Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van egy Audi 100 2.8 V6-os...

Van egy Audi 100 2.8 V6-os kocsim,174 lovas. Nagyon egyben van a kocsi és szeretném ha így is maradna. Gyárilag 174Le-ből biztos veszített már, de szeretnék bele egy kis plusz lóerőt anélkül hogy a tartóssága romlana. Kb 200Le-t mit érdemes tenni?

Figyelt kérdés
Megkérdeztem a chip kb 190-et csinálna a 174ből de mivel nincs már 174Le szerintem nem lenne 190.Valami ötlet?

2015. febr. 5. 21:20
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
hagyd úgy ahogy van!mindenkinek az lesz a legjobb ....főleg a kocsinak
2015. febr. 5. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
szívóbenzinesnek a chiptuning annyi, mint halottnak a csók. A 190 ló csak mese, örülj, ha nem ront rajta. A motortuning alapja, hogy több levegőt adunk valahogy, több benzint tudnánk egyszerűen, de minek? Turbósnál könnyű a levegő kérdést chippel megoldani, de szívómotornál rögtön egy hangolt kipufogórendszer kell, meg persze nem gagyi sportlégszűrő, és ezzel is csak jelképesen növeltél a pacikon.
2015. febr. 5. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
nézesd át a motort és ha szükésges generálozd meg... akor meglesz a 174 lóerő, bár nemtudom miből gondolod hogy nincs a közelében a 174-nek...
2015. febr. 5. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
Más profilú vezérműtengely + sűrítési viszony növelés + nagyobb oktánszámú üzemanyag.
2015. febr. 5. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
csávó, a chiptuning nem arra van ám, hogy a szétkopott mechanikát "kompenzálja", generáloztasd a motort, aztán gondolkodj a chiptuningon...
2015. febr. 6. 01:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat.Jó állapotban van a kocsi mert vigyáztak rá meg én is nem kell neki nagy generál csak azért írtam hogy nincs meg a 174Le mert ne mondja nekem senki hogy egy huszonéves kocsi nem vesztett el pár lóerőt. Nagyjából meg tudom hogy kell több pacit kicsavarni mert van egy túrbós kocsim de ott könnyebb dolgom volt 133-ból 250-et csinálni amit évek óta hajtok csak ennél nem akarok ilyen durva átalakítást meg felújítást ezért kérdeztem van-e valami ötlet.
2015. febr. 6. 05:32
 7/14 anonim ***** válasza:
100%
Ha valóban csináltál volna 200%os teljesíménynövelést nem lenne ez itt kérdés;)
2015. febr. 6. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
a 7-es megmondta a frankót!!!!!!
2015. febr. 6. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 Wadmalac ***** válasza:

Elégedj meg egy optimalizálással. Azt is meg tudják csinálni ECU átírással.

Akkor nem lesz széthajtva, esetleg minimálisan (3-5%) több paci, de alacsonyabb fordulaton jelentkező magasabb nyomaték és még némi fogyasztáscsökkenés is elérhető.

Ez nem fogja hazavágni az élettartamot sem.

Nagypapának ne adjál be viagrát energiaitallal.


Nekem Renaultom van, 3.0 V6, paciban ott jár, ahol a tied. '95-ös kocsi, 385.000 km-rel, eszembe nem jutna "felhúzni".

És különben is, első kerékre kár több paci, attól nem fogsz jobb vezetési élményt elérni, hogy nem csak harmadikban, hanem negyedikben is "elkapar".

Ha quattród van, az más téma.

De akkor se erőltesd a dolgot.

2015. febr. 6. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

Barátom, te legfeljebb az NFS-ben egereztél össze teljesítménynövelést. Busszal jársz iskola alsó tagozatba.

Aki egy autón csinált 100% teljesítménynövelést, az nem fog egy másik kocsival kapcsolatban alapvető dolgokat kérdezni.

2015. febr. 6. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!