Sima szívó dízel. Nincs turbo, kevesebb hibalehetőség, egyszerűbb konstrukció. Kevesebbet eszik, mint egy turbo dízel. Egyszerűségéből adódva a világból kimegy, ha megfelelően van karbantartva, és használva.
Hátránya viszont, hogy lomha (legalábbis jóval lomhább, mint a turbós társai, és egy benzines is dinamikusabb), és hogy már millió km van a legtöbben.
2014. okt. 25. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
Egyszerű,turbó nélkül. Cserébe nem megy.
2014. okt. 25. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
Előnye:egyszerű, nem kell kímélni mégsem eszik sokat. Hátránya: "nem megy", de azért még lehet vele teljesen normálisan közlekedni. :)
2014. okt. 25. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
előnye:
nincs benne turbó, de mégis hozza a dízelek takarékos 4,5-5 liter körüli fogyasztását
hátránya előnyéből adódik:
turbó hiányában elképesztően lomha (0-100 = 19 másodperc, viszonyításképpen az 1.2-es benzinesnek ez csak 16,3 másodperc, pedig az sem egy rakéta...)
2014. okt. 25. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
Oké, hogy a 0-100-as sprint eredménye nem pályára való, de engem sokszor akkor is feltartanak Budapesten, amikor egy 60lovas 1.7d Comboval "száguldok".
Teljesen normálisan lehet az SDI-vel is A-ból B-be közlekedni.
2014. okt. 26. 02:52
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
nem tudom TDI-m kevesebbet fogyaszt mint egy SDI :D mondjuk 100-as tempómnál biztosan de nagyobb tempónál nem hiszem rövid a végáttételem. Az SDI pörgősebb ha így tetszik viszont gyengébb mint az TDI. Amikor valami TDI-t tuningol általában szokott SDI főtengelyt berakni mert magasabbra kiemeli a dugót vagy, hogy mondjam magasabban vannak a csúcsok. Előnyét vagyis számomra nem nagyon van nem tudok ilyet mondani hátrányokat inkább. Minden motorra oda kell figyelni és kivisz a világból a VW konszern dízel motrot a TDI, 1,9PD TDI, 2,0 PD TDI az már húzós lehet :D na ezek a motrok kivisznek a világból simán TDI-ben nekem már 332ezer km felett jár az óra :) Ez az én véleményem
2014. nov. 12. 00:34
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
Az SDI-nek magasabb a sűrítési aránya, ezért másabb a főtengelye, de a lényeg az amit leírtál :)
2014. nov. 12. 01:00
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
Egy alap turbóval kevesebbet fogyaszt a Škoda, VW vagy a Fiatok. Ez is egy "löket" nekik és nem lomhák.
Vannak pedig a piros betűsek, néha csak az I betű, néha a DI néha mind3, na ekkor a turbós kocsi tényleg többet fogyaszt egy sima dieselnél, de viszont megy is, piros betű az piros betű :)
Sdi legnagyobb előnye,hogy nincs turboja,tehát kis távojra városba is használhatod,mert nincs a bemelegedésre kényes turbója,Voltaképpen szívó benhinesként használhatod feleannyi fogyasztással.Városban jól gyorsul mert nyomatékból dolgozik,alapjárati fordulatszám környékén erősebb mi t a turbósak,így lefulladni művészet vele.Viszont 80felett már nagyon nehezen gyorsul,az előzéseket jól át kell gondolni.Aki nyugott természetű és,sokat városozik,annak ideális.
2020. márc. 10. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
9es kommenten meghaltam, épp ma veszek egy 1.9 sdi motorkodut. Patika állapot
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!