Ezekkel a feltételekkel milyen autót ajánlanának?
Hetente 2500-3000km-es táv javarészt autópályán, ehhez kérnék szakmai tanácsokat mivel az utóbbi években nem igazán követtem az autóipar fejlődését.
A szempontok a következők lennének:
-Kényelmes legyen, akár egyhuzamban 5-6 órát vezetve is, kényelmes ülés a legfőbb szempont.
-Fogyasztás amennyire lehetséges moderált legyen, hosszú utakra nyilván dízel az ajánlatosabb, de benzines alternatíva sincs kizárva.
-Legyen benn erőtartalék, gondolok itt Német autópályára, tehát 130km/h sebesség felett se legyen számottevő a motorzaj illetve ne kelljen magas fordulaton járjon a motor. ( 160-180km/h )
-Ár 14-18 millió forint / 45.000-60.000 euro. Értelemszerűen ezt úgy kalkuláltam, hogy ezenkívül a fenntartást és az esetleges szervízt is állni tudjam.
-Végül még nagyon fontos tényezőként, az ára miatt is hosszabb távra lenne az autó, (5-10 év ), tehát megbízhatóbb modellek mindenképpen preferáltak.
Kérem márkán belül konkrét típusokat is ajánljanak, szeretnék többet összehasonlítani mielőtt döntenék.
Tanácsaikat, válaszaikat előre is köszönöm.
Nem kell arra várni, vesz egy 2012/2013-as használtat oszt' jóvan. Pont 30% árat spórol majd az újhoz képest és garis lesz az autó nyilván tip-top állapotban.
Ilyen futáshoz én inkább egy 3.0-ás dízelt néznék. Én a német autókat szeretem, mert kényelmesek, stabilak és jók, de nem akarlak elvinni semmilyen márka iránybába. A 6-os Peugeotnál meglepődnél mennyivel kényelmesebbek hosszútávon.
Visszatérve a 3000-es dízelre, elég erős pályán - 200 km/h alatt se zaj nincs, se erő probléma. A fogyasztása autópályán nagyon kedvező (kb. ugyan annyi, mint a 2000-esé), az élettartama meg bőven 400e km felett van. Az, hogy megfut-e 600-at nehéz kérdés és szerintem inkább szerencse függvénye. Kis szerencsével és gondos karbantartással még az is lehet, láttam már 730D-t 800,000 km-rel bontatlan motorral.
Szalonból szeretnék raktárról, épp mivel ilyen relative rövid idő alatt már szükségem lenne az autóra.
Egész délelőtt gondolkodtam, egy előzetes döntést sikerült is meghoznom.
530d xDrive Limousine
Erről a típusról tapasztalat vagy tanács?
Ha nincs vele semmi különösebb gond, akkor a holnap nap folyamán szeretnék is szalont felkeresni.
Vagy esetleg elég lenne az 520d xDrive Limousine is? Peugeot 607-nél 51 lóerővel kisebb motor volt hasonló méretű kasztnihoz, és néha azért lehetett érezni, hogy kevés picit, ezért néztem az 530d xDrive Limousine-t, lehet elég lenne a kissebb motorral szerelt 520d xDrive Limousine?
# 13
Tőlünk most kivágtak olyan 70 embert, akiknek 6 kiló felett volt a bérük fejenként.
Na, ők most úgy adogatják el az 1-2 éves (akár hiteles) autóikat, mint a pinty, mert fosnak, hogy nem találnak új melót, a kocsit meg nem tudnák fizetni. Max ha hasonló munkát találnak vesznek megint egyet, nem nagy kunszt.
Ill. sok privát ügyfelem van, akiknek kevesebb az eszük mint a pénzük... Megvette az A8L-t, aztán 6 hónap és 12,500 km futás után eladta (pontosabban leadta a márkakereskedőnél beszámításra), mert rájött, hogy neki igazából nem jön be és inkább egy Q7-esben akar virítani, mert most az a trendi. Szóval azért megesik.
Egy max. 1 éves, szervízelt garis autónál annyira azért nem könnyű lyukra futni.
Lassan másfél év és 180.000km után mondhatom, hogy jó döntés volt, köszönöm a segítséget.
Kötelező karbantartásokon kívül eddig semmi hiba nem merült fel, remélem később is elkerülnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!