Autópálya "versenyzés"? Bővebben lent
Tegyük fel a szituáció a következő:
Én előzök békés 130-135-tel, mögöttem felbukkan egy újabb fajta Audi A8 nagy sebességgel, elkezd villogni, aztán a kamionok után szabad az út, lepadlózom a gépet, és nem tud ellépni tőlem az Audi, hanem lemarad.
Ez felingerelné szerintetek, hogy lehagyja valaki egy régebbi, elavultabb modellel? Nem célom ezt kiváltani, csak kíváncsi vagyok jönne e utánam, mondjuk 160 ig merne-e vagy inkább leállna és hagyna.
"de menet közben lepadlózva szépen megindulnak"
Ahhoz képest egy modern 2.0TDI 10 másodpercet kap 100-200km/h között egy 2.0TFSI-től ugyanabban a bódéban. :)
"És melyik a több lóerős a TDI vagy a TFSI?"
Szerinted összehasonlítok két (lényegesen) eltérő teljesítményű motort? :D
Asszem a 180as TFSI volt és 177-es TDI.
mondjuk kétlem hogy az itt hozzászólók közül mindenkinek autója lenne amit mond...
De gyerekek, úgy odapírítok nektek az esix4-el hogy bokán fossátok magatokat :D :D :D
Am viccet félretéve, megnézném ezeket a ladikokat egy hegyi szerpentinen mit tudnak mondjuk egy Swift Gti, esetleg más rizsrakéta ellen.... szerintem megraknátok az erdőt színesfémmel rendesen, a gádzsók nagy örömére :D :D
ott méginkább az erő számít, és kanyarban is jobb egy gyári sportfutóműves BMW.
goakrtpályán lehet a swift győzne mivel fel sem fér rá egy normális kocsi
Lehetséges, de nem is arra tervezték, hanem hogy kényelmes, csendes, és biztonságos legyen, emellett piszok gyors is ha kell.
Nem való hozzá a városban való padlógázas gyorsítgatás, meg igazából a szerpentinezés sem nagyon, autópályára való.
De tud kanyarodni elég keményen, csak a 2 tonna tömeg nem teszi versenyautóvá.
Nekem mondjuk nem vesszőparipám az ilyen "tepsi" autók, persze örülnék ha lenne a seggem alatt... másrészt hosszútávon kijön erő... meg maga az az átlagsebesség amit diktálni tud.
Esetleg egy S4 Audi, amiben ott a 4 kerék hajtás, az teljesen másként viselkedik mint egy "csak" első vagy "csak" hátsós autó... talán nálam ez a Rally-ból adódik.. Egy új RS Octavia, vagy egy Evo 9, vagy Subaru Sti.. Az utolsó kettő azért nem gyengén "hobbi" autó, de ha lenne pénzem akkor akár napi használatban is használnám.
"mondjuk kétlem hogy az itt hozzászólók közül mindenkinek autója lenne amit mond... "
Nem értem miért kételkedsz, gyakorlatilag 3 000 000 forint alatt kapható autókról van szó, ez nem a Ferraris meg Lambos kérdéskör :D
Nyilván ezeket az autókat nem hegyi racsingolásra tervezték, ezért felesleges is összehasonlítani őket. Elektronika ide vagy oda az én autóm nettó 1700 kiló és nincs alatta sportfutómű, így bizonyos körülmények között biztosan jobb lenne egy ilyen 900 kilós rizsrakéta.
Én hajlok az egyenlő pályák, egyenlő esélyek elvre, tegyünk oda a rizsrakéta mellé hasonló kaliberű autót. Bár súlyban nem jut eszembe egy hasonló prémium autó sem, viszont egy Összkerekes T5-ös C30-cal nagyon csúnyál el lehetne pic sázni szerpentinen akár a Swift GTI-t akár egy Vti Civicet.( igaz a teljesítmény több, de a teljesítmény/tömeg arány kb egyforma lesz ).
Ezek a nagy tepsik inkább utazásra valók, autópályára magas átlagsebességhez. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!