Ez az autó jó választás?
Honda civic 1.4i s.
Mennyire megbízható?
Mennyibe kerül a fenntartása?
Az esetleges javítási költségek ára?
Így van. Minden autó költséges ha rossz. Csak a rossz Honda nagyságrenddel olcsóbb lesz, mint a rossz Bmw. Azért tűzbe teszem a kezem, hogy egy félig lerobbant Honda még úgy is elvisz oda, ahová akarod, hogy lóg a bele, de a Bmw már nem. Azt nem kellene állítani, hogy a Honda egyszerűbb technika lenne. Azt sem, hogy ne lehetne extrás. A Bmw meg ne lehetne teljesen fapados. Néhány dologban tényleg egyszerűbb, de inkább praktikusnak mondanám. Más kultúrából jön a két autó.
ITT jön a lényeg:
Nem akartam én összemérni a két autómárkát. Csak azt akartam érzékeltetni, hogy azoknak a beteg álmodozóknak, akik az utolsó fillérükön német prémiumot vesznek, inkább egy ilyen Honda való. Vagy ne legyen japán, akkor egy Opel. Na ezért józan ember a kérdező.
"Csak a rossz Honda nagyságrenddel olcsóbb lesz, mint a rossz Bmw"
Ezt nem is vitattam. Viszont a korabeli BMWk motorpalettája ott kezdődik, ahol a Civic-é végződik ezt kellene belátni végre..
"Azt nem kellene állítani, hogy a Honda egyszerűbb technika lenne."
Mesélj, mi olyan bonyolult egy 8 szelepes D14A3-ban? Nem véletlenül olcsón fenntartható, egyszerű, mint a faék és ezt nem rossz indulatúan mondom. Ez a tartósság kulcsa.
Azt extrákat ne úgy érts, hogy zacsimasszírozós ülés és hasonlók. Az egyik az sokkal másabb árkategóriában indít autókat, ezért ott más volt a műszaki tartalom is. ABS/ASR/automata/menetstabilizátor ezek mind mind bonyolultabbá és a későbbiek során költségesebbé teszik az autót, ezért nem is összehasonlíthatóak.
Én nem azt mondom, hogy egyik jobb, mint a másik, hanem azt, hogy butaság összehasonlítani egy kis/alsó kategóriás autót egy alsó/közép/felső kategóriás autóval. Teljesen más a méret, a műszaki tartalom, az áresés és a fenntartási költségek is. A kérdésben szereplő érában nincs volt a német prémium triónak a Civickel egy kategóriában induló autója, így nincs mivel összehasonlítani.
Ugyanezt a meccset már le lehet játszani, egy Accord és egy 3er/5er között, vagy mondjuk egy Legend és S-Klasse között.
""Azt nem kellene állítani, hogy a Honda egyszerűbb technika lenne."
Mesélj, mi olyan bonyolult egy 8 szelepes D14A3-ban? Nem véletlenül olcsón fenntartható, egyszerű, mint a faék és ezt nem rossz indulatúan mondom. Ez a tartósság kulcsa. "
Általánosságban értem, hogy vannak a Hondának is bonyolultabb megoldásaik. Én is úgy gondolom, hogy az egyszerűség ez esetben jobb.
Az extrák alatt én is gondoltam a vezetést segítő rendszerekre. Való igaz hogy ilyen téren sem lesz nagyon felextrázva az az 1.4-es Civic. Legalább ebből a szempontból is kevesebb dolog romolhat el. Általánosságban pedig ők sem engedhetik meg maguknak, hogy bizonyos modelleket most már olyan alapnak számító dolgok nélkül kínáljanak, amik régen még extrák voltak.
Az egész lényegében csak megjegyzés volt, hogy jól döntött, ha már olyan kérdések merültek fel, ami a kifejtős részben van.
Én nem keverem a különböző kategóriájú autókat, de sokan sajnos igen, mert az esetek 90%-ában kiderül, hogy az autót keresőnek egy Opel-Honda-és hasonló autó lenne való, de Bmw-Audi-és ilyesmiket akar venni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!