Hogy tudnak a mai dízelek 7-8 ezres fordulatszámot elérni?
jesítményt.
A Ferrari meg bugatti pedig nem széria autó.. Gyárilag felpiszkált.. ennyi..
utánanéztem mert nem vagyok képben a BMW-t illetően:
525 tds 143 LE,210 körül van a vége.az általad linkelt első linken egy 540i automata van,amit az ottani kommentelő is leírt.az utolsó linkeden meg 6,5-nél kezdődik a piros skála,nyilván nem hasraütésszerűen jelölték be a gyárban.a kamion motor más (méret) kategória,ott elsősorban a tartósság számít,ezért úgy van kialakítva a motor hogy nyomatékból,egy szűk tartományban (1100-2000,még véletlenül sem 3000) lehessen használni.
hülye kamionos.
"Ebből a listából mutass kettőt ami dízel?"
Audi Q7 6.0 V12 Diesel - 4750 rpm
BMW E60 535d 3.0 CR Diesel I6 - 5000 rpm
BMW F10 520d 2.0 CR Diesel I4 - 5500 rpm
Ford Mondeo ST TDCi - 4500 rpm (rev limiter 4900 rpm)
Megvolt a kettő?
"V8 általában benzinmotor."
A listában csak 12 V8-as volt, a többi vegyesen soros 4-6, v10, v12, boxer. Igazán végignézhetted volna, mielőtt reklamálsz.
Ha még nem lett volna közte dízel, is látni kéne, hogy még a benzinesek közt is alig van 8000 fölé pörgő.
"Pedig a benzinesek sem igazán szoktak 6-7e nál többet"
Na, akkor honnan jön a sima utcai széria dízelekre a 7-8000, amit írtál?
Mert konkrétan ezzel volt a baja mindenkinek.
El lehet érni egy turbodízelnél házi tuninggal a 7000 rpm-et, de két-három gyorsulás és szétesik.
Szériaautóban ilyet nem találsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!