Motorosok, ki mire esküszik, melyiket tartja jobb megoldásnak?
Én a tankot pont, hogy teletankolom, hogy megvédjem a korróziótól!
Akku feszültséget ellenőrzöm, ha esik rátöltök.
Láncot eltakarítom, lekezelem. Műanyagokat szintén.
Majd fűtött garázsba be és letakarom vászon lepedővel.
1. Motort lemosom
2. Láncot lemosom kerozinnal ( jó, hogy vannak repülős haverok Kecskeméten :) ) Majd vékonyan lefújom lánc cucmóval ( én Motul Roadplus-ra eszküszöm :) )
3. Tankot teletöltöm
4. Általában ilyenkor a fékeket is megfújkálom, de ez szezon közben is megteszem.
5. Gyertyákat kitekerem, hengerekbe pici motorolajat töltök ( kb kávéskanálnyit / henger ). Majd földelt gyertya ház mellett párszor ráindítózom. Igaz kis benzin is kerül a térbe.
6. Bowdeneket műszerolajjal megkenem
7. Műanyag részeket lefújom szilikon spray-vel ahol kell
8. Akksit kiszerelem, és csepptöltőre rakom
9. Motor ponyvával letakarom. Nem műanyag zsák hanem olyan ponyva ami alatt a motor "kap" levegőt.
Sose indítom be télen a motort, nem csinálok "havi járatást), tavasszal szoktam és akkor már gurulok is vele.
Ha régi az olaj, de még nem érte el a csereintervallumot ( 6e km ) akkor tél előtt lecserélem újra, hogy ne a régi olajban "álljon" a gép.
2 évente szezon kezdet előtt fékfolyadékot és hűtőfolyadékot cserélek.
benzint le? SOHA...
nyakig teletöltve kell elrakni, mert így nem tud rozsdásodni belülről, ha leengeded a benzint, szabadon megkezdheti munkáját a levegő páratartalma...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!