Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Épített motorral közlekedhetek...

Épített motorral közlekedhetek 17 évesen?

Figyelt kérdés

Helló egy 125ccm-es chopperről van szó amit a neten láttam csakhogy nem egy gyári darab hanem épített és nincsenek papírjai MENNYIBE KERŰL FORGALOMBA HELYEZNI?

KÖZLEKEDHETEK VELE EGYÁLTALÁN?

LE KELL VIZSGÁZTATNI VAGY HOGY MŰKÖDIK AZILYESMI?


2010. febr. 8. 20:47
1 2 3 4
 31/33 anonim ***** válasza:

maga mire eljutsz a KFT meg BT szintjére az 2év pubi.

Utánna még 1 amire kihozod.

Sehogy se éri meg.

Ilyenért ne adj ki pénzt hiddel. nemér meg egy büdös vasat se! (ha megérné lenne rajta műszaki, hiddel)

2010. febr. 11. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/33 A kérdező kommentje:
És ha estleg nyitog egy pl.számítógépszerelő céget (csak a motor miatt) papíron megvan a cég ami lehet egy kis üzletecske is,aztán miután megvannak a papírok a mocira a cég "csak úgy befuccsol" így lehetne?(olyan nehéz feladni egy álmot ,csak azért kérdezgetek mindenféleképpen)
2010. febr. 11. 23:51
 33/33 anonim ***** válasza:

Igazából nem. Mert nem te készítetted a vázat.

Bármilyen jellegű baleset ami a váz anyaggyengesége miatt következik be, a gyártót terheli.

Ezért olyan szígorúak az előírások

ezért nem lehet forgalomba helyezni otthon összeheggesztett (értsd NONAME) vázakat.

Nincs mögötte felelősségvállalás. Igazából ha ezt lefordítom azt az egyenletet kapod majd, hogy ha megdöglesz az emberke hazugsága és hanyagsága miatt, akkor igazából semmien követeléssel nem állhatnak elő anyukádék, mivel nem lehetne kit perelni. Hiszen ilyenkor (ha egyértelműen bizonyítható, hogy anyagelfáradás okozta a balesetet, vagy gyári hiba, akkor millós, nagyságrendű kártérítési perek kezdődnek a gyártók ellen (lásd példát most toyota, 12 különböző cég\szervezet pereli csak amerikában. Ezért nem fogod tudni ezt megcsinálni.

Mivel valszeg az aki összerakja nem fog rá garanciát vállalni (pedig a törvény kötelezné rá, ahogy arra is hogy "új" gépjárművet csak forgalomba helyezve illetve különleges kérés esetén (pl versenycélok) forgalomból ideiglenesen kivonva adhat el. De mivel ez a motor még csak alkatrészeiben járt (jobbik esetben) a műszaki vizsgán így elég csekély a valószínűsége hogy, valaha is átmenne.

Persze lefizetni sokmindenkit le lehet. De annyi pénz és végtelen idő és szívás után érdemesebb már most egy normális 50ccm motorral szabályosan majd szépen 21 éves korban nagymotorral (megfelelő kezelésoi tapasztalatokkal belevágni a motoros életbe.)

A noname gyártónak kéne garantálnia a minőséget, ezekmellett garanciát kéne rá adni. Amint te ezeket magadra veszed, minden kár amit egy adott balesetben okozol CSAK titeket terhel, (hiába azért kaszáltad el a buszmegállóban a tömeget mert eltört a hátsó lengőkar)

És még egy vicces dolog. Magyarországon céget bejegyeztetni alaptőkével lehet. Ez igaz a BT-kre is. Ezekután Iparűzési adót kellene fizetned, hiszen elviekben te állítottad elő az adott motorkerékpárt.

Nem érdemes. Nem véletlenül mondjuk. Ez nem bicikli már amit összeraksz a sufniban Ez igenis komoly mérnöki munka amit 1 ember aligha tudna jól pontosan és hatékonyan kivitelezni.

2010. febr. 12. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!