Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen szerelhető klímás...

Roland820620 kérdése:

Milyen szerelhető klímás autót ajánlotok 500 000Ft-ig?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Eladom a régebbi amúgy jó állapotú bőr belsős klímás Clióm, és veszek egy újabb nagyobb erősebb manuális váltós autót.


A kérdés hogy milyet. Mert 500 000ig azért van válaszék.

Klímásat szeretnék..ennyi..más megkötés nincs.


Az egyetlen talán az, hogy lehessen hozzá alkatrész vásárolni, és relatíve könnyen szerelhető autót szeretnék, aminél mondjuk egy lámpacsere esetén nem kell szétbontani az autót (Smart az elrettentő példa).


Szerintetek milyet érdemes venni ami még nem hullék szét, esetleg csak eflületi rozsdás de amúgy jó vas? 190 cm vagyok és 100 kiló szóval olyan nagyon pici autó se jöhet szóba mint a Mini meg hasonlók.


500km-es tvokat szoktam menni hetente de megesik hogy 1000ret...nem árt ha kényelmes is, de egyáltalán nem elsődleges szempont...az elsődleges a műszaki állapot és tartósság.



2014. okt. 2. 21:58
1 2 3
 11/22 A kérdező kommentje:

Ja nem, egy 200 tartalek az van, de lehet tobb is lesz.

A mostani autom 300ert vettem es 150 meg ment ra...most mar megy meg meg is tud allni. :D

2014. okt. 3. 14:27
 12/22 anonim ***** válasza:
3as dieselhez sem drága az alkatrész, de fogyasztást tekintve nem éri meg jobban a diesel mint a benzines. Az én 1.6os kupém eszik városban (Budapest) 9 körül és akkor már sietek valahova, viszont a benzines kevésbé finnyás mint a diesel. Sajnálatos az 5össel történt eset, de sajnos sok ember hiszi magát versenypilótának, pláne BMW-ben. Most az hogy a piacon hirdetett BMW-k esetében sok olyan van amit a boyracerek gyaláztak szarrá az kétségtelen, de nem igaz az összesre. Én ausztriából behozottat vettem, és műszakilag semmi baja sem volt, a motorja kitűnő, és mivel vigyázok rá, nem is kellett komolyabb összeget rákölteni, bár most megy lakatoshoz, mert a rozsda az már megjelent a bal hátsó kerékív fölött. , de ez egy ilyen korú autónál nem meglepő. Mindent összefoglalva én inkább benzinest vennék, de ez a te döntésed. (Bmw-s felhasználó)
2014. okt. 3. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 A kérdező kommentje:

Hmmm...hát igen, egy benzines megbízhatóbb konstrukció talán mint egy nagynyomású dízel cucc. Lehet 2 literrel többet eszik vagy 3-al, de aztán nem kerül 100 000rekbe a javítás...mmm ja.


Aztán még ott vannak a japán autók, Mazda, Toyota, Mitshubishi...őket nem ajánjátok?

2014. okt. 4. 13:46
 14/22 anonim ***** válasza:
44%

"Hmmm...hát igen, egy benzines megbízhatóbb konstrukció talán mint egy nagynyomású dízel cucc. Lehet 2 literrel többet eszik vagy 3-al, de aztán nem kerül 100 000rekbe a javítás...mmm ja."

Abszolút rossz felfogás és hozzáállás.

Egy diesel 2-3 literrel kevesebbet eszik. Számoljunk akkor 2.5 literrel. Havi 1000 kilométernél ez 10500 forint megtakarítása a diesel javára. Éves szinten 126000 forint. Sokan még azt is belekalkulálják hogy kamionos, buszos, traktoros cimbrától veszik a gázolajat, akkor éves szinten 200 000 forint csak ott marad a zsebedben, és nem adtad oda a kutasnak. És ez csak 1 év. Meddig akarod használni a bmw-t? Gondolom nem egy évig. Megveszed, 5-8 év alatt kb 1 000 000-ót sporoltál az üzemanyagon. Ha csak havi 500 kilométert mész akkor a felét. Legdrágább alkatrésze a a dieselnek az adagoló. Mert gondolom 500 000-ért adagolósat akarsz venni. Egy adagoló javítás 150-200 ezer forint. De ezt bőven kompenzálja a kisebb fogyasztás. Második legdrágább alkatrész a turbó. Ezt elárulom neked hogy csakis a tudatlanok gondolják drágának egy ilyen öreg bmw-nél. 40-50 ezerét beépítési garanciával kapsz bontottat. Beépíted, ha nem jó akkor adnak másikat vagy visszakapod a pénzed. De se az adagoló se a turbo nem megy olyan gyorsan tönkre. Jó eséllyel az adagolóhoz sem kell hozzányúlnod. Ha mégis akkor mint már írtam a kevesebb üzamanyagköltség többszörösen kompenzál. A többi alkatrésze nem annyira húzós. Persze vannak a porlasztók, de azt már felesleges a diesel hátrányára írni, mert a benzinesben is ott vannak az injektorok.

