Mi miatt robbantál le kocsival?
"Igen a DS5-ben van keréknyomás figyelő, csak te azt nem tudod beállítani. Nekünk is van és a menüben sehol sem lehet állítani, akárhol keresed. Az meg van adva gyárilag, hogy 2 bar alá n menjen és kész! Nekünk volt, hogy menet közben felvillant hogy a jobb első kerékben 1.9 a nyomás! Akkor tudtuk meg, hogy van benne ilyen!"
Beállítani nem kell azt sehol. Legalábbis nekem egy Opelem van és bármekkora értékre fújhatom a keréknyomásokat. Csak akkor dob fel a menüben egy figyelmeztető ablakot, ha egy tengelyen jelentősen eltér a két keréknyomás, vagy ha egy vagy több kerékben menet közben folyamatosan csökken a nyomás, tehát lassú defektem van például.
Ami szerintem nem haszontalan funkció. Meg néha azért odalapozok a menüben és rápillantok, hogy mekkora érték van a kerekekben.
"Ja meg a franciák ötletesek nagyon! Olyan apróságok, mint például a visszapillantó tükrök aljába épített lámpa! Nagyon jó! Főleg ha kiesett valami a földre! akkor legalább nem botorkálsz ott! Vagy a 2:1-ben csomagtérlámpa, ami zseblámpa is! Nagyon jó! Meg az is nagyon tetszik, hogy ahogy emelkedig a motorzaj, úgy emeli a rádió hangerejét! Ha hirtelen lelassítasz, akkor a rádió hangereje is lejjebb megy! A franciák ügyelnek a részletekre!"
Te milyen autókba ültél eddig?! :)
Csak mert a 9 éves mezei Astrám is tudja ezeket. Sőt a tükör alján lévő spot lámpát fényszenzor kapcsolgatja. Ha úgy ítéli meg hogy sötét van felkapcsolja és a váltó környékét világítja meg főleg, ha világos van, magától lekapcsol.
A rádió is ugyan így működik. Nagyobb sebességnél feljebb veszi a hangot automatikusan, ha csökken a sebesség és ezzel együtt a menetzaj, halkul. Be is lehet állítani hogy ezt milyen mértékben tegye, vagy tegye-e egyáltalán.
Egyedül ezt a csomagtérlámpát nem ismerem, amiről írsz.
Ja, meg ha már pont szóba hoztad, nekem a legújabb Audi A3 S-line, nagyon tetszik. Lehet ilyen lesz majd a következő. :)
Engem nem nagyon érdekel, hogy ki bámul meg. Nekem tetsszen, szerintem ez a lényeg. Magamnak veszek kocsit, nem másnak. :)
1. jeladó (Opel) - 5000 ft - nagynehezen újraindult fél óra után és hazavánszorgott
2. kuplung (Opel) - kuplung nélkül irány haza
3. ac pumpa (Fiat) - szerencsére 20 méterre otthonról
4. benzinelfogyás (Fiat) - rossz volt a jeladó
japánokkal soha semmi
# 25!
Ez is igaz. Tényleg nagyon hasonlóak. De engem nem zavar.
26-os! Japán technika tényleg nagyon jó, bár sok ismerősömnél, inkább a kopó alkatrészek miatt állt meg. 3-4 éve ismerősömnek elkezdett nyekeregni a toyota-ja. Mindig csak majd-majd elviszem szervízbe, nem volt ideje, állandóan úton volt. Aztán egyszer csak ugyanaz mint nálam! sípolás kivillant a felkiáltójel képernyőn CHECK BATTERY! majd a motor leállt. Nagy nehezen ő is hazavánszorgott.
27-es: Engem meg nagyon zavar, hogyha látok egy audit az úton, akkor nem tudom, hogy az most egy A3-as vagy S3 vagy A3 sportback....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!