Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyit érhet reálisan az...

Mennyit érhet reálisan az 1974-es Zsigulim?

Figyelt kérdés

Szóval 40 éves jobb oldalon a 2 ajtó meg van nyomva és a csomagtartó is (ha ezeket az elemeket cserélnénk tökéletes lenne) A festése a legnagyobb gond, mert már el van öregedve, s elszenvedett "pár db" karcot ezen idő alatt... Lyuk, rohadás szó szerint 0. 130.000km van benne, semmi módosítás nincs rajta. Sajnos gyári papírjai nincsenek meg. Novemberben megy műszakira, és a lyukas kipufogódob a legnagyobb gond :)Cserélve csont nélkül megy a műszaki.


Gyűjtőket érdekelheti MAJD esetleg, HA eladom valamikor? Ugye elég korai példány.



2014. szept. 13. 17:47
1 2 3 4 5
 1/46 anonim ***** válasza:
Mivel vannak karosszéria és fényezés hibái, de nem rohad és ha belül is szép akkor 300-400ezer közé tenném az értékét az elmondottak alapján. Ha látnám az autót pontosabb összeget tudnék mondani.
2014. szept. 13. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/46 A kérdező kommentje:

Belül is szép, gyári rádió. A kalaptartót kell csak renoválni mert valami kosz megfogta. Amúgy 32 éven át 100% hogy üléshuzat volt rajta, kirepedve sincs sehol.

Első tulajnál 74-82ig volt, aztán másodiknál 82-2014ig. Én 110.000ért vettem.

2014. szept. 13. 17:57
 3/46 anonim ***** válasza:
60%

Ha el akarod adni és nem hirdetni akarod, akkor nem is nagyon adnak érte többet. Egy gyűjtő vagy vesz magának egy rosszabbat olcsón és saját kezűleg újítja fel, de az nem 3-400ezer lesz (erre jó a tiéd) vagy vesz egy makulátlan gyári állapotút és azért ad 3-400ezret, de a tiéd nem ilyen.

Amúgy most keresek egy jó Zsigulit magamnak, ha jó áron adod és leműszakiztatod, akkor akár engem érdekelne is.

2014. szept. 13. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/46 A kérdező kommentje:
Ja és mohazöld kárpit van benne, ami elég ritka ahogy a veteránzsiguli oldalon néztem. Az egyik legkevesebb ideig használt kárpit. Amúgy, ha megnéznéd csinálok képet holnap.
2014. szept. 13. 18:01
 5/46 A kérdező kommentje:
Nem szeretném eladni pár évig. Csak érdekelt ki mit gondol mennyit érhet. Ha eladom 1x valamikor szó nem lehet úgymond "hétköznapi" használatra. Csak olyannak aki OT-re vizsgáztatja. Ennyit megérdemel(ne).
2014. szept. 13. 18:04
 6/46 anonim ***** válasza:

#3-mal értek egyet: hirdetnek Zsigulikat irreális árakon, de azok csak a hirdetések... Még a korai évjárat és a ritka kárpit ellenére sem hinném, hogy 200e felett reális lenne.


A belseje zöld - milyen színű a külseje?


Én is nézelődök egy ideje, valami 60-as, 70-es évekbeli járgányt keresek második kocsinak - kombi Zsiguli (2102), Ford Taunus és hasonlók... De előbb garázst kell építeni, mert az első autót sem akarom kitenni az esőre/hóba.

2014. szept. 13. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/46 anonim ***** válasza:
Akkor én nem veszem meg, de attól még tartom, hogy nem fogsz érte túl sokat kapni. Aki OT vizsgás Ladát akar, az magának rakja össze, magáért a kocsiért nem ad sok pénzt. Keres egy olcsó, de jó alapot és abba lapátolja a pénzt, nem kész autót vesz, mert az nem olyan, mint ha magának csinálná. Ne nagyon fűzz hozzá nagy álmokat, mert aki nagyon drága kocsit akar, az nem Ladát akar.
2014. szept. 13. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/46 anonim ***** válasza:
Max. 3-400-at. Hiába baromi jó az állapota a korához képest, ő legfeljebb csak jó alany lehet egy teljes restauráláshoz.
2014. szept. 13. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/46 A kérdező kommentje:

[link]


Most ez az 1 képem van róla :) (szürke).


De nem a pénz érdekel... Sokkal fontosabb, hogy ne rallyzák szét és adják le a bontóba. Szeretném, ha Ő megmenekülne. Ez minden pénznél többet ér.

2014. szept. 13. 19:43
 10/46 anonim ***** válasza:

A miénk 1978-as, 1. tulajos mind a mai napig. Végig garázsban tartott. 68.000km-t most fogja elérni az óra, amit tudom, hogy senki nem fog elhinni. Pedig tényleg csak hétvégenként volt előszedve a garázsból, télen trutyis időben meg egyáltalán nem.

Nincs megnyomva sehol. Mivel nem új autó pár apró hajszálkarc van rajta, ha valaki nagyon keresni, de ezek talán ki is polírozhatóak, ha valakinek nagyítóval keresve is fontos a makulátlan külső. A krómok szépek, csillognak villognak.

Pont átmeneti szériában készült, tehát ebből sincs sok. Még a kezdeti külső, de már LADA feliarattal és szögletes króm tükörrel, a beltér pedig már az újabb, már nincs az a króm karika a kormányon, barna műbőr a belső.

Műszakin két hete volt az autó. Szintén hátsó kipufogódobot kellett cserélni. Kemény 4000Ft-ért kapott vadonat újat. Ez volt minden amit vizsga előtt költeni kellett rá.

Ezen sincs semmi utólagos átalakíts, két dolgot leszámítva: már radiál gumik vannak rajta (a gyárit azért durva lett volna 36 évig rajta tartani), a gyújtámegszakító már nem mechanikus, hanem üzembiztosabb optikai elven működő. De ha ez valakit zavar, bármikor húsz perc alatt visszaalakítható eredetire.


Eladás: Pont mostanában merült fel nálunk is a gondolata. Még nem hirdettük sehol, mert csak felmerült. Ha 200.000-et kapnánk érte, szerintem már jól járnánk. 300-400-et még én is túlzásnak érzem. Pont azért az indokokért, amit már leírtak.

2014. szept. 13. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!