Feltünési viszketegség sok fiatal részéről mikor a kis gyenge motorjú autójukkal gyorsulgatnak, bömböltetik a zenét, és csikorgó kerékkel indulnak el?
Mert ha még egy 2000+ os motor lenne az autóban érteném, hogy annyira nagy a vezetési élmény, hogy hozzáér a gázpedálhoz, és beleprésel az ülésbe az erő... de amikor egy régi kis vacak golffal látok túráztatni motorjukat fiatal 20-25-30 éves srácokat, röhögés fog el!
Májerkedásból csinálják ezeket?
- kis kertvárosi utcában végigrepeszteni mint valami gyorsulási pályán.
- a kipufogó úgy morog a kis golfban mint valami turbina, 3 utcányira hallom, hogy jön a gyerek
- piros lámpától csikorgókerékkel indul el, majd a következő pirosig repeszt.
- a mélynyomó a csomitartóban úgy dübörög, hogy 5. kocsival előrébb hallom/érzem.
Túlkompenzált kisebbségi érzés.
Megpróbálják az egész világnak bizonyítani, hogy igenis jó autót vettek.
3.0 V6-om van. Én spec elszégyellem magam, ha a kereszteződésben megnyikkantom a gumit induláskor. tökéletes zenecuccot raktam össze benne, amikor bent kellemes hangerővel szól a zene, kint nem is hallatszik.
Nem érzek bizonyítási kényszert. :D
Ti nem estetek át ezen a korszakon? Nemvoltatok fiatalok?
Ki ne menőzne gyermekként élete első szakadt verdájával?
Én a kétkazettás magnómat tettem az óníl matricás zsigulim kalaptartójára,koppány kipuf,stb...
Én inkább megmosolygom ezeket a kis boyracereket))
Utoljára én is a Ladával nyikkantgattam. Húsz éve. :D
Kinőttem.
Volt egy ezres Swiftem, azzal meg sem próbáltam ilyesmit, nehogymár rajtam röhögjön az egész utca. :D
A zene meg sosem az utcának szólt az autómban. Azt a hanghatást próbáltam mindig megközelíteni, amit egy jó hifi meg egy jó fejhallgató ad. Itt nem a hangerő a lényeg.
Tudnék bömböltetni, de minek? A hangminőség nem lesz jobb tőle.
Szerintem nincs ezzel semmi gond. Inkább arra menjen a pénz, mint a mindennapos kocsmázásra.
A zene az minden autóba passzol. Mindegy hogy nagy, kicsi, új vagy régi.
Gyorsulgatni pedig... Én nem szoktam, erről nem tudok nyilatkozni.
A vezetési élmény nem csak a motormérettől függ. Mivel nem versenyezgetek, teljesen mindegy, hogy mekkora motor van az autó elejében.
Én felraktam egy sportdobot, nyáron letekerem az első ablakokat, napfénytetőt kinyitom, nagy felni (gyárihoz képest), szép fekete ablakok (az első szélvédő 1/3ada is), földig érő lökös küszöbbel, bőr belső, jó zene, sportfutómű, nagy fékek(gyári motor mellett).
Semmivel sem jobb a vezetési élménye egy gyári nagymotoros autónak ha lassan araszolsz. Csak... látótávolságon belül van 30 másik ugyanolyan. És nincs benne a két kezed munkája, csak a pénzed.
"Csak... látótávolságon belül van 30 másik ugyanolyan. És nincs benne a két kezed munkája, csak a pénzed."
Hmmm.
rám annyira nem passzol. :D
Én azon szoktam mosolyogni, hogy játsszák itt a májert, de egy ASR-re már nem telt, se egy normális gumira, amit nem biztos, hogy ilyen előszeretettel füstölnének el.
Amúgy nem tartom magam öregnek, a magam 31 évével. De én még néhány éve se csináltam soha ilyet. Autózni se egy olcsó szakadt ronccsal kezdtem, amit lehet ütni vágni.
Dolgoztam, spóroltam és egy normális autót vettem 2 millióért. Mivel nem volt olcsó, sokat dolgoztam érte, a gumit is én vettem rá, nem tudtam volna vele ilyeneket csinálni. Sokkal jobban féltettem és sajnáltam volna ilyenre elökörködni.
Zenét is csak normál beszédhangerővel hallgatok. Egyedül akkor hangosítom fel, ha autópályán megyek, mert az úgy is olyan monoton. Csak fogom a kormányt órákon keresztül. Még a gázt is a tempomat adja...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!