Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Autópálya "versenyzés"?...

Autópálya "versenyzés"? Bővebben lent

Figyelt kérdés

Tegyük fel a szituáció a következő:

Én előzök békés 130-135-tel, mögöttem felbukkan egy újabb fajta Audi A8 nagy sebességgel, elkezd villogni, aztán a kamionok után szabad az út, lepadlózom a gépet, és nem tud ellépni tőlem az Audi, hanem lemarad.

Ez felingerelné szerintetek, hogy lehagyja valaki egy régebbi, elavultabb modellel? Nem célom ezt kiváltani, csak kíváncsi vagyok jönne e utánam, mondjuk 160 ig merne-e vagy inkább leállna és hagyna.


2014. máj. 6. 09:46
1 2 3 4
 21/40 A kérdező kommentje:
amit tud azt stabilan megbízhatóan tudja ezres fordulatszámtól, kb 5 ezerig, 500Nm gyárilag valahol 3500-4000 környékén a maximum, de már 1000-es fordulatszámál is több mint 400Nm hívható elő belőle ha valaki nem bír magával.
2014. máj. 6. 15:09
 22/40 anonim ***** válasza:

Gyárilag 490Nm volt újkorában. De el kell hogy szomorítsalak, szép meg jó a 750i, de nézz már egy 0-200-as gyorsulást. Még előlem sem tudnál meglépni vele, pedig az enyémben 40 lóval kevesebb van, ismerősnek sem sikerült a CL500-zal xD

Egy D4-es A8-nál még az alap 4.2 szívó is 372 ló, a TFSI meg 420.. sok esélyed ott sem lenne :D


De próbálkozz csak nyugodtan, hátha egyszer kifogsz egy W12-t,az úgy fog körbeautózni jobbról két kamion között, hogy észre sem veszed :D

2014. máj. 6. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/40 A kérdező kommentje:

CLS 500 erősebb, modernebb sokkal.

nem 0-200 a lényeg, hanem, hogy 130-140-ről hogy bír megindulni.

Ha gondolod megnézhetjük valamikor este, állj be mellém M7-en lemehetünk Balatonig, ha meglépsz fizetem a tank benzint :D

2014. máj. 6. 15:34
 24/40 Vizéli László ***** válasza:
Próbáld ki. De sok jóra ne nagyon számíts. Szerintem egy ilyen autó amivel te versenyezgetni akarsz, vagy kíváncsiskodsz utánnad menne-e, hát szerintem az 3. sebességbe többet megy 160-nál ha akar. Még ha 260-at írtál volna meg is értem, de 160? Szerintem jobb ha ki se próbálod. Nem jó direkt feltartani másokat, még megütheted vele a bokád. Ha meg annyira kíváncsi vagy rá, akkor húzódj le és menj utánna. Te is látod hogy közeledsz vagy távolodsz, és őt se tartod fel.
2014. máj. 6. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/40 A kérdező kommentje:

24.

Ez igaz, én is tolhatom magam előtt fordítva ha nem bírna menni, hogy megtudja milyen :)

2014. máj. 6. 15:55
 26/40 anonim ***** válasza:

És szerinted melyik fog jobban megindulni? Nem az amelyik jobban gyorsul? Vagy a BMWnél máshogy máködik a fizika? :D


Az M7-es nem játszótér. Amúgy sincs sok értelmes racsingolni a Balatonig, ha az egyik hamarabb eléri a 250 és mindkettő letilt 250-nél, akkor szerinted a másik mikor fogja utolérni? :D


Az én autóm 18-19sec körül futja a 0-200, keress valami elzárt helyet és mért le a sajátodat. Ha ez alattit fog menni a 750 akkor te lennél jobb. De ahogy a neten elnézem, az E38 nem fog 20 alá menni :D

2014. máj. 6. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/40 A kérdező kommentje:

0-100 6,5

0-200 kerékmérettől függően (16-19) 20-22 másodperc

2014. máj. 6. 16:20
 28/40 anonim ***** válasza:
Nem értem a kérdésed.Ha tanultad a kreszt abban benne van hogy,ha kikerűlted a nálad lassabban haladó járművet akkor rögtön vissza kell sorolnod a külső sávba.Ha egy rendőr meglát hogy te ilyen módon tartod fel a forgalmat szándékosan ugyan úgy csekket kapsz mint egy gyorshajtó.Ha meg vissza sorolsz nyugodtan taposhatod 16-ig az öreg autódat a belső sávba elhúz melletted. Vagy te ha a belsőbe tötymörögsz 160-nal egyszerűen fogja és átsorol a külsőbe és otthagy ugyan úgy.De nem nagyon bosszantaná hogy te mit szerencsétlenkedsz előtte,legfeljebb jól kiröhög,hogy kukacoskodni akarsz holott a kellő paci nincs meg az autódban hozzá.
2014. máj. 6. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/40 anonim ***** válasza:

Nekem a 100 6.8, a 200 meg 18-19sec között. 16-is kerékkel.

Ennyit számít a hosszú áttételezésű váltó és a két turbó :)

2014. máj. 6. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/40 anonim ***** válasza:
Az álló helyzetből gyorsulás és a rugalmasság, vagyis a bizonyos sebességről gyorsulás nem ugyanaz a dolog. Általában a dízelek nem olyan jók egy állórajtos versenyen, de menet közben lepadlózva szépen megindulnak. Az A8 jelenlegi szériájának a 3.0TDi dízele 550Nm nyomatékot tud termelni, a 4.2TDi meg 800-at. Úgyhogy nem árt megnézni először hogy mi van hátul a csomagtartóra írva az A8 feliraton kívül. Persze ehhez mögé kell kerülni...
2014. máj. 6. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!