Fúrt motor hátrányai?
Szeretnék vásárolni és Lada 2107-et....meg is találtam a megfelelőt de fel van fúrva a motorja.. az érdekelne hogy a fúrt motornak lehet valami hátránya? goldolok itt a sűrűbb meghibásodásra?
Évente kb 500 km fogunk menni vele..de akkor az isten háta mögé és nem szeretném ha otthagyna mert kifingik a motor...
köszönöm a válaszokat!
Nem találsz olyan Ladát, aminek nem volt még fúrva a motorja, úgyhogy nem probléma.
Évente 500km? Nem lenne olcsóbb a taxi?
akk lehet megveszem
rossz földúton kellene utánfutót húzni..a taxis nem biztos hogy bevállalná...
Egy alapmérető motort nem egyszer lehet fúrni.
Köbcentinövekedés? Mennyivel is nőhet, ha 0,2 mm-rel nagyobb a furat?
Hátrány az lehet, hogy a hengerfal legkeményebb, külső rétege tűnik el ezáltal, nem biztos, hogy bírni fog annyit, mint az alapméret.
De évi 500 km-rel számolva 200 évig biztos nem vele baj.
Akkora hülyeségeket hordtok itt ősze-vissza!
XD
Nos az hogy fúrt motor az kérlek azt jelenti hogy fel van újítva. Meghibásodási tényezője pont annyi mint fúratlannak. Szerintem a kérdésből kiindulva lövésed sincs hogy mit fúrnak meg hogyan meg miért. Elárulom,, a motor kopását hozzák helyre ennyi. A motort újra be kell járatni ilyenkor mint egy újét. az azt teszi hogy pár ezer Km ert meg kell tenned úgy a kocsival hogy nem erőlteted nem pörgeted a motorját.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!