Váltáshoz letudná írni nekem valaki, hogy kell visszaváltani gázfröccsel? Simson S51-nél
Hogy a hatalmas motorfék le ne hajítsa a simsonról. :D Belegondolni is rossz, hogy lefejelné a kormányt, ha hirtelen ekkora energiát ad le a motor. :D
Egyébként ugyan úgy, ahogy visszaváltanál amúgy is, csak adsz neki gázt. Kuplung be, váltás, kis gáz és felengeded a kuplungot.
Istenem!! Még te nézed hülyének a másikat amikor még váltani sem tudsz te nyomoronc! Minek neked motor? Meséld már el minek kell a gázfröccs vissza váltáskor? Ha belegondolsz behúzott kuplungnál mi értelme van? A régi nem szinkronizált váltójú autóknál kellett gázfröccs és dupla kuplungolás nem 1 nyomorék szimónál.
Remélem értető és pontos voltam!
Kedves előző, miért kell nyomoroncozni a másikat? Kérdezett valamit, nem lehet rendesen válaszolni? A modern motoroknál is szoktak gázfröccsöt adni, nem csak a régi kocsikban, ahol nem volt szinkrongyűrű! Ugyanis ha megy alapjáraton a motor, visszaváltasz, és fél másodperc alatt felugrik a fordulatszám 1500-ról 9000-re, és ez idő alatt lassulsz 50 km/h-t akkor úgy lehajít a motor ahogy vagy! Ezek szerint te sem értesz a motorozáshoz, szóval minek válaszolsz olyan témához, amit nem értesz, és végképp miért bunkó stílusban?
Egyébként lehet, hogy a simson nem fog lehajítani, ha nem adsz gázfröccsöt, de a kuplungot kímélheted vele, mert nagyjából azonos fordulaton találkoznak a tárcsák.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!