Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 50-es 2t robogóknál hogy is...

50-es 2t robogóknál hogy is van ez a motorfék dolog?

Figyelt kérdés

Sok helyen olvastam, hogy nem szabad motorfékezni, mert besülhet a dugattyú. Máshol meg azt írják, nem kell vele foglalkozni.

Nem teljesen értem ezt a dolgot. Most menet közben akkor nem szabad teljesen visszaengedni 0-ra a gázkart? Vagy hogy van ez? Ha nem engeded vissza, hogy állsz meg?


És mi a helyzet álló helyzetnél, alapjáraton?


Kérlek magyarázzátok el részletesen, mert enyhén szólva belekeveredtem a dologba.



2014. júl. 20. 18:52
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:

"A különolajozású robogóknál az olajpumpa állását alapból a gázbowden vezérli, de magát a pumpát a fotengely hajtja meg. Nekem az nem világos, hogy a porlasztóba jutott olaj mennyisége függ a fordulatszámtól is vagy csak a gázállás szabja meg, hogy mennyi olajat kapjon a gép?"

Anno olvastam valami leírásban hogy 1:40 és 1:50 közt változik a keverési arány a fordulatszám függvényében.

Nagyobb fordulaton több olajat kap.

Motorféknél ez talán kicsit jobb, de még mindig édes kevés.

Persze attól hogy motorfékkel lassítod le sík úton a motort nem lesz baja. Az azért kevés hozzá.

2014. júl. 20. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!