Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nincs szikra a simsonon?

Miért nincs szikra a simsonon?

Figyelt kérdés
Motoroztam vele pár hónapja és leállt a szikrát megnéztem és láttam hogy nincs másik vezetékkel néztem egy pici szikra volt de az is csak az első rúgásnál.Cseréltem trafót is annál a szikra már jó volt de szintén csak az első rúgásnál volt mi lehet a baja

2014. máj. 19. 19:37
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
0%
Az a baja hogy simson
2014. máj. 19. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
Amit ellenőrizned kellene: Megszakítót (ha megszakítós), testeléseket, vezetékcsatlakozásokat gyertyapipát (cserélni), és persze a gyertyát (csere)
2014. máj. 19. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
Pipát,gyújtáskábelt,gyertyát cseréltem,egy vezeték ami a gyújtásé és a trafóra megy (nem a testkábelt) cserélve lett,megszakítón azt nézzem meg hogy jókor nyit-e?
2014. máj. 19. 20:55
 4/13 kata kata ***** válasza:
És a kondenzátort is.
2014. máj. 20. 05:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:

Meg azt kéne megnézni hogy nincsenek e beégve az érintkezők a megszakítón, és a hézaga közel van e az előírthoz (0.4mm).

Tűreszelővel szokták megigazítani, de igazából ki is cserélheted az egész megszakítót, mert nem egy drága dolog.

Nekem volt olyan hogy hosszabb állás után eloxidálódtak az érintkezők és ezért volt szikra. Tehát amikor letettem a motort akkor jó volt, aztán később meg nem akart beindulni.

2014. máj. 20. 07:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
100%
Először mindig a megszakítót nézd meg. Ha megvan égve, akkor nagyon finom csiszoló papírral, addig csiszolod még el nem tűnik az égésfolt. Ha ez sem oldja meg a problémát akkor vezetékek cseréje, kondenzátort is cseréld ki, ha ez sem akkor sajnos a gyútó tekercs adta meg magát. Legalább felújítod a gyújtás rendszert és megint 20 évig kiszolgál.
2014. máj. 20. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:
Ma kicseréltem a kondit,állítottuk a gyújtást és lett szira sajnos ettől nem indult be :( de 2-3 óráig állítgattuk a gyújtást,csiszolgattuk a kalapácsot úszószintet állítottunk,kipucoltuk a karbit és beindult kétszer is de nem volt tökéletes akár hogy állítottuk nem volt alapjárat és hogy újra betudjuk indítani meg kellett tisztítani a gyertyát stb.Esetleg cseréljek megszakító kalapácsot is?
2014. máj. 20. 21:47
 8/13 anonim ***** válasza:
Ha jól sejetem akkor a gyújtás már megjavult. Most már karburátor beállításbeli gondok vannak. A gyertya az lehet hogy a sok indítgatási próbától szutykolódott le. Ha beindul, akkor menj vele, akár alapjárat nélkül is, hogy be tudjon melegedni a motor rendesen és akkor lehet hogy lesz alapjárat is, vagy ha úgy se, akkor könnyebb lesz beállítani. De nem szégyen ám szakemberhez fordulni, mert a kérdésed meg a leírásod jellegéből arra következtetek hogy kihívást jelent neked/nektek a motor beállítása.
2014. máj. 21. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 kata kata ***** válasza:
Kompresszió van még benne?
2014. máj. 21. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 Füles76 ***** válasza:
Lóg a főtengelyed? Mert. ha a lendkereket tudod le-fel mozgatni, kotyogtatni akkor bizony lóg. Az a gyújtás beállításánál gondot, pontatlanságot és indítási hibákat is okoz. erre még rájöhet egy szimering hiba is és akkor farslevegőt is szív a motor, így a karbit sem lehet rendesen beállítani. Kopott motort nehéz vagy nem lehet rendesen beállítani! 20 éve van simsonom, csak tudom.
2014. máj. 21. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!