Mit szólsz ahhoz, hogy a BMW 150 lóerőig csak 3 hengerest 150-250LE-ig 4 hengerest 250-400LE 6 hengerest és csak 400 Le felett fognak majd 8 hengerest csinálni?
Szerintem ez abszólút baromság! 150 LE 3 hengerrel? Azok abszolúte kihajtják magukat és hamar tönkre fognak menni! Bár a BMW fogyasztáscsökkentésre hivatkozik szerintem ez kamu! Magyarországon nem nagyon vennék meg 150-250LE közötti 4 hengereseket, mindenki inkább venné majd 3 hengerrel, ami meg többet pörög, ezért hamar meg fog dögleni. És aki BMW-t vesz, az nyilván nem városban használja, hanem autópályán megy vele évi 30.000-40.000-et! Szerintem így sokat fog veszíteni a BMW a presztízséből. Csak a 6-8 hengeresek a hosszúéletűek, de azokat meg kevesen veszik meg! A 4 hengeres az még elmegy de hát... Ráadásul hengerenként 500cm3-ek lennének ezek! Szerintem nagy hülyeséget tenne a BMW ha ez megvalósulna.
Neked erről mi a véleményed?
És kifejtenéd nekünk mi észszerűséget látsz abban, hogy minden motor akkora mint egy háztömb, de annyit teljesít, mint egy japán 2000 köbös?
Mert szerintem annyi értelem van benne, mint téli szalámiban a hólánc.
Pont ezen megy a vita, utolsó két hozzászóló :-D
Az amerikaiak azt mondják, hogy nem lehet tartósan kihozni akkora literteljesítményt, mint a japánok. Ezért 7200 ccm. és 200 Le
Az európaiak még a japánokra is rátesznek egy lapáttal mostanában, mert 1000 Turboból akarnak mostanában 200 Le-t.
Akkor ki a hülye? :D
Nem lehet ezt itt eldönteni.
Ezek a döntések nem megalapozatlanok, mindennek megvan a maga oka. És hiába tiltakozik mindenki kézzel-lábbal a számítógép előtt, a "fantasztikus" szabályoknak akkor is meg kell felelni valahogyan. Amíg nem tudtok rá jobb megoldást, addig szerintem ne szarozzatok le semmilyen gyártót.
Amerikában is tudnak jót ha akarnak. Nem azért csak 300 lóerős 7000 ccm-es autót gyártanak, mert csak annyit tudnak. Azért csinálják, mert az tökéletesen elég a hétköznapi közlekedésre. Emellet pedig elketyeg évtizedekig mint egy hajómotor. Vannak ott is szörnyek, Corvett, Viper, SS Camaro, meg a többiek.
Emellett pedig minden tiszteletem a japánoké is.
10-11 Egyszer ha lehetőséged lesz beülni és vezetni egy '70-es dodge challengert, akkor rájössz miért kell 140LE-nek 7200-as motor. Addig meg hiába magyarázom.
Már alapból ha megnézed, egy bmw 318i-as ami 140LE-s 103kW-os...
Míg egy dodge 279 kW-os.
Szerinted akkor melyik motor bír nagyobbat húzni?
Ez utóbbi azért kicsit vicces annyi kw-al akkor nem 140 pacis motor, tekintettel hogy le-kw ot simán lehet váltani.
Amitől másnak érezni egy 7 literes de relative kevés lóerős motort az a nyomaték... abban picit erősebbek... érdemes kicsit utánalesni a dolgoknak.
akkor rájössz miért kell 140LE-nek 7200-as motor. Addig meg hiába magyarázom.
Már alapból ha megnézed, egy bmw 318i-as ami 140LE-s 103kW-os...
Míg egy dodge 279 kW-os.
most akkor 140Le a dodge vagy 279KW?
vagy 279 Kw 140 Le?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!