Most azt képzeld el hogy megveszed az öreg benzinest mert néhány nagyokos csordában kántálja hogy öreg autóban nem szabad dieselt venni, és 2-3 literrel többet tankolsz, éves szinten több mint 100 000-el lesz több az üzemanyagköltséged, erre bejön egy 100 000-es szervízszámla a "benzinest milyen olcsó javítani" autódon. Mert egy hengerfej javítás, injektorok cseréje bizony ott is költséges. És akkor belegondolsz hogy a szervízszámládat se a megspórolt üzemanyag, se a benzinest istenítők nem fogják kompenzálni.



mmm-ja

2014. okt. 4. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:
45%
#14 ok lehet sokat spórolni az üzemanyagon a diesel esetében, de ahogy említetted vannak alkatrészek amik el tudnak szállni, és egy idősebb diesel esetében nagyobb a valószínűsége, hogy el is fog. A diesel azért kényes jószág, sokkal kényesebb mint egy szívó benzines, aminél lehet h pár literrel többet tankol, de nem kell azon aggódni, mikor fossa össze magát az autó. 500000 HUF tartományban azért nem csak a fogyasztással kell számolni, és mivel a kérdező ebben az ár sávban gondolkozik, nem feltétlen van fölös 140k egy javításra ami váratlanul beállhat. Japán autót nem vennék, két okból 1 én a német autókban hiszek, 2 nekem azok túl puritánok belül, de ez egyéni agybaj kérdése, nagyon jók azok az autók is.
2014. okt. 5. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 A kérdező kommentje:
Akkor vegyek öreg dízelt nyugodtan? Jó. D mire kell figyelni? Kéken, zölden pirosan füstöl az jó, vagy ne füstöljön sehogyan? :) Sose volt dízel autóm. A füst egyébként jelent is valamit, vagy csak népszokás?
2014. okt. 6. 18:36
 17/22 anonim ***** válasza:

Én nem tudhatom hogy pontosabban mik az igényeid, de 15 éves körüli autókból ha a diesel mellett döntenél akkor 500 000 körül 1.9 tdi-t vehetsz ami megbízható (audi 80-nal még ki is néz valahogy pl.: [link]

Vagy ami még megbízható az az opelekbe szerelt 1.7 isuzu diesel. Ezt egy B vectrával tudom ajánlani (pl.: [link]

Tapasztalatból írom hogy én B vectrát vettem isuzu motorral, 3 éve nem volt olyan kiadásom ami ahhoz köthető hogy diesel üzemű a kocsim (klímajavítás volt meg egy pár apróság de ezek benzinesén ugyanúgy meg lettek volna) és még a városi fogyasztásom is 6-7 liter között van. Egy fél millás 1300 kilós benzines kocsi simán benyakalja városban a 10 litert. És lehet tankolni 250-300 között gázolajat olyan ismerőstől aki pl kamionos, és biztosan tudni róla hogy a kúton tankolta nempedig pancsolták valahol.

Még annyit hozzátennék hogy fél milláért a fentebb említett típusú kocsikból jó állapotút kapni, de egy bmw-ből már szinte csak letérdelteket. Mert a bmw drágább, és nem túl szerencsés a kínálat legaljából válogatni.

2014. okt. 6. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:

Valamiért nem nyitja meg a linkjeimet, de szerintem nem csúnya kocsik

Audi 80

[link]


B vectra:

[link]

2014. okt. 6. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 A kérdező kommentje:
A Vectra az szep! Na Sose gondoltam volna hogy Vectrara ilyet mondok...de igen...szep! :)
2014. okt. 7. 21:40
 20/22 A kérdező kommentje:
Kozben ugy nez ki hogy most nem lesz eleg penzem mert lesz koltozes is es kell kauciora..beszoptam a Szuzuki vonalat..veszek 1 szuzukit 200ig :DDD Amig penzem nem lesz ujra..fene megette.
2014. okt. 7. 21:42
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!