Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyit ér egy Lada 1200" (40...

Mennyit ér egy Lada 1200" (40 éves)?

Figyelt kérdés

Mennyit ér egy Lada 1200 (fehér kombi) 40 évesen, jó állapotban, balesetmentesen, az összes alkatrésze eredeti.


Nem oldtimer!



+ Idén októberben jár le a forgalmija...



2014. jún. 2. 21:42
1 2 3
 11/24 anonim ***** válasza:
*az első amit linkeltem például jó példája a jó állapotnak: az az autó nem néz ki rossznak, de a fekete fényezés valszeg nem eredeti, ahogy a lökhárítók sem. És akkor még nem néztem meg alaposan...
2014. jún. 3. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/24 anonim ***** válasza:
Ilyet mint ez a 83-as fehér, hasonlóan 1 gazdás idős bácsitól vettem 110ezerért kb fél éve...
2014. jún. 3. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/24 anonim ***** válasza:

Ne haragudj kérdező, de bevallom kinevettelek. Amiket néztél a netes oldalakon árakat azokat ne vedd alapul, ne azokból indulj ki, van ott sok zsiguli amit évek óta hirdetnek, de el nem adnak soha. Ezen a négyszázezres áron már vehet az ember egy bömöst, vagy egy régi opelt amik hátsókerék hajtásúak voltak, ha valakinek erre volna igénye. A gyűjtői piac is telítődött réges régen, a skodák, zsigulik, gyakorlatilag értéküket vesztették, csak a sok nepper ezt még valahogyan nem fogta fel.

Lehet ilyen horror árakon meghírdetni a zsigulidat, de ma már csak egy bolond fizetné ki neked azt a sok pénzt.

A reális ára olyan százötvenezer lehet, vizsga nélkül pedig százezer körül.

2014. jún. 5. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/24 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ # 13/13 !


Mivel szinte egyáltalán nem értek a kocsikhoz, ezért tettem fel a kérdést. :)

2014. jún. 6. 06:58
 15/24 anonim ***** válasza:

Nekünk is van egy 1978-as példányunk. Új korától az első és eddig egyetlen tulajdonos nevén van. Összesen a 36 év alatt futott 67.000km-t. Végig, új korában száraz garázsban állt, télen nem volt használva, ennek ellenére pl az alvázvédelem is rendszeresen fel lett újítva.

Ezekből következően szinte teljesen makulátlan, gyári állapotban van. Rozsda nincs rajta sehol, csillognak.villognak a gyári krómozások.

A gyári konfigurációhoz képest annyi változtatás volt rajta jó 20 éve hogy a gyári mechanikus gyújtásmegszakító le lett cserélve optikaira, illetve a gyárinál kicsit jobb gumik vannak rajta. De pl a motor megbontva sose volt és 36 év után is pöccre indul.

De nem fényezem itt tovább, csak azt akarom kihangsúlyozni, hogy tényleg hibátlan, gyárias állapotú az autó.


Eladás gondolata még nem merült fel. Mert annál az 50-100eFt-nál nekünk többet ér így második autónak, mint amennyit kapnánk érte. Rövid utakra, városban teljesen jól használható. Hosszabb távra nem mennék vele. Nem műszaki okokból, hanem mert ma már kényelmetlen és kevésbé biztonságos, mint egy mai autó.


Ennek ellenére időnként, de rendszeresen megállítanak vele pl bevásárló központok parkolójában, vagy benzinkúton is leszólítottak már, hogy nem eladó-e véletlenül az autó és kérdezgettek róla. Nem, nem bodzaszedő kisebbségiek voltak!

Múlt tétvégén pl kint állat a kocsi az utcán én meg az udvaron dolgoztam. Jött az utcán egy olyan 40-45 körüli nő. Látom hogy nagyon nézegeti az autót, de nem szóltam neki. Erre odajött hozzám nagy vigyorgó képpel és kérdezi tőlem, hogy az enyém-e a kocsi. Utána nagy lelkendezve elkezdte nekem mesélni, hogy annak idején ilyenen tanult vezetni és hogy megörült most ennek a példánynak, mert ma már egyre kevesebb ilyet látni.


Szóval úgy néz ki ezek alapján, hogy talán nem lehetetlen eladni. A hasznaltauto-hu-t én is nézegetem néha unalmas óráimban. Gyakran régebbi kocsikat is nézek, de csak passzióból. Főleg inkább régi szovjet teherautókat, Zileket, Krazokat. De azért néha a Ladákat is megnézem. Pár éve volt fönt egy 2101-es 2 millióért. Tényleg szépen restaurált példány volt, látszott hogy volt benne munka, mert mindent az utolsó csavarig szétszedtek rajta és rendbe tették, de ennyit szerintem nem ér.

