Valaki el tudná nekem magyarázni, hogy sokan miért raknak fel az autóikra télre ilyen undorító felniket, meg lemezfelniket? Nem kötekedés tényleg nem tudom.
Nyári 16"-os alu a téli 15"-os lemez. Téli így ballonosabb is.
Lemez felni sokszor lényegesen könyebb, így könyebb a rugózatlan tömeg.
Nekem az utolsó a listámon. Gátlók, szilentek,gömbfejek,betétek,tárcsák,gumik vannak elötte.
Szerintem meg az "rusnya" , hogy az alufelnire használt gumikat vesznek és egy tank üzemanyag árát nem képes elkölteni egy gumira.
"nincs bajom a lemezfelnivel, kivéve ha felrakják egy prémiumautóra, na az nagy szégyen."
A prémiumautó alatt ha tényleg prémiumot értesz, akkor azokat 18-19" (vagy még nagyobb) könnyűfém-felnikkel szokták adni. Egy ilyen felnigarnitúra ára félmilliónál kezdődik. Kíváncsi lennék, ha te vernél telibe egy kátyút egy ilyen felnivel, akkor mennyire tépnéd a hajad utána. Főleg, ha miután kigörgőztetted, másnap megint mehetnél görgőztetni, mert egy újabb kátyú után megint üt a kerék.
"ja, hát akinek egy közlekedési eszköz, őket teljesen megértem :D"
Miért, mi más lenne? Autó, ami elvisz A-ból B-be. Szerelmeskedni a pároddal kell, nem az autóddal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!