Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha Ti se szeretitek az Opeleke...

Ha Ti se szeretitek az Opeleket? Miért nem?

Figyelt kérdés
Ronda, jellegtelen autók, sokat esznek, elavult motorokkal kínálják őket... További észrevételek?

#autó #Opel #rossz kocsik #benzinzabálók #elavult technika
2015. jan. 31. 22:40
1 2 3 4
 21/31 anonim ***** válasza:
78%
A véleményem meg az ,summázva így az előző dolgokat hogy szerintem te az az ember vagy, aki szeretne egy nagyon jó autót,nagyon olcsón,de még egy opelre sincs pénzed.Katalógusokat bújsz,ahelyett hogy elmennél egy Opel napra...mellesleg az opel hibrid a legjobb a kategóriájában és láss csodát,az országban minden 3.-4.autó opel....csak mert olyan sz@r és senki sem szereti..vegyél egy rönó mélyganyét szerintem,az neked való.
2015. febr. 3. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/31 anonim ***** válasza:
100%

1.7CDTI motorról volt szó. Amiből készült 4 féle is.

Te kipécézted a második leggyengébbet.


Igen lehet azon rugózni hogy 240 vagy 280Nm. Gondolom másba nem tudtál belekötni, ezért kötöd az ebet a karóhoz.


De ha már egy 11 éves átlag autót veszünk, nem hiszen, hogy a gyengébbik 240Nm nyomatékkal mélyen az átlag autópark értéke alatt lenne.


Annál a Peugeotnál pedig amit linkeltél, én nem látom azt az általad írt 1-2 liternyi(!!!) fogyasztáskülönbséget:


Opel: "Vegyes fogyasztás 5,0 l/100km"

Peugeot: "Vegyes fogyasztás 5,0 l/100km"


Ezt viszont látom:

Opel: "Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra 12,3 s"

Peugeot: "Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra 12,8 s"


Ennyit az "istenkirály" Peugeotról és a "szar" Opelről.


A kérdésed és a megnyilvánulásaid alapján lehetsz vagy 10-12 éves.

Majd 10 év múlva ha benőtt a fejed lágya, és nem ilyen gyerekesen állsz a dologhoz, visszatérhetünk a kérdésedre, addig nem kommentálom a marhaságaidat. Elnézem neked az életkorodra tekintettel. Addig menj vissza matchboxozni!

2015. febr. 4. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/31 A kérdező kommentje:

most vettem új autót.


[link]


az a fogyasztás csak azért se akar összejönni...

2015. febr. 8. 22:52
 24/31 Hubert Viktor válasza:
Van itt probléma a toronyban rendesen.
2016. júl. 7. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/31 anonim ***** válasza:
A VW 1.4 TSI motorjától mentsen meg mindenkit az Isten. Ha valami eszi az olajat, akkor ez lesz, nem az Opel (extrém esetben 1L/1000km). Csak mazochistáknak ajánlott, remélem azt választottad :)
2016. júl. 8. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/31 A kérdező kommentje:
Nem. Gázolajos kocsikat szeretem.
2016. júl. 13. 23:54
 27/31 anonim ***** válasza:
Milyet vettél?
2016. júl. 14. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/31 anonim ***** válasza:
Az Astra G, J és K jól néz ki. A gyári adatoknál mindegyik autó többet eszik. Az Opel egy budget márka és ne várjunk már tőle csúcstechnológiát. Budget kategóriához képest jók és az egyszerűbb motorok legalább megbízhatók. Az Astra G-k rozsdásodási hajlamát nem szerettem. A J és K még nem elég idős ahhoz, hogy kiderüljön van-e ilyen hajlamuk.
2016. júl. 24. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/31 anonim ***** válasza:

Ha már az Astrák szóba kerültek...:


F széria: A maguk idejében a 90-es évek elején egész jó tömegautók voltak. Nem véletlen, hogy olyan sokat adtak el belőlük. Az első generációs Swifteknél mindenképp magasabb kategóriát képviselt.