Volt még egy-két példány fent 1 millió körül. Még ez is erős túlzás, vagy inkább vicc kategória.


Ha egyszer a miénket is eladnánk és 200-at kapnánk érte, teljesen elégedett lennék. Sajnos igen, ennyit érnek ezek ma már, még teljesen jó megvigyázott állapotban is.

2014. jún. 8. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/24 anonim ***** válasza:

"Ennek ellenére időnként, de rendszeresen megállítanak vele pl bevásárló központok parkolójában, vagy benzinkúton is leszólítottak már, hogy nem eladó-e véletlenül az autó és kérdezgettek róla. Nem, nem bodzaszedő kisebbségiek voltak!"


A kisebbségiek már leszoktak a Ladáról: nem terhelhető eléggé, az utánfutón nagyon látszik mit visznek - így felénk már a dobozos teherautókat, mint a Fiat Ducato, Citroen Jumper és társaik használják.


"Ha egyszer a miénket is eladnánk és 200-at kapnánk érte, teljesen elégedett lennék. Sajnos igen, ennyit érnek ezek ma már, még teljesen jó megvigyázott állapotban is."


Ugye kettőn áll a vásár... Ha sikerül olyan embert találni, aki kifizet érte (valami számomra érthetetlen okból) 4-5-6-7... százezer forintokat, akkor el lehet adni ennyiért természetesen.

Abban az állapotban amit leírsz reális lehet a 200e, meg lehet próbálkozni a negyedmillióval is, de ahhoz szerintem szerencse kell.

Mert a gyári állapot nagy előny, bár a veteránminősítésen (OT vizsga) nem veszik jó néven a vastag alvázvédőt.


Visszatérve az első feléhez a kérdésnek: én például 30 környéki, nem kisebbségi figura vagyok, aki szereti a régi gépeket (van itthon '62-es Pannonia, '72-es és '75-ös MZ-k, '78-as Suzuki és még pár egyéb) - a kombi Zsiguli, a 2102 viszont régi vágyam. De kevés van már belőle, én meg nem ragaszkodom az utolsó csavarig gyári állapothoz, csak férjen bele 150e-be.

Ilyet keresek, csak még nem találtam. :)

2014. jún. 8. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/24 anonim ***** válasza:

Ja, közben még az is eszembe jutott, hogy a fényszórókban sem az eredeti Tungsram hagyományos villanykörte szerű két szálas izzó van, hanem korszerűbb H4-es halogén, amivel látni is lehet valamennyit sötétben.

Illetve van még rajta krómozott(!) vonóhorog is. Bár az eladásnál inkább hátrány, ahogy az itteni megnyilvánulásokból tapasztalom. Mert állítólag így sokan elkönyvelik, hogy a vonóhorog miatt biztos valami kőműves melós autója volt, amivel cementes zsákokat húztak, ezért biztos szét van hajtva.

Pedig nem! Annak idején az öregem volt besózva a vonóhorog miatt, hogy az milyen jó és milyen praktikus. Ő tetette rá. Aztán kb egy kezemen meg tudnám számolni, hogy azóta hányszor lett használva is a horog.

2014. jún. 8. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/24 anonim ***** válasza:

"Nekünk is van egy 1978-as példányunk."


Az melyik, az még a duda drótos kormányos, alumínium berakásos műszerfallal? Mert azoknak egy kicsit magasabb áruk van, reálisan háromszáz, háromszázötvenet érnek szerintem, ha valóban jó állapotban vannak.

2014. jún. 9. 01:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/24 anonim ***** válasza:

Ilyen a beltere: [link]

Csak az ülés és ajtókárpit nem szövet, hanem barna műbőr.

Teljesen ilyen, még a karosszéria színe is stimmel: [link]

2014. jún. 9. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/24 anonim ***** válasza:
Caution, azok sokkalta öregebbek gyűjtől vették őket jó pár éve már azokért se tülekednek úgy. Gazdagéknál már nem menő kgst kocsikkal furikázni. Használt hu n meg max röhögni lehet 2 milláért is van fent lada. Nem értem a sok ökör mit hisz mikor 200000 ért nem szét rohadt műszakis ladákat lehet venni szép üléssel tiszta jó állapotban meg minden.
2014. jún. 9. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!