Mennyit érhet reálisan az 1974-es Zsigulim?
Szóval 40 éves jobb oldalon a 2 ajtó meg van nyomva és a csomagtartó is (ha ezeket az elemeket cserélnénk tökéletes lenne) A festése a legnagyobb gond, mert már el van öregedve, s elszenvedett "pár db" karcot ezen idő alatt... Lyuk, rohadás szó szerint 0. 130.000km van benne, semmi módosítás nincs rajta. Sajnos gyári papírjai nincsenek meg. Novemberben megy műszakira, és a lyukas kipufogódob a legnagyobb gond :)Cserélve csont nélkül megy a műszaki.
Gyűjtőket érdekelheti MAJD esetleg, HA eladom valamikor? Ugye elég korai példány.
Nem toljattiban látták úgy hanem itthon a kpm-es elvtársak.
Egyébként most nem szabad ezeket a már nem teljesen eredeti, de még jó kondiban lévő Zsigulikat/Ladákat eladni. Az értékük megy felfelé az idővel. A gyűjtők/restaurátorok egyre többet adnak majd értük, ahogy fogy az állomány. Sok Lada még a mai napig is "szolgál" így még nem akkora kuriózum hogy extra pénzeket érne, de majd eljön az az idő is, nem is olyan soká. Aki 74-től kezdve garázs mélyén tartogatta, az ne (most) akarja már az utcára lökni az autót.
"Nem toljattiban látták úgy hanem itthon a kpm-es elvtársak."
Na jó, de csak volt valami gyári adatlap, ami alapján kitöltötték a papírokat a Csepeli Merkúr telepen, nem?
Vagy ez úgy ment hogy lepakolták a kocsit minden papír nélkül, és az elvtárs megnézte és hasra ütés szerűen beírt mindent, színt, tömeget, teljesítményt?
Amúgy erről jut eszembe, a csomagtartó fedél belsején van egy megsárgult papír, kátránnyal a lemezhez ragasztva. Valami cirill betűs orosz szöveg van rajta. Az mi lehet? Nem valami adatlap szerűség?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!