Mai szemmel nézve már elavult a formaterv, fapadosak, sok extrát nem lehetett hozzájuk kérni és rohadnak mert még nem galvanizált a karosszéria.


G széria: Egész modern a külseje, bár hátulról nekem személy szerint nem tetszenek. Már szerény extrákat is lehett hozzájuk kérni. Elég sokáig gyártásban volt, a késő szériákhoz már a motorok is elfogadhatóan korszerűek voltak. A beltér azonban még mindig a 90-es éveket idézi.


H Astra: Talán ennél volt a legnagyobb a minőségi ugrás a többi szériához képest. Mai szeppel is szép külső, gyönyörű beltér és végre volt rendes extralista. Az alsó-középkategóriában először ennél a modellnél alkalmazták először az aktív kanyarkövető bi-xenon fényszórókat, ami még ma sem általános ebben a kategórában. De volt fűthető bőr ülés, aktív elektronikus csillapítású futómű, 7"-os színes kijelző navigációval, guminyomásmérő rendszerrel és még sorolhatnánk. A motorookból is elég nagy volt a választék. Mindegyik Euro4 vagy Euro5 besorolású volt. Volt több szívó benzin, turbó benzin. 90-től 240 lóerős változatig. A dízelek is már korszerű CR rendszerű, változó geometriás turbóval és intercoolerrel szerelt nyomatékos erőforrások voltak. A H szériától tekinthetőek az Astrák modern, 21. századi autónak. Ebből is rengeteget adtak el, sok a cégautó és még ma is tömegesen hozzák be őket külföldről.


J széria: Kicsit mindenen finomítottak. Kicsit jobb műanyagok, kicsit jobb futómű a watt-rúddal, Euro5-ös motorok.

A formatervet átdolgozták. Kívülről olyan pufók, "felfújt" lett a forma. A beltérrel nem teljesen a jó irányba mentek el a rengeteg dedikált gombbal. Úgy néz ki a műszerfal, mint valami szovjet rakétaindító állomás. Míg a konkurensek inkább az egyszerűség, letisztultság, kevés gomb, érintőkijelző felé mentek el. A kijelzők a 2000-es évek végén lehet korszerűnek számítottak, ma már a monokróm homályos, pixeles lcd-k kicsit idejétmúltak. Ami nagy hátrány az óriási tömegnövekedés. A kisebb motorok lomhán mozgatták a kasznit, ennek megfelelően nem rekordokat döntögető fogyasztással.


K Astra:

Divatos forma kívül, bár kicsit beleolvad a kor divatjába ezekkel az elnyújtott ívekkel. A C-oszlopról lehet vitatkozni, hogy szép-e vagy sem. A beltér szép, végre rátaláltak a helyes útra: letisztultság, ugyanakkor rengeteg hasznos funkció. Jó felbontású érintőképernyő. A motorok Euro6-osak. Kicsit hiányolom hogy csak egyféle szívó benzines van, inkább ebből is a kis köbcentis turbóst erőltetik. Dízelből sem nagy a választék. A tömegen végre sikerült faragnia az Opelnek. Végre sikerült újra igazi előrelépést elérni a J toporgása után. Gondolok itt pl a LED-mátrix fényszóróra, adaptív tempomatra, ARG üléseke... Nem véletlenül lett az év autója.

2016. júl. 24. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/31 anonim ***** válasza:

Számomra a H Astra fekete bárány. Külsőre nem tetszik, olyan semmilyen, jellegtelen. A belsején látszik, hogy próbálták modernizálni ás átdizájnolni, de gyenge minőségű kopós anyagokat használtak.

Én a J Astrát tartom minőségi ugrásnak. Az az autó, amire azt mondom, hogy autóvásárláskor vacillálnom kellene, hogy Golf, vagy Astra legyen.

2016. júl. 24. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!