Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1.4 16v 4 hengeres Astra G.3...

1.4 16v 4 hengeres Astra G.3 henger jár. Mitől?

Figyelt kérdés

A fent nevezett autóban nem megy a 4. henger, ez mitől lehet?

A szerelő nem tudta kideríteni.(ezen is csodálkozom)


2010. febr. 8. 17:54
 1/8 anonim ***** válasza:

éppen egymillió oka lehet...

a legvalószínűbb a gyújtás. nézd meg a gyertyaképet. ha "tocsog" rajta az üzemanyag, akkor biztos, hogy gyújtásprobléma, ha száraz, akkor üzemanyaghiány.

a gyújtásprobléma oka lehet a gyertya, gyertyakábel vagy elosztó.

csúnya hibát tud okozni az is, ha a fékrásegítő fals levegőt szív.

azon én is csodálkozom, hogy a szerelő nem tudta kideríteni az okot.

2010. febr. 8. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Szerelő mit csinált? Ránézett a kocsira és csóválta a fejét? ennyi??? az nem szerelő
2010. febr. 8. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Lehet elektromos(gyújtás) oka,de mekanikus sem kizárt,ilyen pl. a szelepek,szelepvezérlés súlyos károsodása,vagy éppen gyűrű probléma. Ezutóbbiak azonban hanggal járnak tehát felismerhető már alapjáraton pörögve.Kérdésedre kérdésem az lenne hogy mennyire hirtelen jelentkezett a hiba(fokozatosan,vagy egyből,pl. indítás után),és hogy minden fordulatszám illetve hőmérséklet tartományban egyformán jelentkezik?

Én is jártam így egyszer,banális oka volt,gyertyacsere után állt elő,mint utóbb kidkerült az egyik gyertyakábel szakadt meg cserekor

2010. febr. 8. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Az indításnál kicsit ropogva jár, bemelegedés után hangja elfogadható.

A hiba 2-esben és 5-ösben is előjön, elkezd remegni a kocsi.

2010. febr. 8. 21:12
 5/8 A kérdező kommentje:
ja, és a szerelő nem tudom mit csinált, nem voltam jelen(tudom nagy hiba:S). Elvileg rákötötte gépre is, de nem jelzett hibát.
2010. febr. 8. 21:13
 6/8 anonim ***** válasza:

Járó motornál gyújtókábel lehúzással rá kell jönni melyik hengered szórakozik.A betegnél nem esik "még lejjebb" a dadogó motor fordulatszáma.Ha meg lett melyik a problémás,utána cseréld fel a rossz hengernek a gyertyáját ,egy másikéval és utána ismételd meg a kábel lehúzásokat a 2 ominózis hengernél.Ha a hiba "vándorolt",akkor csak gyertyát kell cserélned.

Ha nem vándorolt,akkor elsődlegesen kompresszió mérés,a beteg hengernél,ha ez jó... akkor a helyi injektor fecskendezővel van gebasz,azaz nem kap benzint ez a henger,és ezt kell helyre állítani. (Injektor szerviz)


Jahh majd elfelejtettem...a kábel lehúzások..kb 20000V feszkót tartalmaznak,ezért szigetelt fogót használj a kábelekhez,és ne érj a kasznihoz eközben,mert rendesen megcsapkodhat az áram,(bele ugyan nem halsz..de qurva kellemetlen.) :)))

2010. febr. 8. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
a leírtak alapján én gyujtáshibára tippelnék,amit nagyon valószinű a gyujtáselosztó hibája,vagy a benne levő u.n Hall jeladó okozhat.Érdemes lenne valahonnan kölcsönözni egy gyjtáselosztó fedelet lám azzal mit produkál
2010. febr. 9. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:

Bocsi, de a G astra-ba nincs gyújtáselosztó, az márt régen trafós rendszerű, sőt megkockáztatom hengerenként van egy trafója!

De vigyázz, mert ha 3 hengerrel használod, tönkreteheti a katalizátorodat is!

2010. febr. 17. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!