nekem biztonsági szempontból kellett, ezzel kicsit könnyebben előzök, és olyan előzésekbe is bátran belemegyek, amikbe egy 60 lovassal biztos hogy nem.

2015. febr. 27. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/25 anonim ***** válasza:

miért nem lehet kiírni, hogy milyen típusról van szó...?

Tankolj W powert!

2015. febr. 27. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/25 anonim ***** válasza:
Az eleva V power,és nem attól fog jobban menni,a közhiedelemmel ellentétben!
2015. febr. 27. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/25 anonim ***** válasza:

#1: a sportcsíkot kihagytad, az +20 lóerő!

:D


Kérdező, nem mondod, hogy műszakin feltették a tesztpadra és megmérték a teljesítményét!? Nem kevered a fékpaddal? :D


Az a chiptuning amitől kevesebbet eszik, az inkább csak egy optimalizálás. A sport légszűrő is csak kigyorsításoknál segít, mert egyszerre több levegőt tud átengedni, cserébe viszont könnyen kinyírhatod vele a motort!

2015. febr. 27. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!