Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A pasimnak az a szokása, hogy...

A pasimnak az a szokása, hogy ahol van egy kis lejtő egyből kiveszi üresbe a sebességváltót, mert h költségkímélő meg ilyenek és kezdek én is rászokni. Ez nem tesz rosszat az autónak hosszútávon? Lehet káros hatása?

Figyelt kérdés
2014. szept. 30. 13:36
1 2 3 4
 21/33 anonim ***** válasza:

9mm: Ne beszélj már hülyeséget. Az autó lendülete forgatja a motort. Motorfék alatt 0 a fogyasztás, semennyi benzint nem kap a motor. Csak akkor kap anyagot, ha eléri az alapjárati fordulatszámot, épp azért, hogy ne fulladjon le. Ha nem értesz hozzá, legalább ne hülyézz le másokat.


Aki esetleg nem hisz az üresben gurulásban, az pedig szóljon az Audi mérnökeinek is, hogy elcseszték az új DSG váltójukat, ami takarékos üzemmódban szétkuplungol, és hagyja üresben gurulni az autót.

2014. szept. 30. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/33 anonim ***** válasza:
0%
Még egy hülye.
2014. szept. 30. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/33 anonim ***** válasza:
0%
Valami okos kitalálta és a tudatlanok meg terjesztik,pedig csak kicsit gondolkodni kéne.
2014. szept. 30. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/33 anonim ***** válasza:
Kerülj egyet egy olyan autóval amiben van fedélzeti...
2014. szept. 30. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/33 anonim ***** válasza:
0%

A nemzet akinek a fedélzeti az isten.

Nekem alapjáraton se ír pillanatnyi fogyasztást. Higgyem el én is?

2014. szept. 30. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/33 anonim ***** válasza:

9 mm: Itt egyedül te nem tudsz gondolkodni. Vedd már a fáradságot, és nézz utána, ne nekem kelljen kikeresni neked az internetről.

De hogy gondolkodjak helyetted. Motorfék üzemben a kerék és a motor közt fix kapcsolat van. Az autó sebessége meghatározza a motor fordulatszámát. Ha az alapjárat felett van, és nem nyomjuk a gázt, akkor nincs befecskendezés, és nincs égés a motorban, de nem tud lefulladni, mivel a keréken és a hajtáson keresztül hajtva van. Ha a fordulatszám az alapjárat közelébe esik, az alapjárati szabályzás működni kezd, ekkor már van fogyasztás. Ha kinyomod a kuplungot, vagy kiveszed üresbe, akkor a hajtás megszűnik, a fordulatszám esni kezd, és ugyanolyan módon az alapjárati szabályzás ismét működésbe lép, és nem engedi leállni a motort.

2014. szept. 30. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/33 anonim ***** válasza:
Nincs olyan élethelyzet otto motornál,hogy ne kapjon valamennyi benzit...
2014. szept. 30. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/33 anonim ***** válasza:

"és hagyja üresben gurulni az autót."


Akkor ha ez elterjed mindenki meg fog bukni forgalmi vizsgán?:)

2014. szept. 30. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/33 anonim ***** válasza:
Megkövetek mindenkit. Most olvasgatom ,hogy a mostani motorvezérlők már képesek erre.
2014. szept. 30. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/33 anonim ***** válasza:
Na ugye. :) De nem csak a mostaniak, már régóta így működnek. Elvileg minden injektoros autónak így kéne működni, de hallottam már karburátorosról is, ahol megoldották egy mágnesszeleppel.
2014. szept. 30. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!