Reális a kettős visszaváltás?
Skoda Fabia 1.4 MPI 68 LE (120 Nm): az autó 5.-ből visszakapcsolva 3.-ba képes csak érezhető pluszenergiát kihozni magából nagyobb emelkedőn vagy egy hosszabb előzésnél. Ha 5.-ből 4.-be teszem, semmi látszatja.
Reális ez?
sok mindentol fugg. Pl mileyn autod volt ez elott, mert ha minimum 1.6 akkor normalis az erzes...
Vagy mileyn tavokon hasznalod es mennyit? Konnyen lehet hogy egyszeruen le van kokszolodva es kikellene egetni autopalyan es ujra megjonne benne az "ero"...
De egyebkent 70 le-tol ne varj sok mindent, elvisz A-bol B-be aranylag jo fogyasztassal es megbizhatoan. Ha elozni is akarsz akkor minimum 1.6 vagy felette.
Amikor nekem volt hasonlo teljesitmenyu autom, akkor megtanultam nyugodt maradni mert ha a fejem tetejere alltam is akkor se ment jobban...
Slow Cheetah: nem várok tőle rakétasebességet (mert nem vadulni akarok vele), csak fura, hogy 4.-be visszaváltva semmi ereje…
Sima úton is csak a 3.-ban érezhető, hogy megjött az ereje előzésnél – de akkor aztán hirtelen. Emelkedőn (pl.: a Bakonyban) is csak 3.-ban volt hajlandó menni, a 4.-et egyből jelezte, hogy „kösz, de nem szeretem”. Mondjuk egy 10%-os emelkedőn rendben, de kisebbnél?
"csak fura, hogy 4.-be visszaváltva semmi ereje… "
Ez a sebességedtől is függ, pontosabban, hogy 4.be visszaváltva mennyit forog a motorod. Az 1.4MPI Fabia 3000-res percenkénti fordulatnál ~43 lóerőt az le az aszfaltra, az meg lehet kicsit kevés dobnak felfelé. 4000-nél is még csak 57 lóerőt produkál.
A Bakonyban meg azért akar egy két erősebb emelkedő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!