50-es 2t robogóknál hogy is van ez a motorfék dolog?
Sok helyen olvastam, hogy nem szabad motorfékezni, mert besülhet a dugattyú. Máshol meg azt írják, nem kell vele foglalkozni.
Nem teljesen értem ezt a dolgot. Most menet közben akkor nem szabad teljesen visszaengedni 0-ra a gázkart? Vagy hogy van ez? Ha nem engeded vissza, hogy állsz meg?
És mi a helyzet álló helyzetnél, alapjáraton?
Kérlek magyarázzátok el részletesen, mert enyhén szólva belekeveredtem a dologba.
"A különolajozású robogóknál az olajpumpa állását alapból a gázbowden vezérli, de magát a pumpát a fotengely hajtja meg. Nekem az nem világos, hogy a porlasztóba jutott olaj mennyisége függ a fordulatszámtól is vagy csak a gázállás szabja meg, hogy mennyi olajat kapjon a gép?"
Anno olvastam valami leírásban hogy 1:40 és 1:50 közt változik a keverési arány a fordulatszám függvényében.
Nagyobb fordulaton több olajat kap.
Motorféknél ez talán kicsit jobb, de még mindig édes kevés.
Persze attól hogy motorfékkel lassítod le sík úton a motort nem lesz baja. Az azért kevés hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!