Mi miatt robbantál le kocsival?
Nekem egyszer csak megadta magát menet közben a főtengely jeladó. Pontosabban annak a vevő érzékelője.
Aztán nekem is volt olyan hogy a diódahíd meghalt a generátoron és egyik pillanatról a másikra többet nem töltött. Mindez az autópályán. De csak 25-30km-re voltam otthonról. Este volt, tehát a világításon nem tudtam spórolni, de minden mást, fűtést, ülésfűtést, stb-t kikapcsoltam. Így szerencsére vígan kibírta akksiról azt a 30 km-t.
Ez a kettő volt eddig 210.000km-en.
eddig életemben autóval 1xer robbantam le.
Nem tagadom első autónál volt olyan hogy a ház elött 10 méterre megállt vagy a benzinkút elött de csak azért mert kifogyott a benzin(zsiguli) :)
a második autómat kímélve vezettem ,valami fütyülés szerű hangot halottam,nos következő kijáratnál megfőtt ahhogy félreálltam vele és be is ragadt(skoda favorit) De ez szervízhiba miatt is(ha nem nyúltunk volna hozzá akkor máig működne ) :)
Nemrég történt. 12 millióért vásárolt, 4 hónapos csodás francia autómnak digitális műszeregysége van, és lefagyott az üzemanyagszintmérő.
Mindig nézegettem, háromnegyedig volt. Fel se tűnt hogy meg se moccan, gondoltam hogy biztos ilyen jól fogyaszt, hiszen még akkor raktam bele a 2000.-ik kilométert, nem ismertem a fogyasztását.
Utána már rohadt gyanús volt, de mondom én vagyok a hülye biztos. Aztán M7, Bp. fele, olyan 140-nel mehettem, pont előzni készültem, elkezdett rángatni és leállt a motor.. Aztán valami isteni csoda folytán 200 méterre volt a benzinkút bejárata, és valami hipermanőverrel keveredtem ki a belső sávból, aztán lendületből elgurultam odáig.
Jó mondom teletank, engem még egyszer nem szivatsz meg te francia átok.
Tankolás után ülök be a kocsiba, oké, tele van, végre mutatja...
Aztán 20 kilométer után elkezd csipogni hogy kevés az üzemanyag, tankoljak..
Na ott kattant el az agyam, bementem egy benzinkútra, jó, gyújtás levesz. Jó. Aztán leugrott háromnegyedig, ahol elakadt, aztán meg a legalsó szintre.. Aztán levettem (letéptem az idegtől) az akkusarut és visszaraktam, szerencsére jó lett. Azóta nem produkálta sem ezt, sem mást (kop-kop), jól megy.:)
Ja van még egy történetem!
Jöttem hazafelé az autópályán hajnali 4-kor. Megyek 130-al, hallgatom a motor monoton hangját. Fáradt voltam, alig vártam, hogy hazaérjek. Bambulom az utat. Egyszer csak hangos pittyegés töri meg a hangzavart. Ránézek a műszerfalra az olajoskanna lámpa, villog, hozzá a hangkísérettel. Mire tudatosult bennem, hogy valami nem oké, már késő volt. Rángatott 2-t a motor, és leállt, közben nagyon enyhe füstöt eregetett. Utána pedig nem indult. Nagyon rossz volt, mert 2 órányira volt a cél. reggel 6-ra hazaértem volna. Hívtam az autómentőt, akik közölték, hogy 7-re tudnának odaérni, ahol én vagyok, mert a trailer-es kocsit szervizelik, és az amúgy sem bír 90-nél többel menni. Mivel kanyarban álltam a leállósávban, nem mertem szundítani, míg megérkezik a segítség, mert mivan ha egy kamion a leállósávban előz? ráadásul kint -4 fok volt. reggel 7-re megérkezett a segítség. Elvitték a kocsit. Kaptam egy csereautót. 2 hét múlva jött az eredmény a hiba okáról: az olajszivattyú lánca elszakadt és begyűrte a 2 fogaskerék a láncot. Így nem kapott kenést a motor. 4-ből 2 henger teljesen kiégett, a többi 2 pedig nagyon durván sérült. Továbbá a kardántengely, U alakban meghajlott. Javításra 1.100.000 ft-ot mondtak motorcserére pedig 900.000 ft-ot. Hagytam az egészet eladtam a kocsit egy bontónak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!