Miért nem megy a simsonom jobban?
Ha gyári minden rajta akkor a következőket nézd át ,pucold meg stb
Légszűrő ,fontos szerepe van ha koszos akkor már legyengíti a mocit(ugyanez vonatkozik a kipufogóra,de ha az piszkos akkor alapjárat az mindig gyenge)
Amit még megcsinálhatnál az az hogy kipucolhatnád a karbit,állítsad be középre a súbertűt vagy feljebb ,nézd meg a benzinszintet is és állítsad be a benzin-levegő keverékarány/nagyvonalakban:alapjáratot feljebb állítod ,ezt azért kell hogyha a levegőt tekergeted akkor jobban meghalljad hogy változik az alapjárat,a levegővel játszani kezdesz a lényeg az amíg tekergeted azt a felső holt pontot kell megkeresned ahol a fordulat már nem emelkedik,ha ez meg van akkor tekerd azt befelé negyed fordulattal és ehhez állítsad az alapjáratot minél kissebbre/
Amit még megnézhetnél hogy mekkora fúvókák vannak benne,ha gyári minden akkor a gyári mérettel fog legjobban menni akkor felesleges nagyobbat bele tenni.De ha fúrva van akkor is nem drasztikusan nagyobb fúvóka kell bele.Szal nézegesd meg a fúvókákat ha túl kicsi akkor azért nem megy többet ha túl nagy akkor meg befulladhat a benzinbe.Ha kevesli a benzint azt úgy tudod megnézni hogy ráhúzod a szivatót és ha úgy jobban megy akkor tehetsz bele nagyobb főfúvókát.
Sok sikert!
Még valami:Használj szintetikus olajat(megéri)
más baj esetlegesen lehet: voltak S51N típusú gépek. lehetséges hogy valaki régebben egy ilyen blokkot tett bele. ezek a motorok ugyanúgy néztek mint az s51b. de ezeket direkt úgy gyártották hogy 45-nél ne menjek többet. szerintem hogy pont 45-nél nem megy többet nem véletlen. megoldás: vagy szerzel bele egy S51B-s motort,
vagy meg kell nézni hogy a kipufogóban és a kipufogócsonkban benne vannak-e az N-es típusra jellemző fojtások, ha igen ezeket ki kell cserélni, és nem reszelgetni. a súbertűnél vagy egy fojtás, hogy ne tudj több gázt adni a fent említett 45-nél.
de ha 17-es a lánckereked ajánlom legelsőnek a 14-es lánckerék felszerelését. ha nagyobb fogszámú kerék van fenn fordított arányosságban változik a sebesség mérő óra pontossága, minél gyorsabban mész annál nehezebben követi az óra a sebességet, ugyanis a kihajtás fordulatszámát méri nem a kerékét.
ha a fent említett dolgokból ezek nem állnak fenn akkor elnézést kérek az okoskodásért, az előző részletes hozzászólónak lesz igaza. A 17-es lánckerék cseréje gyári 14-esre viszont nagyon ajánlott és szükséges első lépésként!
14-es a gyári és 17-van rajta?
Az simán elvesz a végsebességéből....
Ami meg a fojtásokat illeti:
Ha 17-es lánckerék van rajta és gyári a km óra kihajtás, akkor máris csal lefelé 12%-ot az órád!
Egyébként a 17-es lánckerék egy kicsit nagy, tegyél rá 15-öst és csodát látsz!
Mielőtt elkezdenél tetrisezni a karbival,mindenképp égesd ki a kipu-t!
Énis vettem egy szimót,haver eladta,mert kettőt nem ment..
Miután fél kiló kormot égettem ki a kipuból,rá se ismertem.
Leforog 17-es lánckerékkel is,gyönyörü szépen megy 70-et utazóban,pedig csak 60 ccm.
70-et megy utazóban? :)
Nem azt akartad írni hogy 70-et megy nyél gázon, enyhe lejtőn, tankra feküdve?
Egy széria szimó nem fog 70-et menni akárhogy is égeted ki a kipuffot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!