Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem megy a simsonom jobban?

Radish kérdése:

Miért nem megy a simsonom jobban?

Figyelt kérdés
Van egy Simson S51b-m, és az lenne vele a problémám hogy 45 km/h-nál az istenért sem akar többet menni, nem rég volt szerelőnél egyedül a főtengely szimeringek voltak elkopva de ezek cserélve lettek azon kívül nem mondott semmi hibát. Tisztába vagyok azzal hogy a Simson nem egy verseny motor de ahogy néztem a gyári adatokat 60 km/h körül kéne mennie, de igazából már menne nekem egy 50-55 km/h fele menne meglennék elégedve. Nem vagyok egy kis darab ember tudom ez is rájátszik, csak az a szörnyű hogy haverom is ment vele és alatta se ment többet 62 kg a srác. Mi lehet a gond? Segítséget előre is ksözönöm!

2014. febr. 19. 20:03
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
Mekkora az első lánckerék? Kilométer óra gyári? Stopperrel is mérted, vagy csak az órát nézted?
2014. febr. 19. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Hali stopperrel még nem mértem, a kilométer óra az gyári, asszem 17-es.
2014. febr. 19. 20:26
 3/14 anonim ***** válasza:

Ha gyári minden rajta akkor a következőket nézd át ,pucold meg stb

Légszűrő ,fontos szerepe van ha koszos akkor már legyengíti a mocit(ugyanez vonatkozik a kipufogóra,de ha az piszkos akkor alapjárat az mindig gyenge)

Amit még megcsinálhatnál az az hogy kipucolhatnád a karbit,állítsad be középre a súbertűt vagy feljebb ,nézd meg a benzinszintet is és állítsad be a benzin-levegő keverékarány/nagyvonalakban:alapjáratot feljebb állítod ,ezt azért kell hogyha a levegőt tekergeted akkor jobban meghalljad hogy változik az alapjárat,a levegővel játszani kezdesz a lényeg az amíg tekergeted azt a felső holt pontot kell megkeresned ahol a fordulat már nem emelkedik,ha ez meg van akkor tekerd azt befelé negyed fordulattal és ehhez állítsad az alapjáratot minél kissebbre/

Amit még megnézhetnél hogy mekkora fúvókák vannak benne,ha gyári minden akkor a gyári mérettel fog legjobban menni akkor felesleges nagyobbat bele tenni.De ha fúrva van akkor is nem drasztikusan nagyobb fúvóka kell bele.Szal nézegesd meg a fúvókákat ha túl kicsi akkor azért nem megy többet ha túl nagy akkor meg befulladhat a benzinbe.Ha kevesli a benzint azt úgy tudod megnézni hogy ráhúzod a szivatót és ha úgy jobban megy akkor tehetsz bele nagyobb főfúvókát.

[link]

Sok sikert!

Még valami:Használj szintetikus olajat(megéri)

2014. febr. 19. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm a részletes segítséget hétvégén sort kerítek akkor a javításra ! :)
2014. febr. 19. 21:38
 5/14 vass004 válasza:

más baj esetlegesen lehet: voltak S51N típusú gépek. lehetséges hogy valaki régebben egy ilyen blokkot tett bele. ezek a motorok ugyanúgy néztek mint az s51b. de ezeket direkt úgy gyártották hogy 45-nél ne menjek többet. szerintem hogy pont 45-nél nem megy többet nem véletlen. megoldás: vagy szerzel bele egy S51B-s motort,

vagy meg kell nézni hogy a kipufogóban és a kipufogócsonkban benne vannak-e az N-es típusra jellemző fojtások, ha igen ezeket ki kell cserélni, és nem reszelgetni. a súbertűnél vagy egy fojtás, hogy ne tudj több gázt adni a fent említett 45-nél.

de ha 17-es a lánckereked ajánlom legelsőnek a 14-es lánckerék felszerelését. ha nagyobb fogszámú kerék van fenn fordított arányosságban változik a sebesség mérő óra pontossága, minél gyorsabban mész annál nehezebben követi az óra a sebességet, ugyanis a kihajtás fordulatszámát méri nem a kerékét.

ha a fent említett dolgokból ezek nem állnak fenn akkor elnézést kérek az okoskodásért, az előző részletes hozzászólónak lesz igaza. A 17-es lánckerék cseréje gyári 14-esre viszont nagyon ajánlott és szükséges első lépésként!

2014. febr. 19. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:

14-es a gyári és 17-van rajta?

Az simán elvesz a végsebességéből....

Ami meg a fojtásokat illeti:

[link]

2014. febr. 19. 23:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
14-est ne tegyél fel, az rövid. S51B-nek 15-ös a gyári lánckereke, azzal tudnak gyárilag 60-at. Karburátor, gyújtás beállítás, kipufogó tisztítás első körben.
2014. febr. 20. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

Ha 17-es lánckerék van rajta és gyári a km óra kihajtás, akkor máris csal lefelé 12%-ot az órád!

Egyébként a 17-es lánckerék egy kicsit nagy, tegyél rá 15-öst és csodát látsz!

2014. febr. 20. 06:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 szelepke ***** válasza:

Mielőtt elkezdenél tetrisezni a karbival,mindenképp égesd ki a kipu-t!

Énis vettem egy szimót,haver eladta,mert kettőt nem ment..

Miután fél kiló kormot égettem ki a kipuból,rá se ismertem.

Leforog 17-es lánckerékkel is,gyönyörü szépen megy 70-et utazóban,pedig csak 60 ccm.

2014. febr. 20. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

70-et megy utazóban? :)

Nem azt akartad írni hogy 70-et megy nyél gázon, enyhe lejtőn, tankra feküdve?

Egy széria szimó nem fog 70-et menni akárhogy is égeted ki a kipuffot.

2014. febr. 21. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!