Hogy lehet hogy a viszonylag kisebb motorkerékpárok ugyan annyit képesek megzabálni mint mondjuk egy városi kis benzinmotoros autó?
Én meg arra lennék kíváncsi, hogy milyen áron? Értve ez alatt a fogyasztási, tartóssági, szervizköltségi, megtehető távolsági (mind rövid, mind hosszútávon) különbségeket is.
A kétütemű gyorsaságival minden második útbaeső benzinkúton meg kell állnod tankolni, minden országban nagygenerálozni, és minden kontinensen lecserélni a motorodat egy földkörüli túra esetén. Míg az ezres négyüteművel országonként egyszer tankolsz, kontinensenként egyszer csinálsz egy olajcserét, és mikor körbeértél, akkor átnézeted a motort, majd nekiindulsz a következő körnek.
Aprilia a márkája, 21 liternél kezdődik a fogyasztás és onnan kezd el nőni használattól függően...
Sceptic, ez így igaz ahogy írod, sokat kell tankolni, üzemórás, így gyakran kell generálozni, és persze egy 4T sokkal tovább elmegy egy szettel, de az nem kétütemű, én pedig imádom a kétüteműt, ezért nem érdekel sem a fenntartási költsége, sem az hogy mennyit kell rákölteni felújításkor stb.
#13: Hát igen, csak azt nem mindenki teheti meg, hogy ilyen drága hobbit válasszon magának :) Mert azért a generálozás sem húsz forintba kerül egy ilyen motornál.
Meg azt sem, hogy a jobb életmódjából kifolyólag olyan passziót válasszon, amellyel kábé százszor jobban szennyezi a környezetét, mint az átlagember...
És ezzel nem irigykedem, mert ha milliárdos lennék, akkor sem kéne kétütemű járgány. Hanem azt nem nézem jó szemmel, hogy olyan passziód van, amivel az én és családom életterét többszörösen jobban terheled szennyezőanyagokkal, mint amennyire az egész utcánk teszi együttvéve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!